خوان رامون لوپز

گزینه اسپانیایی سرمربیگری تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری که باشگاه ترتیب داده بود، شرکت کرد.

              

به گزارش استقلال نیوز، خوان رامون لوپز گزینه اسپانیایی سرمربیگری باشگاه استقلال(تاج) امروز پس از مذاکره با سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه استقلال پشت درهای بسته، راهی اتاق کنفرانس شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* از دعوت باشگاه استقلال تشکر می کنم

خیلی خوشحالم مدیرعامل باشگاه استقلال را ملاقات کردم و از دعوت و پذیرایی‌شان تشکر می‌کنم. ما درباره برنامه‌های استقلال صحبت کردیم و اینکه اگر امکانش باشد، همکاری کنیم.

* استقلال باشگاه بسیار بزرگی است

با هدف اینکه بتوانیم برنامه خوبی برای باشگاه داشته باشیم که با پیروزی‌های متعددی همراه باشد. این را می‌دانیم که استقلال باشگاه خیلی بزرگی است. بنابراین باید شناخت خیلی کافی داشته باشیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.

* چمدانم را برمی دارم و اینجا را ترک می کنم

من روش کار خودم را دارم. در همه باشگاه‌هایی که بوده‌ام، همیشه دوست داشته‌ام ابتدا همه قوانین و شرایط تمرینات را آنالیز کنم، شرایط بازیکنانم و اهداف باشگاه را بدانم و اگر تمام این‌ها با قوانین من درست پیش برود و مطمئن شوم می‌توانیم به موفقیت برسیم، آنگاه می‌توانم ادامه دهم. اگر ببینم شرایط جوری است که مشکلاتی وجود دارد، حضور من مفید نخواهد بود و مطمئنم چمدانم را برخواهم داشت و اینجا را ترک می‌کنم.

* باید بازی های قبلی استقلال را آنالیز کنم

زمانیکه سرمربی تیم ملی عربستان بودم، بازی های استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا دیده بودم. یک مسابقه با الریان داشتند و آن را دیدم. شناختی از دور دارم و برای شناخت کامل نیاز دارم تا 5 فیلم از بازی های لیگ برتر و 5 فیلم از بازی های تیم خودم را برای آنالیز داشته باشم. این آنالیز را انجام خواهم داد تا نقاظ ضعف و قدرت را بررسی کنم.

* اگر بتوانم کمک کنم قرارداد می بندم

اگر ببینم می توانم کمکی به تیم کنم و تغییراتی را در ترکیب انجام دهم که موفقیت آمیز باشد، با باشگاه قرارداد امضا خواهم کرد. همه اهداف ما برای کمک به باشگاه است تا استقلال بتواند به اهدافش برسد و جام به دست بیاورد.

* برای بردن جام باید سطح بازیکنان بالا باشد

یک تیمی باشد با عطش زیاد، که همه بازیکنان تیم در لول و سطحی باشد که هدف باشگاه است. موقعی که هدف باشگاه رسیدن به جام است، ولی ترکیب بازیکنان سطح شان پایین تر باشد، با موفقیت همراه نخواهد بود. مهم ترین چیز برای من نظم باشگاه است.

* دستیارانم هم ایرانی اند هم خارجی..

در مورد اینکه دستیارانم ایرانی اند یا خارجی با مدیریت صحبت کردیم. چرا از هر دو(داخلی و خارجی) نباشد؟ حتما در کادرم یک دستیار و یک بدنساز ایرانی خواهم داشت

به گزارش استقلال نیوز، وقتی مترجم گزینه اسپانیایی سرمربیگری استقلال با سوالی عجیب پیرامون اینکه صحبت هایی مبنی بر استفاده از لوپز به عنوان دستیار گزینه داخلی مواجه شد، از خبرنگاران خواست که این سوال را مطرح نکند چرا که ایشان به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال به تهران آمدند و اصلا پرسیدن این سوال زشت است.

 

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

حضور خوان رامون لوپز در باشگاه استقلال/ برگزاری کنفرانس خبری و بازدید از کمپ حجازی!

با ریکاردو ساپینتو تمدید نکردند تا دلالان در باشگاه جولان دهند!

خوان لوپز، جهت مذاکره حضوری وارد تهران شد

سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار