حجت کریمی

سرپرست باشگاه استقلال(تاج) اعلام کرد، گزینه سرمربیگری آبی پوشان برای فصل آینده ایرانی است و تا فردا معرفی خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه "ورزشگاه" درباره مذاکرات با خوان رامون لوپز کارو سرمربی اسپانیایی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید: 

به رسانه این باشگاه گفت: تا آخرین لحظه‌ای که افتخار خدمتگزاری در باشگاه بزرگ و پرافتخار استقلال را داشته باشم، منافع باشگاه و خواسته‌‌های هواداران، خط قرمز و اولویت کاری من است. حتی یک لحظه را هم از دست نمی‌دهم و اجازه نمی‌دهم کوچک‌ترین خدشه‌ای به منافع باشگاه وارد شود تا راه برای نفرات بعدی و آیندگان هموار باشد.کریمی: حضور لوپس در استقلال منتفی شد/ تا فردا سرمربی ایرانی را معرفی می‌کنیمکریمی: حضور لوپس در استقلال منتفی شد/ تا فردا سرمربی ایرانی را معرفی می‌کنیم۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ اخبار ورزشی اخبار فوتبال ایران کریمی: حضور لوپس در استقلال منتفی شد/ تا فردا سرمربی ایرانی را معرفی می‌کنیمبه گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت کریمی 

مذاکرات با خوان رامون لوپز؟

پس از اینکه ساپینتو با ما قطع همکاری کرد، یکسری گزینه‌ها را بررسی کردیم که یکی از آنها خوان رومن لوپز بود و ایشان روزمه‌اش را فرستاد و به ایران آمد. در این بین، اتفاقاتی نیز افتاد که نمی‌خواهم به آنها اشاره کنم.

پس از اینکه جلسه‌ای را با لوپز برگزار کردیم و از امکانات باشگاه بازدید کرد، به یکسری از مسائل اشاره کرد که یکی از آنها زیرساخت‌های باشگاه بود. لوپز گفت باشگاه زیرساخت‌هایی ندارد که به‌عنوان مربی حرفه‌ای بتوانم کار کنم. ایشان به مسائل فنی هم اشاره کرد که برای ما جالب بود و جای خوشحالی دارد که مربی خوبی به ایران بیاید و این موضوعات را بیان کند.

* انتقادها از برگزاری نشست خبری مربی که هنوز قراردادی امضا نکرده است؟

جلوی در باشگاه استقلال خبرنگاران حضور داشتند و مسئول رسانه‌ای باشگاه برای اینکه به خبرنگاران بی‌احترامی نشود، آنها را به طبقه سوم باشگاه هدایت کرد. پس از خروج لوپس از جلسه، مسئول رسانه‌ای مجبور شد نشستی را برگزار کند.

* آیا حضور لوپس منتفی شده است؟

بله، ایشان دیگر تشریف بردند و تا فردا سرمربی فصل آینده را اعلام می‌کنیم. گزینه ما ایرانی خواهد بود و بین دو نفر انتخاب می‌شود.

* بحث عدم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال؟

تا فردا این قضیه را پیگیری می‌کنیم. دو سه روز پیش جلسه‌ای با مهدی تاج برگزار کردیم و اتفاقی که باید می‌افتاد، نیفتاد. شنبه جلسه‌ دیگری داریم و پیگیر خواهیم بود و نتیجه‌اش را اعلام می‌کنیم.

* وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال؟

همه بازیکنان قرارداد دارند و بازیکنی نیست که قرارداد نداشته باشد. اگر مربی انتخاب شد نقل‌وانتقالات انجام می‌شود.

* آیا لوپس درباره ریکاردو ساپینتو صحبتی کرده بود؟

ساپینتو یکی از شاگردان لوپس بوده است و پس از اینکه دربی فینال جام حذفی را دید، مسائلی را بیان کرد.

* شما گفته بودیذ نمی‌توانید قانون سقف بودجه را رعایت کنید؟

من نگفتم رعایت نمی‌کنیم. یکسری قراردادها سال گذشته بسته شد که به قانون سقف بودجه نمی‌رسد.

به گزارش استقلال نیوز، سرپرست باشگاه استقلال(تاج) در پایان پذیرفت که هزینه‌های این باشگاه در فصل گذشته بالغ بر 420 میلیارد تومان بوده است!

   

 

اخبار استقلال

      

     


 مطالب مرتبط:

نمایشی مضحک/ کنفرانس خبری گزینه سرمربیگری!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار