جواد نکونام

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: امروز کار ما شروع شد و تا روز آخر می‌جنگیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج)در حاشیه اولین تمرین آبی پوشان، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید: 

    

* صحبت اول؟

ابتدا دوست دارم از هواداران تشکر کنم که واقعا از روز اول تا امروز که شروع تمرینات ما است، همیشه لطف داشتند و حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم چنین هواداران خوبی کنار ما هستند که امید و گرما به ما می‌دهند. ان‌شاءالله بدانیم در ادامه راه چه کار سختی داریم و موفق باشیم.

* اهداف شما با تیم استقلال؟

هدف همه تیم‌ها مشخص است و برای گرفتن جام تلاش می‌کنند. امروز کار ما شروع شد و تا روز آخر می‌جنگیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

* احتمال حضور مجید حسینی در استقلال؟

اسم بازیکن را نمی‌آورم اما صحبت می‌کنیم تا بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم.

* امیدوار هستید رکوردهای دوران حضور خود در تیم ملی را در استقلال هم تکرار کنید زیرا هواداران از او حمایت زیادی داشته‌اند؟

روزی که فوتبال ملی را شروع کردم به فکر رکورد نبودم. این رکوردها در ادامه راه به وجود آمد با توجه به برنامه ۲ ساله‌ای که به باشگاه استقلال داده‌ایم بتوانیم بیشترین موفقیت را به دست آورده و هواداران که واقعا مرا شرمنده کردند، خوشحال کنیم.

* گفته می‌شود از روند نقل و انتقالات استقلال رضایت ندارید؟

نه اینگونه نیست. راحت و شفاف می‌گویم باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم و باید بهترین بازیکنان و نفرات را بگیریم زیرا این هواداران از من و تیم توقع دارند. بهترین بازیکنان و نفرات را باید اینجا جمع کنیم تا در طول فصل بهترین نتایج را بگیریم.

* کمبودهای تیم استقلال؟

کمبود استقلال در طول راه مشخص می‌شود. ۳۵ روز تا شروع لیگ داریم و این چیزی نیست که بخواهم امروز و در یک دقیقه یا یک ساعت بگویم. در این چند روزی که تا شروع لیگ وقت داریم، باید برنامه های خود را یک به یک جلو ببریم.

* ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال؟

هر بازیکنی جذب کنیم نسبت به آن خروجی خواهیم داشت‌. همه بازیکنان امروز هستند و ابتدا باید نفرات ورودی را بگیریم و سپس درباره خروجی‌ها تصمیم‌گیری کنیم. وقتی بازیکنی جذب نشده نمی‌توان درمورد خروجی ها صحبت کرد.

* وضعیت پست دروازه بانی استقلال و احتمال جدایی سید حسین حسینی؟

سعی دارم بهترین تصمیم را برای تیم و بازیکن بگیرم تا موفقیت به دست آوریم. در تمام پست‌ها برای جذب بهترین نفرات برنامه‌ریزی کنیم.

* برخی رقیبان خیلی زودتر از آبی پوشان نقل و انتقالات را شروع کرده و برخی نفرات مدنظر خودش را جذب کرده‌اند و آیا این تعلل به ضرر استقلال تمام نمی‌شود؟

خیلی از تیم‌ها کار خود را از سال گذشته شروع کردند. قبل از اتمام لیگ با بازیکنان خود تمدید کرده یا با نفرات جدید صحبت کرده و آنها را گرفتند. نکته خیلی مهم این است که می‌گویند استقلال سقف قرارداد دارد اما اینگونه نیست‌. این‌ها برای ضربه زدن به تیم ماست.

در تیم‌هایی که اکنون بازیکن می‌گیرند هیچ کدام از این اتفاقات رعایت نمی‌شود و این مسائل فقط برای ضربه زدن به باشگاه و تیم ماست تا نتوانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم. نقل و انتقالاتی که در باشگاه‌های دیگر انجام می‌شود حق همگی است‌.

همه می‌توانند بهترین عملکرد را داشته و بهترین نفرات را بگیرند اما کسی نباید باعث شود به تیم ما ضربه بخورد زیرا من وظیفه دارم از تیم استقلال حمایت کنم. صحبت‌ها و حرف‌هایی که بیرون زده می‌شود، همگی برای بیرون است.

* برای نقل و انتقالات قطعا پلن‌های مختلفی دارید و شاید در پلن A شما سعید عزت‌اللهی حضور دارد که خیلی از باشگاه‌ها دنبالش هستند و آیا مدیران باشگاه برای جذب این بازیکنان قولی داده‌اند؟

برخی بازیکنان را صحبت کرده‌اند اما نمی‌آیند ایران بازی کنند‌. برخی نفرات را اما می‌توانیم جذب کنیم که نام‌شان را به باشگاه اعلام کرده‌ام و باشگاه نیز آمادگی جذب آنها را دارد. البته یک سری صحبت ها سبب دور شدن این بازیکنان از ما می‌شود.

وقتی با یک بازیکن صحبت می‌کنیم سریع دوستان هم صحبت می کنند و حرف‌هایی زده می‌شود که سبب دور شدن بازیکن خواهد شد. سعی داریم بهترین بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

* آیا مشکلات مالی سبب تاخیر در نقل و انتقالات استقلال شده است؟

هنوز هیچکس را نگرفته‌ایم. با بازیکنان مدنظر مشغول صحبت هستیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین پنجشنبه استقلال/ اولین تمرین پیش فصل شاگردان نکونام با حواشی مدیران ناکارآمد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار