رضا درویش

باید دید واریز مبلغی کلان از صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان به حساب باشگاه خاص، چه واکنشی را در پی خواهد داشت؟

 

به گزارش استقلال نیوز، در شلوغی فصل نقل‌و انتقالات و در حالیکه حساب باشگاه استقلال(تاج) خالی از پول است، بازیکنان و در راس آن‌ها کادرفنی تیم فوتبال پیروزی(پرسپولیس) به خاطر عدم دریافت پاداش‌های فصل گذشته دست به اعتصاب زدند.

  

آن‌ها به طرق مختلف در مصاحبه‌های تلویزیونی و فضای مجازی با حربه‌ای قدیمی که کاملا مشخص و رو شده بود اقدام به تحریک فضای هواداری برای دریافت رانت از حکومت و دولت بودند.

حال امروز این حربه نخ‌نما جواب داد و ۱۵۰میلیارد پول بی‌زبان بیت‌المال از صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان به حساب این باشگاه واریز شد.

فرهیختگان ورزشی با افشای این رانت نوشت:

اخیرا 150 میلیارد تومان پول در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مسوولان باشگاه پرسپولیس، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و وزارت ورزش و جوانان باید درباره سوال و ابهامات به وجود آمده در رابطه با آن شفاف‌سازی داشته باشند. 

از صبح امروز خبری به دست خبرنگار فرهیختگان رسید که به خاطر شرایط بحرانی باشگاه پرسپولیس که اعتصاب بازیکنان، شروع نشدن تمرینات، وقفه در نقل و انتقالات و اعتراض شدید هواداران را به دنبال داشته است، با هماهنگی مسوولان ارشد ورزش کشور و مساعدت آنها از کانال صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی 150 میلیارد تومان پول برای انجام امور پرسپولیس به این باشگاه پرداخت شده است.

درباره مکانیزم این انتقال مالی سنگین و جزییات دقیق‌تر آن هنوز هیچ جزییاتی معلوم نیست اما جالب اینجاست که ریاست این صندوق با حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است.

حالا درباره رابطه باید منتظر شفاف‌سازی مسوولان مربوطه باشیم. اگر این خبر صحت دارد باید مشخص شود که بر چه پایه و اساسی 150 میلیارد تومان پول در اختیار پرسپولیس قرار داده‌اند.

به گزارش استقلال نیوز، امروز سخنگوی قوه قضاییه در صحبت‌هایی به ماجرای انتقال بیرانوند و رقم {قطعا کذب} آن واکنش نشان داد.اتفاقی که هنوز نیافتاده و پولی که رد و بدل نشده بود.

حال باید دید این عزیز دل، با افشای این رانت بزرگ به باشگاه پرسپولیس آن هم از صندوقی که برای حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان است آیا رگ غیرتش باد می‌کند یا خیر؟

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

جواد نکونام: قنبرزاده حق ندارد درباره استقلال حرف بزند؛ از نقل‌وانتقالات به‌هیچ‌وجه راضی نیستم!

از دومین خرید تابستانی استقلال رونمایی شد / آرمین سهرابیان آبی پوش شد!

رسمی/ مهرداد محمدی به استقلال پیوست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار