علی خطیر

علی خطیر گزینه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) نقش خطیری در فصل نقل و انتقالات دارد.

       

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر دیشب در شرایطی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) انتخاب شد که آبی پوشان شرایط خوبی در فصل نقل و انتقالات ندارند.

استقلال بر خلاف دیگر تیم تحت نظارت وزارت ورزش که قرارداد تمامی بازیکنان مدنظر سرمربی تمدید شده و بازیکنان جدید یکی یکی با قراردادهای نجومی جذب شدند، در فصل نقل و انتقالات بسیار ضعیف عمل کرده و شرایط بسیار بدی دارد.

از این رو کم ترین خواسته هواداران استقلال از علی خطیر تمدید قرارداد مهدی قایدی یا محمد محبی است تا به نوعی شاکله هجومی تیم حفظ شود که امیدواریم علی خطیر با حفظ این یکی از این دو بازیکن یا هر دو آن ها خدمتی بزرگ و به یاد ماندنی در حق استقلال و هوادارانش انجام دهد.

دیگر مطالبه هواداران از سرپرست مدیرعاملی جدید خود جذب هافبک های ملی پوش نظیر سعید عزت الهی و یاسین سلمانی برای تقویت خط میانی، به خدمت گرفتن بازیکنانی چون سید مجید حسینی، محمد نادری و.. در دفاع و یک مهاجم گلزن و زهردار برای خط حمله است.

امیدواریم علی خطیر فارق از تمامی اختلاف نظرهایی که در مورد او وجود دارد در سمت جدید خود موفق باشد چون موفقیت او موفقیت مجموعه استقلال است.

بدیهی است استقلال نیوز هم در این برهه از فصل و برای اتحاد بیشتر هواداران و سربلندی استقلال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

رسمی/ علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار