خداداد افشاریان

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: کمک داور دربی که در جشن قهرمانی تیم پیروزی شرکت کرد، توسط کمیته انضباطی بخشیده شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، خداداد افشاریان  رئیس کمیته داوران فوتبال  امروز در حاشیه سمینار پیش فصل داوران و کمک‌داوران لیگ برتر صحبت‌های جالبی کرد.

  

او در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد در فصل قبل نتیجه ۳۰ بازی با اشتباهات مستقیم داوران تغییر کرده است اما به این موضوع اشاره نکرد کدام تیم‌ها سود و کدام تیم‌ها از این اشتباهات ضرر کردند.

بخش دیگری از صحبت‌های افشاریان در خصوص دلیل اخراج ساپینتو در فینال جام حذفی بود که او رفتار تحریک آمیز ساپینتو مقابل نیمکت سرخ‌ها پس از گل مساوی را دلیل اخراج مربی پرتغالی در گزارش داوران اعلام کرد که دلیلی بسیار مضحک، خنده‌دار و غیر عقلانی است.

چون قطعا اگر رفتار بدی از ساپینتو سر می‌زد از بین آن همه دوربین فیلمبرداری و عکاسی، قطعا تصویری از ساپینتو در حال تحریک نیمکت تیم مقابل ثبت و ضبط می‌شد.

اما مهم‌ترین بخش صحبت‌های رئیس کمیته داوران در خصوص بخشش حسن ظهیری کمک داور فینال جام حذفی است که در جشن قهرمانی سرخ‌ها شرکت کرد.

افشاریان با بیان اینکه ظهیری کمک داور خیلی خوب ما و یک معلم شایسته است گفت: یک محرومیت 4 ماه ابتدایی کمیته انضباطی برای او اعمال کرد که فعلا بخشیده شده، با توضیحاتی که او در کمیته انضباطی داد و گزارشی که ما دادیم منتظر رأی کمیته انضباطی هستیم. ظهیری در کنار ما و در این کلاس‌ حضور دارد و اگر اشتباهی کرده، نباید او را تیرباران کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، معلوم نیست چرا داوران و کمک‌داورانی که به نفع تیم پیروزی(پرسپولیس) سوت و پرچم می‌زنند، خیلی زود شامل رأفت اسلامی  شده و حتی برای ارتکاب اشتباه تشویق هم می‌شوند.

دیگر با چه زبانی فریاد بزنند و آشکار کنند که تیم خاص از رانت ویژه فدراسیون فوتبال و کمیته داوران برخوردار است!؟

هر جای دنیا بود، نسخه این فرد را برای همیشه می‌پیچیدند و مادام‌العمر از قضاوت محرومش می‌کردند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سند سازی قرمزها با شفاف‌سازی ایسنا لو رفت/ قرارداد 22 میلیاردی را 13 میلیارد مطرح کردند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار