مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از پیروزی مقابل ملوان گفتند: برد با ارزشی بود، سه امتیاز را گرفتیم ولی تیم‌مان هنوز کار دارد.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری با یک گل مقابل ملوان بندرانزلی، از هفته دوم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

علی سامره (سرپرست و مدیر تیم)

برد با ارزشی بود. ۳امتیاز را گرفتیم ولی تیم‌مان کار دارد. امیدواریم مسؤولین که افرادی که در مورد استقلال نظر می‌دهند، هر طور می‌توانند مشکلات باشگاه را حل کنند.

واقعا بچه‌های ما با جان و دل و با جیب خالی برای این باشگاه مایه می‌گذارند. تمام تلاش و هدفشان این است که به خاطر هواداران، استقلال نتیجه بگیرد. مسؤولین مملکت موظف هستند که به خواسته این باشگاه و هوادارانش و بازیکنان توجه کنند.

چیز اضافه‌ای نمی‌خواهند. حق و حقوق‌شان را می‌خواهند. حداقل درخواست‌شان این است که باشگاه یک اسپانسر درست و حسابی داشته باشد تا از این مشکلات خارج شود.

وی در مورد مصاحبه نکردن بازیکنان، عنوان کرد: تصمیم باشگاه بود.

سامره در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان، گفت: نمی‌دانم. علی خطیر در‌این مورد مسلط است اما مشکل داریم. مشکلات واقعا زیاد است. نمی‌توانیم دانه دانه ورود کنیم. مسؤولین و دولت باید کمک کنند که مشکلات کمتر شود.

نکونام تنها بوده و برای بازیکن گرفتن شرایط سختی هم به خاطر مشکلات مالی هم به خاطر سقف بودجه، وجود داشت ولی او با تمام این مشکلات مانده و کار می‌کند. جای تشکر دارد. امیدواریم این مشکلات برطرف شوند و بهتر عمل کنیم.

مدیر تیم استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه‌های دیگر سقف بودجه را رعایت نکردند، اظهار داشت: صددرصد.


 

امید حامدی فر 

قرار بود جدا بشوم ولی از باشگاه جواد نکونام تماس گرفت و به من گفت برگرد و من نیز برگشتم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

وی در خصوص اینکه داستانش با استقلال چگونه است، اینکه در لیست مازاد است یا باید مبلغ قراردادش را کم کند، گفت: همچنین چیزی به من نگفتند. شرایطم در اینجا خوب نبود و می‌دانم قلبا دوست دارم در استقلال بمانم. حالا شرایطی پیش آمد و تصمیم من و باشگاه نیز اینگونه بود که از استقلال بروم. یه مدت در اینجا نبودم و حالا به من گفتند که برگرد و می‌خواهم ببینم شرایط چه می‌شود.

هافبک استقلال در پاسخ به اینکه در لیست فروش جواد نکونام است، گفت: چنین چیزی به من نگفتند. باید ببینم شرایط چه می‌شود. اکثر فوتبالیست‌ها دوست دارند در استقلال بازی کنند. باید بهترین تصمیم را برای خودم بگیرم.


   

روزبه چشمی 

مشکلات آنقدر زیاد است که نمی‌دانم چه بگویم. از چه و کجا بگوییم؟

مهم ۳ امتیاز بود. به هواداران تبریک می‌گویم. کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند ولی از نظر فنی هنوز راه داریم با اینحال مهم برد بود.

وی در مورد صحبت‌های گذشته جواد نکونام، گفت: او صحبت‌ها را انجام داد.اگر من بخواهم توضیح بدهم حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ نکونام بدون ستاره خوب می‌برد؛ همکاری مرادمند و حسینی برای شکار قو!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار