roshan hasan

سرپرست باشگاه استقلال گفت: وقتی شهباززاده دلش با تیم نیست کاری نمی شود کرد، امروز در جلسه ای با منصوریان تکلیف او مشخص می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص برکناری روشن اظهار داشت: من ایشان را برکنار نکردم. چون هیچ قراردادی بین ما بسته نشده بود. 

وی در خصوص اینکه روشن مدعی شده خدا را شکر که برکنار شدم، ادامه داد: ایشان از روز اول که به آکادمی باشگاه استقلال آمد ما از او خواسته بودیم مصاحبه ای انجام ندهد. ولی ایشان هر روز در حال مصاحبه کردن بود. تیم روی زمین بود و مسابقات چند روز دیگر شروع می شود. ما که جنگ اعصاب نداریم. می خواستیم در آرامش کار را جلو ببریم. دستش درد نکند که گفته من او را برکنار کردم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت سجاد شهباززاده گفت: ما خیلی دوست داریم او در تیم بماند اما وقتی دلش نیست چه کار باید انجام دهیم. امروز تکلیف شهباززاده را روشن می کنیم. از منصوریان می خواهیم به باشگاه بیاید تا در جلسه ای همه چیز مشخص شود.  

افشارزاده درباره محرومیت تماشاگران بیان داشت: نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود که این اتفاق بیفتد. ما هم کاری نمی توانیم انجام دهیم. به هر حال طرفداران نباید این کارها را انجام می دادند تا کار به محرومیت بکشد. امیدوارم در آینده هواداران کاری نکنند که دوباره از سوی کمیته انضباطی محروم شوند.

 

 

دیدگاه‌ها  
مصطفی
0 #1 مصطفی 1395-04-30 11:30
به هر حال به فال نیک میگیریم ولی باید هر کاری کنن که تماشاگرانو ببخشن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار