مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان گفتند: در این بازی سنگین خوب بازی کردیم، موقعیت آنچنانی به سپاهان ندادیم و از طرفی فرصت‌های خوبی هم داشتیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از شکست با یک گل مقابل سپاهان اصفهان، از هفته سوم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

          

* حمید رجبی (مربی تیم فوتبال استقلال) 

ازبازیکنان‌مان تشکر می‌‌کنم که واقعاً بازی قابل قبولی ارائه دادند. موقعیت‌های خیلی بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم و شایسته پیروزی بودیم اما متأسفانه حریف روی یک غفلت به گل رسید. البته فیلم را بازبینی کردیم و قبل از صحنه پنالتی داور باید خطای میلاد زکی‌پور روی ارسلان مطهری را می‌گرفت. این گل صددرصد مردود بود.

وی در مورد اخراجش در این مسابقه گفت: پس از انفجار ناشی از پرتاب ترقه داخل زمین رفتم تا بچه‌ها را کنار بکشم اما متأسفانه داور من را اخراج کرد. امروز استقلال واقعاً شایسته برد و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم اما امیدوارم در آینده داوری بهتری ببینیم.

کوپال ناظمی واقعاً‌ داور خیلی خوب و توانمندی است اما در بازی با سپاهان نتوانست کیفیت خوب خودش را نشان بدهد.

رجبی در مورد اینکه جواد نکونام قبل از خطا روی بازیکن سپاهان اعتقاد داشت توپ از خط رد شده است، عنوان کرد: مشخص بود در آن صحنه توپ از خط طولی رد شده است اما داور آن را ندید و خطا گرفت. قبل از اعلام پنالتی نیز باید خطای مدافع حریف را می‌گرفت با این وجود از بازیکنان استقلال که باوجود برخی کمبودها بازی کردند با جان و دل بازی کردند تشکر کنم.

وی در مورد اینکه هواداران استقلال تا چه اندازه می‌توانند به آینده این تیم امیدوار باشند، عنوان کرد: شرایطی که امسال برای استقلال پیش آمده در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است اما راهی به جز مبارزه کردن نداریم تا در ادامه مسیر موفق باشیم. 


  

زبیر نیک‌‌نفس 

در این بازی سنگین خوب بازی کردیم. موقعیت آنچنانی به سپاهان ندادیم و از طرفی فرصت‌های خوبی هم داشتیم. سپاهان با نصف موقعیت توانست مسابقه را ببرد. 

وی در مورد اینکه آیا مهاجم سپاهان قبل از پنالتی دادن ایمان سلیمی روی  ارسلان مطهری مرتکب خطا شد، گفت: در جریان بازی متوجه حرکت نشدم اما وقتی فیلم را دیدم فکر می‌کنم میلاد زکی‌پور ارسلان مطهری را هول داد، آن صحنه خطا بود. در نیمه دوم نیز روی حرکت مهرداد محمدی برای ما پنالتی گرفته نشد. در بازی‌هایی به این شکل بین دو تیم بزرگ تک صحنه‌ها نتیجه را مشخص می‌کند. متأسفانه در تک صحنه‌ها چنین اتفاقی برای ما افتاد و بازی که حق‌مان نبود، باختیم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه این تیم به نسبت گذشته امشب فوتبال روانی بازی نکرد، توضیح داد، هر دو تیم بازیکنان بزرگی دارند و همدیگر را آنالیز می‌کنند و راه‌های نفوذ را می‌بندند. سپاهان هم مانند بازی قبلی‌اش موقعیت آنچنانی نداشت. ورزشگاه نقش جهان همیشه چمن خوبی داشته اما نمی‌دانم چه مشکلی دارد که در این زمین راه رفتن هم سخت است چه برسد به اینکه بخواهید بازی کند زیرا اصلاً چمنی نیست بلکه خاکی است و پستی و بلندی دارد.

این زمین به هیچ وجه در حد این بازی نبود اما خیلی خوب و منطقی بازی کردیم. به تیم خوب سپاهان موقعیت ندادیم و فرصت هم داشتیم اما روی تک‌ صحنه‌هایی که می‌توان در موردش بحث کرد، باختیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اتفاقات مربوط به نقل و انتقالات استقلال در این بازی خودش را نشان نداد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. اگر سپاهان با موقعیت‌های زیاد استقلال را می‌برد می‌شد این حرف را زد اما چنین چیزی نیست، با این حرف موافق نیستم.

هافبک استقلال در خصوص احتمال اینکه آیا این تیم در فصل جدید می‌تواند نتیجه بگیرد و حتی قهرمان شود، گفت: هفته سوم است، بازی به بازی فکر می‌کنیم و هنوز زود است در مورد این مسائل صحبت کنیم. 


   

* مهدی مهدی پور

این زمین چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان نه در شان لیگ برتر است نه در شان باشگاه سپاهان. نمی دانم چه اتفاقی رخ داده که چمن ورزشگاه به این روز افتاده است که نمی توانید 4 پاس پشت سرهم بدهید و باید مدام بازی مستقیم انجام بدهیم. این مسابقه همه چیز بود جز فوتبال، جنگ و دعوا بود. 

سپاهان فقط روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت داشت که آن هم توپ قبل از ضربه ایستگاهی اوت شده بود. در مورد پنالتی هم باید بگویم که زکی پور، ارسلان مطهری را با دو دست هل داد و قبل از اینکه توپ به دست سلیمی بخورد روی ارسلان خطا کردند. اگر یک کارشناس بگوید آن صحنه خطا نبود دیگر ما فوتبال بازی نمی‌کنیم! اتفاق خوبی رخ نداد البته کارشناسان باید نظر بدهند. حق استقلال امروز خورده شد چمن ورزشگاه خوب و مناسب نبود و نمی‌شد در آن فوتبال بازی کرد. سپاهان به جز ضربه ایستگاهی و کرنر موقعیت گل دیگری نداشت و با نصف موقعیت امروز بازنده شدیم. موقعیت های ما خطرناک تر و بیشتر از سپاهان بود ولی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. حق ما نبود بازنده شویم. ناظمی باید خطای زکی پور را روی بازیکن ما می گرفت. 

بازیکن استقلال در مورد نحوه قضاوت داور گفت: ناظمی از داوران خوب لیگ ماست اما اتفاقی که رخ داد این بود که قبل از ضربه خطا توپ اوت شده بود ولی کمک داور در نیمه زمین حریف بود. قبل از پنالتی هم روی ارسلان مطهری خطا کردند. سه امتیاز حساس را در بازی رو درو به خاطر این اتفاقات و اشتباها از دست دادیم. حق استقلال ضایع شد. 

مهدی پور در مورد عدم حضور بانوان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: حضور بانوان می‌تواند جو ورزشگاه را بهتر و قشنگ تر کند. پسران ما هم خیلی فهیم هستند و خیلی مسایل را رعایت می‌کنند. 

وی در مورد فرصت سوزی بازیکنان استقلال گفت: فرصت سوزی به تیم ما برمی‌گردد و بازیکن ممکن است نتواند از فرصت گلزنی استفاده کند اما امروز اتفاقات خوبی رخ نداد.


  

روزبه چشمی 

ابتدا به بازیکنان و کادر فنی استقلال خسته نباشید می‌گویم. روند بازی را همه دیدید قطعی صحبت می‌کنم. همه آن صحنه پنالتی را بارها دیده‌ایم. در زمین نیز به داور گفتم به اینکه توپ به دست ایمان سلیمی برخورد کرد بحثی نیست اما باید به یک قدم قبل بازگشت.

میلاد زکی‌پور دو دستی ارسلان مطهری را هول می‌دهد اصلاً دنبال کارشناسی آن صحنه نروید که ببینید تصمیم داور درست بود یا خیر زیرا مشخص است و نمی‌شود زیرش زد. قطعاً قبل از آن پنالتی به سود ما خطا اعلام می‌کرد. دومین موضوع در مورد صحنه برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان است. وقتی در آن شلوغی و سختی هند می‌گیرید اما خطای قبل از برخورد توپ به دست سلیمی را نمی‌گیرید و می‌گویید برخورد توپ به دست سپاهان پنالتی نیست باید تصایور را هم ببینید دست سیاوش یزدانی باز بود. این مسائل در مورد داروی بود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به هواداران سپاهان در این مسابقه تأکید کرد: اکنون بیش از 50 درصد زور سپاهان متعلق به همین هواداران است. نمی‌شود این تیم با 60-70 هزار هوادار میزبانی کند اما در آزادی بدون هوادار باشیم. این شرایط اصلاً مساوی نیست. ما تماشاگر نداریم، هزار مشکلی هم که در باشگاه وجود دارد کنار بگذاریم می‌خواهیم در مورد بازی امروز صحبت کنم. از داوران انتظار قضاوت عادلانه داریم نمی‌گوییم برای ما پنالتی بگیرند و برای تیم‌های دیگر نگیرند. 

وقتی ما تماشاگری نداریم و داوری هم قرار است با وجود همه مشکلات استقلال اینگونه باشد دیگر باید چه کاری کنیم. آیا باید در زمین خاکی بازی کنیم؟ اینگونه که نمی‌شود. آمده‌ایم و جنگیده‌ایم. همه می‌توانید شهادت بدهید که در اصفهان موقعیت گل بیشتری از سپاهان داشتیم. سپاهان در کل دو موقعیت داشت یکی از آنها کرنر بود و یکی هم صحنه پنالتی. در همان صحنه کرنر هم دو بازیکن ما را کامل بغل کردند و یار حریف ضربه سر زد. به این دلیل ریز صحبت می‌کنم که صحنه‌ها را دیده‌ام. 

باید از بازیکنان و کادرفنی ما به دلیل خوب جنگیدن تشکرک نند. باید از این بازی سه امتیاز را می‌گرفتیم و حتی نباید مساوی می‌کردیم اما شرمنده هواداران شدیم. باید شرایط را برابر کرد. در مورد حضور تماشاگران ما هم باید هواداران‌مان در ورزشگاه باشند. از داوران هم انتظار قضاوت عادلانه داریم. می‌خواهیم نه برای ما اشتباه کنند نه برای تیم حریف.


 

* ارسلان مطهری 

بازی کردیم که یک فرصت را هم به حریف ندادیم. زمین ورزشگاه افتضاح بود و در شان نیست. سر صحنه پنالتی که برای سپاهان گرفتند، قبل از هند شدن روی من خطا شد. هر کارشناسی اگر ببیند فیلم را می‌تواند تشخیص خود را بگوید. اگر نظرشان را هم اعلام کرده‌اند دیگر به درد ما نمی‌خورد.

سال گذشته چند امتیاز سر پنالتی دادیم؟ چرا ادامه می‌دهید؟ بس کنید. صحنه هل دادن من را ندیده‌اید، اما صحنه هند شدن را دیدید؟ اگر تیم دیگری بود هم این کار را می‌کردید؟ ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و با احترام به تیم حریف اگر من به تنهایی فرصت‌هایی را که داشتم به گل تبدیل می‌کردم با اختلاف 2-3 گل برنده می‌شدیم.

این اتفاقاتی که رخ می‌دهد در خور شان لیگ برتر نیست. نمی‌دانم چه بگویم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مطهری درمورد دلیل تعویض شدنش در این مسابقه، خاطرنشان کرد: بدون شک هر بازیکنی خسته می‌شود! ما از فشار سال گذشته به امسال رسیده‌ایم. فشاری که از همه طرف وحشتناک بود و حالا وارد لیگ جدید شده‌ایم. آن مشکلات مانده و امسال اضافه هم شده است. چه کسی باید مشکل را حل کند. ولش کنید؛ آنقدر درمورد این موضوع صحبت کرده‌ایم که دیگر حالم بهم می‌خورد. فقط داوری‌ها را درست کنید!


  

* محمدحسین مرادمند 

به هواداران ما اجازه نمی دهند به ورزشگاه بیایند. بی کس هستیم و مشکلات زیادی داریم. حرف کلیشه ای هم نمی‌خواهم بزنم. در مورد داوری هم نمی‌خواهم حرف بزنم که دو ساعت دیگر محروم شوم. داوران با دستمزد کم سوت می‌زنند و زحمت زیادی می‌کشند اما من انتظار دارم که جسورانه تر داور سوت می زد. قبل از خطای هند بازیکنان سپاهان ارسلان مطهری را هل دادند، خب این خطا را بگیرند! اول خطای سپاهان را بگیرد. فقط روی این صحنه با داور صحبت کردم.

وی در مورد نقل و انتقالات و جذب بازیکن و اینکه چقدر در نتیجه بازی تاثیرگذار بود، گفت: یک ضرب المثلی است که می‌گویند دارندگی و برازندگی! سپاهان تیم پرمهره ای است. ما نمی توانیم آنها می توانند دمشان گرم. اما یک تیم هستیم با رزومه صد ساله و هواداران 30 میلیونی که تلاش می‌کنیم  دل هواداران را خوش کنیم. تنها نمی توانیم این کار را انجام بدهیم. کادرمدیریتی خوب باید کار را مدیریت کند. ما یک تیم تنها هستیم.کمک مان کنند. حداقل هواداران ما را که می توانند به ورزشگاه راه بدهند. حق دارند آنها می خواهند تیم شان را ببینند. 

مرادمند در مورد میلاد سرلک گفت: در مورد خودم صحبت می‌کنم نه میلاد. وقتی من می خواستم سرباز شوم گفتم  مسئولان محترم چند سال زحمت کشیدم ولی فقط یک یا دو ماه فرصت بدهید بعد می روم دنبال خدمت سربازی اما اجازه ندادند. نمی دانم چه اتفاقی برای سرلک رخ داد.

 اخبار استقلال

  

    


 مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ استقلال به سپاهان نباخت به خطیر باخت؛ بازی بزرگ بازیکن بزرگ و ستاره می‌خواهد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار