علی سامره

سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در پستی اینستاگرامی به ناداوری‌هایی که در لیگ اتفاق می‌افتد واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، هفته سوم لیگ برتر با اشتباهات بحث برانگیز و عجیب و به نوعی عمدی داوران همراه بود تا استقلال در اصفهان بازنده شود و پرسپولیس در تهران از شکست بگریزد‌.

 

علی سامره  سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در واکنش به گل آفساید پرسپولیس به ذوب‌آهن که حتی آماتورترین کمک داور هم می‌توانست آن را ببیند و تشخیص دهد و همچنین گل خطای سپاهان به آبی‌پوشان که منجر به اولین شکست فصل آن‌ها شد، در صفحه مجازی خود به تندی انتقاد کرد و هوشمندانه پرسپولیس را به تبانی، کمکِ داوری و حمایت از سوی نهاد و فردی خاص ربط داد.

علی سامره

در ادامه پست اینستاگرامی سامره را مشاهده می‌کنید:

نه دنبال بهانه‌جویی هستیم، نه دنبال وارد شدن به فضای بیانیه‌نویسی باشگاهی و....

دلمان نمی‌خواهد برخی چیزها، مانند جمله تبانی، کمک داوری و حمایت از نهاد و فردی خاص را حتی از تصور خودمان عبور دهیم، چه برسد به اینکه به زبان بیاوریم! اما واقعا این وقایع را با عنوانی باید یاد کرد؟!

آیا باید خودمان را اینطور توجیه کنیم که اینها صرفا اشتباهات داوری است که آنهم جزئی از فوتبال است؟! فرضا خودمان را توجیه کردیم آیا این سوال پیش نمی‌آید که چرا همواره این اشتباهات علیه باشگاه استقلال رقم می‌خورد؟!

فقط همین سه بازی لیگ امسال به علاوه اشتباهات داوری سال گذشته را بررسی کنید؟! به چه نتیجه‌ای می‌رسید؟!

چطور می‌شود برخی تیم‌ها همواره از داوری سود برده و استقلال ما همواره متضرر؟! آیا این شیوه رقابت عادلانه است؟!

آیا استقلال بودجه و پول شما را دارد؟! آیا استقلال هم در برابر دور زدن قانون، مصونیت دارد؟! آیا استقلال امکانات شما را دارد؟! و آیا شماها ذره‌ای از مشکلات استقلال را لمس کرده‌اید؟!

خودتان بگویید آیا انصاف است که این ناعدالتی تا قضاوت داوری و سوت و پرچم‌ها زدن‌ها هم کشیده شود؟! مگر در یک بازی بزرگ چقدر فرصت جبران برای اشتباهی است که ربطی به خودت ندارد و باعث و بانی‌اش خارج از تیم است؟!

البته ما روحمان و ذهنمان، جنگجو و جاه‌طلب است؛ می‌جنگیم؛ قوی‌تر می‌شویم؛ آن‌قدر قوی‌تر، شبیه سیلابی بزرگ که هیچکس نتواند جلوی آن بایستد؛ ما نه کم می‌آوریم و نه شانه خالی می‌کنیم؛ ما زورمان و هدفمان به مراتب بیشتر و بزرگتر از مشکلاتمان است؛ البته چاره‌ای جز قویتر شدن نداریم چون نه امدادهای غیبی بر ما نازل می‌شود نه امتیاز مفت و باد آورده!

اخبار رسمی استقلال


مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ استقلال به سپاهان نباخت به خطیر باخت؛ بازی بزرگ بازیکن بزرگ و ستاره می‌خواهد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار