poor heydari

منصور پورحیدری سرپرست باشگاه استقلال معتقد است برای توبیخ تماشاگران بهترین راه جریمه نقدی باشگاه است و محرومیت تماشاگران مرسوم نیست

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در گفت و گو با کاپ، درباره تداخل زمانی حضور استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: نمی دانم چرا برای این زمین چنین داستانی به وجود آمد. روزی که من رفتم این زمین را اجاره کنم، اسم تیم دیگری مطرح نبود و فقط ما بودیم. بعد از چند روز تمرین، پرسپولیس هم خواستار حضور در این زمین شد. نمی دانم چرا تا حالا نیامدند.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت مجوز بازی کنعانی زادگان و زکی پور خاطرنشان کرد: درباره آنها چیزی نمیدانم. اقایان توفیقی و منصوریان بیشتر در این باره در جریان هستند.

سرپرست استقلال درباره محرومیت تماشاگران استقلال تصریح کرد: تماشاچی کمک حال یک تیم است. اصلا محرومیت دیگر نباید برای هواداران وجود داشته باشد. بیشتر الان توبیخ و جریمه مرسوم است.

پورحیدری درباره محرومیت مهدی رحمتی از دو بازی نخست استقلال اذعان داشت: مهدی می گوید فحاشی نکرده ام اما سازمان لیگ می گوید در مورد او گزارش آمده است. به هر حال ما در دو بازی نخست رحمتی را نداریم و باید این موضوع را قبول کنیم.

سرپرست استقلال در پایان در خصوص دیدار مقابل نفت گفت: هیچ شناختی از این تیم نداریم. باید چند هفته بگذرد تا تیمها از هم شناخت پیدا کنند. باید با تلاش بچه ها و درایت کادر فنی در این دیدار پیروز شویم تا گام اول را محکم برداریم.

دیدگاه‌ها  
saeed-tajii
0 #1 saeed-tajii 1395-05-01 17:09
درگیر ماهستن دیگه نباشن سقوط میکنن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار