حواشی دیدار مس رفسنجان و استقلال

با ناهماهنگی های رفسنجانی ها، تماشاگران حدود 10 دقیقه قبل از آغاز مسابقه مجوز ورود به ورزشگاه را کسب کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های  مس رفستجان و  استقلال(تاج) ایران  از ساعت 17:45 امشب شنبه(15 مهر 1402) از هفته هفتم لیگ برتر فصل 1402/1403 در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجانو با حضور هواداران دو تیم برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

*تماشاگران حدود ۱۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه مجوز ورود به ورزشگاه را کسب کردند.

* حامد لک که به دلیل بیماری در تمرینات اخیر مس شرکت نکرده است در این بازی در ترکیب اصلی تیمش جایی ندارد. او با پیچیدن یک پتو دور خودش از روی نیمکت بازی را تماشا کرد.

* تعداد طرفداران استقلال نسبت به رفسنجانی‌ها در این بازی کمتر بود.

* ساکت الهامی و دستیارانش پیش از آغاز بازی به سمت کادرفنی استقلال رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

* در زمان خوش و بش الهامی با بازیکنان نیمکت‌نشین‌ استقلال، محمد نوازی به شوخی به سرمربی مس گفت: داداش چند نفر دیگر هم مانده‌اند! 

* روزبه چشمی، سعید مهری، محمد حسین مرادمند هم به سمت ساکت رفتند و برای حضور در بازی از او رخصت گرفتند. نفراتی مثل لوسیانو پریرا، فرشید باقری و میثم تیموری نیز با کسب رخصت از نکونام وارد بازی شدند. این در حالی است که سجاد شهباززاده، بازیکن فصل گذشته استقلال چنین کاری انجام نداد.

* در دقیقه ۱۱ پس از روی زمین افتادن علی عدنان، ۳ بازیکن مس یعنی سجاد شهباززاده، فرشید باقری و محسن آذرباد به سمت ساکت الهامی رفتند و با سرمربی این تیم صحبت کردند.

* باشگاه استقلال از ۳ اسپانسر روی پیراهن خود استفاده کرده و نام ۳ شرکت مختلف در جلو، پشت و روی آستین این تیم دیده می‌شود. البته قرار است این باشگاه به زودی یک اسپانسر را به شورت ورزشی خود اضافه کند.

* در دقیقه ۱۳ خرابی تجهیزات حسن اکرمی سبب شد بازی برای دقایقی متوقف شود. در نهایت داور وسط با کمک رضا عادل، داور چهارم این مسابقه به بازی برگشت.

* در دقیقه ۲۰ اعلام نشدن پنالتی روی مهرداد محمدی سبب اعتراض شدید جواد نکونام و بازیکنان استقلال به اکرمی شد.

* حسن اکرمی در دقیقه ۲۵ قصد نشان دادن کارت زرد به مهرداد محمدی را داشت اما بازیکن استقلال با پشت کردن به داور و اعتراض به این امر واکنش نشان داد. پس از این اتفاق داور برای لحظاتی با علی سامره، سرپرست آبی پوشان در کنار زمین صحبت کرد.

* باشگاه استقلال با انتشار فیلم دقیقه ۲۰ و ۲۵ بازی در کانال رسمی خود اعتقاد داشت داور ضمن اعلام خطای روی محمدی، باید فرشید باقری را هم از زمین اخراج می‌کرد‌.

* در دقیقه 44 که در شرایطی که جواد نکونام اعتقاد داشت داور باید خطای هُل دادن مدافع مس روی محمدی را اعلام کند اما اکرمی خطای مهاجم استقلال را گرفت.

* دیدار دو تیم  مس رفسنجان و  استقلال(تاج) ایران از هفته هفتم لیگ برتر 23 با یک گل به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

* حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس تیم داوری بازی مس رفسنجان و استقلال اظهار داشت:

کارت زردهایی که حسن اکرمی در نیمه دوم نشان داد کاملاً درست بود. در دقیقه 84 مهاجم مس رفسنجان پشت محوطه جریمه استقلال شبیه‌سازی انجام داد که داور به درستی وی را با کارت زرد جریمه کرد. داور در نیمه اول نیز یک اشتباه بیشتر نداشت. در دقیقه 21 مهرداد محمدی وقتی قصد ورود به محوطه جریمه حریف را داشت با خطای مدافع مس سرنگون شد که البته محل وقوع این خطا خارج از محوطه بود. هرچند استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما فقط محل سقوط مهاجم‌شان داخل محوطه بود. 

اکرمی در این صحنه اعلام خطا نکرد در شرایطی که باید ضمن اعلام خطا یک کارت زرد به مدافع مس رفسنجان نشان می‌داد. در دقیقه 25 نیز فرشید باقری روی سعید مهری تکل زد که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند باید به هافبک مس کارت زرد نشان داده می‌شد در حالیکه تصمیم اکرمی درست بود زیرا دو بازیکن زانو به زانو شدند و شدت خطا به حدی نبود که بتوان باقری را کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد.

در دقیقه 44 نیز صحنه‌ای اتفاق افتاد که دقیق متوجه نشدم داور به چه دلیل بازی را متوقف کرد. اگر خطای مهرداد محمدی را گرفته باشد تصمیمش اشتباه است زیرا مدافع حریف روی او خطا کرد و عمل هل دادن را انجام داد. مهاجم استقلال هیچ خطایی مرتکب نشد اما اگر آفساید محمدی را گرفته باشد به دلیل زاویه نامناسب تصاویر تلویزیونی نمی‌توانم به درستی تشخیص بدهم.

حواشی دیدار مس رفسنجان و استقلال

* شاگردان جواد نکونام پس از برد مقابل مس رفسنجان، به این شکل سرمربی خود را غافلگیر کردند.

* جواد نکونام سرمربی استقلال امروز ۴۳ ساله شد. برای جواد نکونام آرزوی بهترین‌ها در زندگی شخصی و موفقیت در تیم استقلال را داریم.

حواشی دیدار مس رفسنجان و استقلال

* یک گیگابایت اینترنت، کادو رایتل به همه اعضای باشگاه هواداران در آغاز فصل ارغوانی آبی‌پوشان و به مناسبت برد تیم استقلال مقابل مس رفسنجان 

* شما دوست عزیز می‌توانید با شماره گیری #44* حامی تیم پر افتخار استقلال ایران شوید و از کادوهای باشگاه هواداری استفاده کنید.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان؛ تعطیلی لیگ به ضرر تیم هاست

هفته هفتم لیگ برتر/ نشست خبری جواد نکونام پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان: با بی میلی موقعیت‌ها را از دست می دادیم!

هفته هفتم لیگ برتر/ استقلال در آغاز مجدد لیگ رفسنجان را فتح کرد؛ آشتی نکو و خطیر از مس طلا ساخت!

هفته هفتم لیگ برتر/ تساوی مس رفسنجان و استقلال در نیمه نخست؛ برتری محسوس شاگردان نکونام بی نتیجه بود!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان؛ فوتبال هچل‌هفت ایران با سردرگمی در کرمان شروع شد!

جلسه هماهنگی دیدار مس رفسنجان و استقلال ایران/ رایتل روی پیراهن آبی نقش بست

هفته هفتم لیگ برتر/ نشست خبری محمد نوازی پیش از مصاف با مس رفسنجان: بچه های تیم یکدل هستند تا نتیجه بگیرند!

داوران هفته هفتم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور گنبد کاووسی قاضی دیدار مس رفسنجان و استقلال!

هفته چهارم لیگ برتر/ مهرداد محمدی استقلال را هزار تایی کرد؛ استقلال خوزستان قربانی بعدی جواد نکونام!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار