علی خطیر و جواد نکونام

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: من و سرمربی تیم دست یاعلی داده‌ایم و متحد شده‌ایم برای اینکه استقلال بتواند به موفقیت برسد.

 

به گزارش استقلال نیوز،  دکتر علی‌ خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در پی انتشار خبر کذب صورتجلسه اخراج جواد نکونام به رسانه رسمی باشگاه، صحبت هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

        

من و سرمربی تیم دست یاعلی داده‌ایم و متحد شده‌ایم 

متاسفانه امروز بار دیگر شاهد اقدام بیهوده و بی نتیجه دیگری برای ضربه زدن به اتحاد استقلال بودیم. نامه‌ای بدون امضا، بدون تاریخ و بدون شماره منتشر شد که از اساس غلط و غیر واقعی است. هدف این بود ذهنیت سرمربی را نسبت به مدیریت باشگاه خراب کنند که تیرشان به سنگ خورد.

من و سرمربی تیم دست یاعلی داده‌ایم و متحد شده‌ایم برای اینکه استقلال بتواند به موفقیت برسد. انتشار چنین چیزهایی صرفا برای ضربه زدن به اتحاد میان اعضای باشگاه و معطوف کردن حواشی به سمت استقلال است. به نظر می‌رسد حواشی دیگر تیم‌ها در روزهای اخیر سبب شده تلاش‌هایی برای ضربه زدن به آرامش استقلال صورت بگیرد. من و جواد نکونام هر دو متحد هستیم و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد شخص یا اشخاصی ضربه‌ای به آرامش تیم بزنند و خللی در روند کاری تیم ایجاد کنند.

* اجازه نمی‌دهم آرامش تیم با خللی روبه‌رو شود

من به عنوان مدیرعامل باشگاه پرافتخار و بزرگ استقلال اجازه ضربه زدن به تیم را نمی‌دهم و قطعا با هرگونه حاشیه‌سازی برخورد خواهم کرد. گویی عملکرد استقلال و پرهیز از هرگونه حواشی در روزهای اخیر موجب ناراحتی عده‌ای شده و آن‌ها سعی در برهم زدن آرامش تیم و باشگاه را دارند که باردیگر می‌گویم هرگز اجازه نخواهم داد به خواسته خود برسند.

* اجازه نمی‌دهیم آرامش فعلی را از تیم بگیرند

هواداران استقلال مطمئن باشند که من و جواد نکونام اجازه نمی‌دهیم برخی افراد به اهداف خود برای ضربه زدن به استقلال برسند. در روزهایی که برخی رقیبان دچار حاشیه شده‌اند، انتشار برخی اخبار و مطالب کذب، کار دشمنان قسم خورده استقلال است اما اجازه نمی‌دهیم این افراد آرامش فعلی را از تیم بگیرند. ضمنا  اینگونه حاشیه‌سازی‌ها و انتشار مطالب کذب از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری حقوقی و قضایی خواهد شد.

* اعلام حمایت کامل از جواد نکونام و کادر وی؟

مطمئنا جواد نکونام سال‌های سال در استقلال خواهد بود. خطاب به هواداران محترم و عزیزمان هم می‌گویم اگر من در استقلال بودم و جواد نکونام بخواهد برود؛ مطمئن باشید یک روز قبل از رفتنش من استعفا می‌دهم و می‌روم.

نامه اخراج نکونام

به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته در سندی که یکی از خبرگزاری ها منتشر کرده، در جلسه هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل فسخ یک طرفه قرارداد با سرمربی را در دستور جلسه قرار داده و در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ در بند ۵ صورتجلسه شماره ۷ باشگاه که با حضور علی خطیر، فرشید هاشم سمیعی، علیرضا خانی، مهدی حیدرزاده و مهدی افضلی تشکیل شده بود، حکم به فسخ یک طرفه قراداد سرمربی تیم داده‌اند و قرار بوده یا قرار است با تفویض اختیار به مدیریت باشگاه این اقدام اجرایی شود!

   

اخبار استقلال

    

  


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین چهارشنبه استقلال/ شاگردان نکونام هم وزنه زدند هم کار تاکتیکی کردند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار