مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل هوادار تهران گفتند: توانستیم شخصیت تیمی خودمان را نشان بدهیم و خوشحالیم که شرمنده این هواداران نشدیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از برتری با دبل مهرداد محمدی مقابل هوادار تهران، از هفته ششم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

فرشید سمیعی (عضو هیات مدیره استقلال)

درمورد اینکه آیا کارت بازی بلانکو برای دیدار بعدی استقلال صادر می‌شود و قرارداد بازیکنان این تیم کسر خواهد شد، اظهار داشت: با بازیکنان صحبت شده زیرا قرارداد آنها منعقد شده و باید به ما لطف کنند. اینگونه نیست‌ که وظیفه داشته باشند. باید به ما لطف کنند و همکاری انجام شود. البته مدیریت با آنها صحبت کرده و به امید خدا این اتفاق می‌افتد تا از بازی بعدی بلانکو را داشته باشیم.

وی درمورد بازگشت به بازی استقلال و برتری ۳ بر ۲ این تیم مقابل هوادار توضیح داد: خیلی خوشحال شدیم و ایمان داشتیم این تیم می‌تواند برنده شود. فعل بردن در بین نکونام و بازیکنانش موجود است و می‌توان دید استقلال با وجود تمام مشکلات و محدودیت‌هایی که به خاطر قانون سقف قرارداد به ما تحمیل شده در شرایطی که استقلال از ۳_۲ سال قبل با قیمت بسیار بالاتر بسته شده بود و بودجه‌اش اکنون ۲۰۰ میلیارد کمتر شده است، اراده و انگیزه را بین سرمربی و بازیکنانش دیدیم. خیلی زیبا توانستیم این کامبوج تاریخی را بزنیم. این برگشت به بازی بسیار زیبا بود.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که وفاق و همدلی بین مدیریت و سرمربی آبی‌پوشان تا چه اندازه در نتایج خوب اخیر تاثیرگذار بوده است، گفت: قطعا موثر است . به هرحال همدل و همراه شدن در یک مسیر تاثیر دارد و امیدوارم روز به روز این مودت تا قهرمانی بیشتر شود.

سمیعی درخصوص اینکه ظاهرا بدهی به آمانوف حدود ۱۶۰ هزار دلار کمتر شده است، گفت: ما گراندز رای را خواستیم تا مشخص بود به چه دلیل علیه استقلال حدود ۵۴۰ هزار دلار رای صادر شده است. او پس از جدایی از تیم ما نیم فصل دوم سال گذشته را در تیم نسف قارشی بازی کرد که مبلغ قراردادش همان ۱۶۰_۱۷۰ هزار دلار بود. انتظار داریم این مبلغ در دادگاه CAS از حکم فیفا کسر شود.

وی درمورد وضعیت میزبانی استقلال در کیش، گفت: ما چند تصمیم داریم. قرار شد زمانی از تهران خارج شویم که هیچ بازی لیگ در آزادی برگزار نشود. برای اینکه بدانیم اگر یک درصد این اتفاق بیفتد، چه استادیوم‌هایی گنجایش میزبانی بازی‌های ما را دارند خطیر به کیش رفت اما این به معنی خروج قطعی استقلال از تهران نیست‌. اولویت ما دست کم تا نیم فصل بازی در تهران است تا ورزشگاه تختی و سایر ورزشگاه‌ها آماده شود.

عضو هیات مدیره استقلال درخصوص آخرین شرایط تغییرات در این هیات مدیره، عنوان کرد: تنها خبری که من دارم این است که قرار است هیات مدیره تکمیل شود. درمورد تغییر هیچ اطلاعی ندارم.

سمیعی درمورد احتمال اضافه شدن علی خطیر به هیات مدیره گفت: ممکن است چنین اتفاقی بیفتد.


   

* روزبه چشمی

به هواداران و بازیکنان تبریک می گویم  بازی را بد شروع کردیم و 2 گل بچگانه خوردیم  ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. شروع خوبی نداشتیم و برخلاف تاکید کادرفنی که گفت بازی را خوب شروع کنیم بد شروع کردیم.

وی در مورد صدرنشینی استقلال با همه مشکلات گفت: زود است برای صحبت از صدر نشینی و امتیازها نزدیک است،  تلاش می کنیم در داخل زمین سه امتیاز را بگیریم و مشکلات بیرون از زمین است و بازیکنان جنگیدند اول بازی گل خوردیم و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم.

چشمی در مورد میزبانی استقلال در خارج از تهران، گفت:حق تیم ما و هواداران این است که در خانه بازی کنیم و چمن هم بهتر شده بود و حق هواداران است که ورزشگاه آزادی بیایند در ورزشگاه خانگی بیاند تیم را تشویق کنند.

بازیکن ملی پوش استقلال در خصوص کاهش قراردادها گفت: این مساله درون خانوادگی است و با جلسه حل می شود.

وی در مورد حضور هواداران گفت:  هواداران سنگ تمام گذاشتند هم آقایان و هم بانوان اگر نبودند شاید نمی شد به بازی برگردیم و دست تک تک شان را می بوسم و با وجود اینکه تعداد کم بود اما خدا را شکر که شرمنده شان نشدیم. امیدوارم ورزشگاه پر از تماشاگر را شاهد باشیم.


   

* مهدی مهدی پور 

هوادار تیم فوق العاده خوبی بود و  4-5 بازیکنان قدیمی استقلال در این تیم بازی می کردند و از دوستان قدیمی ما هم هستند.  نیمه دوم تیم را هواداران تشویق کردند و بخاطر حضور گرم هوادارا ن دست تک تک شان را می بوسم که تیم را رو به جلو هل دادند. سه امتیاز را مدیون تلاش بازیکنان، کادرفنی و هواداران هستیم.

وی در مورد میزبانی در خارج از تهران گفت:  سه امتیاز امروز بخاطر هواداران داریم و نمی توانیم از حضور هواداران بهره مند نشویم و فقط در بازی پرسپولیس و النصر چمن ورزشگاه  وضعیت افتضاحی داشت ولی بعد در بازی نساجی و الهلال خوب بود.  امروز هم چمن شرایط خوبی داشت و اصلا نمی توانیم در شهر دیگر یا ورزشگاهی دیگر بازی کنیم. حتی اگر در ورزشگاه دستگردی در تهران هم بازی کنیم بازهم شرایط  میزبانی نداریم. باید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و باید از هواداران استفاده کنیم. 

وی در مورد کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو گفت: قرار است در یک باشگاه و خانواده خودمان بررسی  اش کنیم وچیزی نیست که الان بتوانیم در موردش صحبت کنیم.

مهدی پور در مورد وضعیت صدرنشینی استقلال گفت: امروز شخصیت خودش را نشان داد و شرایط تیم خوب است 3 بر 2 برنده شدیم و این تیم نیاز به پشتیبانی دارد و بازیکنان از همه لحاظ باید حمایت شود تا تیم در کورس بماند و درورزشگاه آزادی باید بازی کنیم و غیر از این نباید باشد.

مهدی پور درمورد استوری های بازیکنان گفت: یک سری مشکلات داشتیم که درموردش صحبت کردیم و تعاملاتی انجام دادیم  و قرار شد مسایل خانوادگی حل شود.


        

* مهدی هاشمی نسب (مربی استقلال)

خدا را شکر می‌کنم این بازی رو بردیم. نیمه اول تمرکزمان کمی پایین بود، متاسفانه گل خوردیم. نیمه دوم توقعاتی که از بچه‌ها داشتیم توانستند در زمین پیاده کنند؛ خودشان بودند یعنی استقلال واقعی که توانستند نتیجه دو بر صفر و ۳ بر ۲ عوض کنند.

مربی استقلال در حمایت هواداران از خودش تصریح کرد: ماهیت آنها برای من معلوم است. خیلی لطف دارند، دست تک تک‌شان را می‌بوسم. جا دارد از سهیل مهدی هم تشکر کنم که در این ۴ بازی بدون کارت اجازه داد با سفارش دوستان روی نیمکت بنشینم اما از او خواهش می‌کنم با تلفن کسی مرا از روی نیمکت بلند نکند. 

امروز مرا از روی نیمکت بلند کردند در حالی که من کار غیرقانونی انجام ندادم. اگر کارم قانونیست روی نیمکت می‌نشینم اما اجازه ندهید من با تلفن کسی غیرقانونی روی نیمکت بنشینم که امروز همکاران‌شان با لحن بد بگویند آقا بفرما بالا. من مهدی هاشمی نسب هستم و آقای مهدی از شما بیشتر خاک فوتبال را خورده‌ام. به من گفته‌اند دوستانی زنگ زده‌اند که روی نیمکت ننشینم، دوست صمیمی من هستم. حالا بماند اما خواهش می‌کنم آقای سهیل مهدی نه با تلفن کسی بگذارید روی نیمکت بنشینم نه با تلفن کسی بلند شوم.


           

* سیدحسین حسینی 

خدا را شکر توانستیم برنده شویم و به بازی برگردیم و یکی از بردهای دلچسب استقلال را در این چند سال رقم زدیم . بانوان هم درورزشگاه حضور داشتند  اتفاق خوبی بود و امیدوارم هفته های بعد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال حاضر نیستند از ورزشگاه آزادی به جایی دیگر بروند و میزبان باشند، گفت: مطمئنم اگر ما هم آسیایی بودیم، بخاطر ما تیم دیگر قبول نمی کرد در جایی دیگر بازی کنیم. زمین خوب است و در شهرک اکباتان هم بازی کنیم بازی بیرون از خانه محسوب می شود. چمن ورزشگاه خوب شده است.

حسینی در مورد کاهش قراردادهای ملی پوشان استقلال،  گفت: قانون سقف بودجه ای که گذاشتند درست نبود و از آنطرف کاهش سهمیه بازیکنان هم کار درستی نبود  خیلی بازیکنان از لیگ برتر بیرون ماندند و فکری درست و حسابی  پشت این قضیه نبود و هر بازیکنی هر جور می تواند به باشگاه کمک کند و من هم در ابتدای فصل هم به باشگاه کمک کردم تا جایی که توانستم و امیدوارم تعاملی بین بازیکنان و باشگاه باشد تا سقف را رعایت کنند.

وی در مورد عملکرد خودش گفت: اولش خیلی بد بود و یک ربع اول تمرکز لازم را نداشتیم که به تعطیلات لیگ برمی گردد و بعد خدا را شکر برگشتیم و کادرفنی صحبت های لازم را انجام دادند.

دروازه بان استقلال درمورد مشکلات تیم گفت: قبلا هم گفتم از آشتی نکونام و خطیر خوشحال شدیم زیرا ذهن بازیکن درگیر می شود و فصل گذشته همین مسایل روی کار تیم تاثیر گذاشت و خدا را شکر رابطه خوب شده است.


           

* آرش رضاوند 

خداراشکر توانستیم برنده بازی شویم. این برد برای هواداران است. آنها باعث شدند که بازی 2 بر صفر باخته را 3 بر 2 ببریم. همه از این بازی لذت بردند.

بدهی‌ها که مونده است ولی فعلاً تمرکز ما روی بازی‌هاست. سعی داریم بازی به بازی جلو بریم. امیدوارم مشکلات هم حل شود.

اگر هواداران امروز در کنار ما نبودند، قطعاً این نتیجه رقم نمی‌خورد. بازی 2 بر صفر باخته را هوادار کمک می‌کند که شرایط بازگردد. انرژی خوبی به ما دادند.

بازیکن استقلال در خصوص اینکه آیا گل سوم استقلال آفساید بوده، گفت: نه من فکر نکنم. اگر هم آفساید بوده از گوشه زمین آمده است. آفسایدی هم نبود که خیلی تاثیرگذار باشد. این اصلا آفساید حساب نمی‌شود چون یک گل مرده توی گل رفت.

رضاوند در پاسخ به اینکه آیا حاضر است قراردادش را کم کند، گفت: در این صحبت‌هایی که شده، قرار شده به یک نتیجه‌ای برسیم. حالا باید بازیکنان و باشگاه با هم صحبت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده این قراردادها واقعی نیست و چطور بازیکنان استقلال راضی می‌شوند از قراردادشان کم کنند، گفت: من خودم را مثال می‌زنم. 50 درصد از طلب پارسال ما مانده است.امسال هم 10 درصد گرفتیم. کمی واقع بینانه نگاه کنیم. ما 8 ماه پارسال پول نگرفتیم. باید صحبت شود تا این مشکلات حل شود.

من شنیدم که قرار است بازی‌های استقلال را از ورزشگاه آزادی به جای دیگری ببرند. من خواهشی دارم از مسؤولان. زمین امروز خیلی خوب بود. ما هم استقلال تهرانیم. به نظرم با احترام به شهرهای دیگر، ما اینجا هوادارانمان می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند. جاهای دیگر تعداد اینقدر زیاد نمی‌آیند. مخصوصا اینکه در کیش باشد.

وی در خصوص اینکه چقدر امید دارد به تیم ملی دعوت شود، اظهار داشت: من تمام تلاشم را می‌کنم. این نظر سرمربی تیم ملی است.


       

* زبیر نیک نفس 

بازی امروز کمی سخت شد ولی خداراشکر توانستیم شخصیت تیمی خودمان را نشان بدهیم. خوشحالم که شرمنده این هواداران نشدیم. دل ما برای هواداران تنگ شده بود. امیدوارم که حضورشان ادامه دار باشد و حتی حضورشان بیشتر.

واقعیت در بین 2 نیمه به چیزی جز بازگشت به بازی فکر نمی‌کردیم. هواداران آمده بودند و بانوان هم حضور داشتند و نمی‌خواستیم ناراحت بازگردند. تمام تلاشمان را کردیم و خداراشکر به جواب رسیدیم.

ما همیشه تلاشمان را می‌کنیم چه هوادار باشد و چه نباشد ولی اینکه هستند خیلی به ما کمک می‌کند.

بازیکن استقلال در خصوص مشکلات مالی اظهار داشت: باشگاه دارد تمام تلاشش را می‌کند ولی نه، ما از پارسال و امسال خیلی طلب داریم. باشگاه هم دارد تلاشش را می‌کند و امیدوارم حل شود.

نیک نفس در پاسخ به اینکه آیا بهتر شدن رابطه نکونام و خطیر چقدر به باشگاه کمک کرده، گفت: این یک چیز بسیار واضح است.

امیدوارم تا حداقل نیم فصل بتوانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم. این صحبت‌هایی که می‌شود که برویم جایی دیگر، به نظرم منطقی نیست.


          

* محمدحسین مرادمند 

نیمه دوم توانستیم بازی را برگردانیم و پیروز شویم جو ورزشگاه خیلی تاثیرگذار بود و استقلال امروز یار دوازدهم داشت و همین هواداران بودند.

وی در مورد اینکه قرار است استقلال از آزادی برود گفت: چرا؟ کیفیت چمن خوب شده و فقط بازی با النصر وضعیت چمن بد بود و تا جام ملت های آسیا این مساله را بکشانند و بعد لیگ تعطیل می شود.


        

* حمیدرضا رجبی (مربی استقلال)

تشکر می کنم از تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و با حمایت شان تیم ما را رو به جلو بردند و بازی 2 بر صفر را 3 بر 2 پیروز شدیم. زمین ورزشگاه آزادی شرایط مناسب است و حق تیم استقلال است در زمین خودش میزبان باشد و تماشاگران از فوتبال لذت ببرند. نشان دادیم که به ثبات تاکتیکی می رسیم و بعد از عقب افتادن از حریف به برد رسیدیم. به بازی نظم دادیم

وی در مورد ماندن در استقلال و اینکه پیشنهاد باشگاه مس را رد کردید،  گفت: افتخار دارم که در خدمت نکونام و تیم بزرگ استقلال و هواداران پرشور استقلال،  امیدوارم در کورس قهرمانی باشیم و نتیجه لازم را بگیریم و امیدوارم همه ارکان باشگاه همت  کنند و در این راه موفق باشیم.

مربی استقلال در مورد آرمین سهرابیان ، گفت:  آرمین هم بازیکن قابلی است و اگر شرایط بازی داشته باشد از او استفاده می کنیم. چند هفته مصدوم بوده است.

 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته ششم لیگ برتر/ کامبک رویایی با درخشش مهرداد محمدی؛ تعظیم هوادار به استقلالِ نکونام!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار