مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل شمس آذر قزوین گفتند: بازیکنان ما زحمت کشیدند ولی در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از تساوی مقابل شمس آذر قزوین، از هفته نهم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

    

* علی سامره (سرپرست استقلال)

در مجموع بازی خوبی بود. بسیار موقعیت های خوبی را از دست دادیم و امیدواریم که بتوانیم در بازی های بعدی یک مقدار با تمرکز بیشتر بتوانیم بازی ها را ببریم. اتفاقات زیادی هم پیش آمد که تمرکز تیم ما این هفته بهم خورد. امروز سر رنگ لباس عوض کردن از هشت صبح می‌گفتند لباس را عوض کنید. در جلسه قبل از بازی رنگ لباس مشخص شده بود و قرار بود لباس تیم ما کاملا آبی باشد و شمس آذر یشمی بود.

وی در واکنش به این سوال که دلیل تغییر رنگ لباس تیم استقلال چه بود، گفت: دوستان اعلام کردند که هوا ابری است و یک مقدار رنگ های لباس های تاریک، تیره و نزدیک به هم شده است. متاسفانه عمد یا غیرعمد از صبح ما درگیر این بودیم. حالا نمی‌دانم این اتفاق عمدی بود یا نه اما دلیل نداشت چون همیشه با این دو رنگ بازی کردیم اما مشکلی نداشت و نمی‌دانم که چرا از هشت صبح این موضوع را آنقدر پافشاری می‌کنند که تا قبل از بازی آنقدر روی مخ شان بروید تا رنگی را که دیشب خودشان انتخاب کرده بودند را بزنند زیرش!

سامره در واکنش به این سوال که یک حاشیه ای هم بین شما و پرسپولیسی ها رد و بدل شده بود و این موضوع چقدر تاثیر گذار بود، اظهار داشت: من تعجب می‌کنم که اصلا خودشان را می آیند با استقلال مقایسه می‌کنند! شما قهرمانی سالی صدتا قهرمانی هم بیاورید و هزارتا هم بیاورید باز هم هنوز که هنوز است از لحاظ لول و سطح پایین تر استقلال هستید! چه خوشتان بیایید و چه خوشتان نیاید! شما حالا حالاها باید دنبالش بدوید! اصلا شما شرایط خودتان و باشگاه تان را با باشگاه و سرمربی ما نباید مقایسه کنید. یک هفته امسال آن طور که باب دلشان بود، سوت نخورد داوری، همه آدم و عالم را مقصر جلو دادند.

وی در پاسخ به این سوال که جواد نکونام هم در نشست خبری ناراحت بود، نظر شما چیست؟، اظهار داشت: بله بنده خدا حق دارد ما اینجا سرمان تو کار خودمان است و بالای چندین بار در مورد استقلال آمده اند و صحبت کرده اند و ما فقط احترام گذاشتیم و بزرگی کردیم اما از این به بعد از این خبرا نیست. 

سامره در واکنش به این سوال که فکر نمی‌کنید این حرف هایی که زده می شود در شان فوتبال ما نیست، گفت: حداقل در شان باشگاه استقلال نیست که با کلمات بازی کند و صحبت هایی را مطرح کند که بی احترامی به وجود بیایید، اما متاسفانه این دوستان تعجب می‌کنم که خارج از حالت عادی می آیند و بحث میکنند و تهمت می زنند.

وی درپاسخ به این سوال که داوری آیا در بازی تاثیر گذار بود یا خیر، اظهار داشت: بازی را باید برویم، ببینیم و باز بینی کنیم. بازی امروز یک مقدار پر افت و خیز بود. هم گل داشت و هم اینکه حضور ذهن روی صحنه ها ندارم.


   

روزبه چشمی

به هواداران خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان ما زحمت کشیدند ولی در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم. بعد از گل اول باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم تا کار تمام شود. روی دو اتفاق گل خوردیم به خصوص گل دومی که خوردیم خیلی اتفاقی بود. دو امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم باید در بازی‌های دیگر جبران کنیم. این سه امتیاز خیلی به درد ما می‌خورد. شرمنده هواداران شدیم و ان‌شاءالله جبران کنیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس در انزلی گفتند باور نمی‌کنیم بازیکنان استقلال اینقدر قراردادهای‌شان را کم کرده‌اند تا قرارداد بلانکو ثبت شود، عنوان کرد: چند سال است برنامه آنها همین است. هر اتفاقی که برای‌شان می‌افتد، می‌بازند یا مساوی می‌کنند در مورد ما صحبت می‌کنند. در مورد اعتصاب تیم ما صحبت می‌کنند اما یک هفته بعد خودشان اعتصاب می‌کنند! هر مشکلی که در باشگاه ما بوده هر طور توانستیم حل کردیم. اگر اعتصاب بوده با جلسه و با مدیریت یا کادر فنی حل کردیم. شاید به ندرت در سال‌های گذشته در مورد تیم رقیب و اتفاقاتی که می‌افتد، صحبت کرده باشیم. 

حربه خوبی است. تا تیم‌شان تحت فشار قرار می‌گیرد در مورد تیم ما صحبت می‌کنند. ما قرارداد‌های‌مان را کم کردیم و هیچ مشکلی هم نداریم. همه نامه‌هایش هم موجود است. اگر مرد هستید و می‌توانید شما هم به باشگاه‌تان کمک کنید. همانطور که اعتصاب کردیم تا حق‌مان را بگیریم وقتی دیدیم باشگاه نیاز به کمک دارد، کمک کردیم. نمی‌دانم آیا این به آنها مربوط است؟! اگر می‌توانید هر موقع باشگاه‌تان به مشکل می‌خورد شما هم کمک کنید. همه نامه‌ها موجود است که قراردادهای‌مان را کم کردیم. کار غیر قانونی نبوده و باشگاه هم هر موقع خواست می‌تواند نامه‌ها را بیرون بدهد. من خودم می‌گویم مجوز تک‌تک بازیکنان را دارد تا اعلام کند و ببینید چه کسی چقدر کم کرده است.

این حربه‌ای است که در این چند سال داشته‌اند. هر موقع تیم‌شان تحت فشار رفته سریع در مورد تیم و باشگاه ما صحبت کرده‌اند که نخ‌نما شده است.اگر خیلی با کم شدن قراردادهای‌ ما مشکل دارند از آپشن‌های‌شان بگذرند. مشکلاتی که ما درگیر آن بودیم و هستیم با هیچ تیمی قابل قیاس نیست. هیچ‌ وقت با باشگاه خودشان مقایسه نکنند. حتی شاید یکسری از بازیکنان ما این مصاحبه‌ها را نخوانند یا گوش ندهند. آنقدر در این سال‌ها این کار را کرده‌اند که برای هواداران خودشان و تیم ما نخ‌نما شده است.

وی در مورد تغییر رنگ لباس استقلال پیش از شروع بازی گفت:‌ تا 15 دقیقه قبل از اینکه به زمین بوریم هم لباس ما آبی بود نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. اگر مشکل رنگ‌ها بوده که می‌توانستند دیروز یا صبح بگویند. این اتفاقات در لیگ ما زیاد می‌افتد و دلیلش را هم هیچکس نمی‌داند.


     

* سید حسین حسینی 

شمس‌آذر یکی از تیم‌های خوب لیگ است. روی غفلت گل دوم را خوردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم این امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی چند روز اخیر و اینکه آیا روی تمرکز این تیم تأثیر نمی‌گذارد، گفت: همیشه این حواشی از سمت پرسپولیس بوده هر موقع شرایط ما خوب شده و احساس خطر کردند دوستان بیانیه دادند. هیأت مدیره آنها وسط می‌آید. 2 سال پیش هم همین‌طور بود. وقتی تیم ما در حال قهرمان شدن بود دوستان مصاحبه می‌کردند. اصلاً به آنها ربطی ندارد که بخواهند در مورد سرمربی ما صحبت کنند. 

باید سرشان به کار خودشان باشد. اصلاً به کسی ربطی ندارد که تیم ما بخواهد قراردادها را کم یا زیاد کند. باید سرشان به کار خودشان باشد. اگر مشکلات ما را آنها داشتند مطمئن باشید فوتبال ایران را تعطیل می‌کردند. فکر می‌کنم باز هم احساس خطر کردند که این حواشی را برای تیم ما درست می‌کنند. 

حسینی در مورد اینکه آیا امروز 10 درصد حقوق بازیکنان و مربیان واریز شده است، عنوان کرد: ما 35 درصد از سال گذشته طلب داریم و امسال هم 20 درصد گرفته‌ایم. پارسال مشکلات زیادی داشتیم. تیم رقیب ما اگر این مشکلات را داشت فوتبال را به خاطرشان تعطیل می‌کردند.

وی در خصوص گلایه‌های آرش رضاوند مبنی براینکه قرارداد را کم کرده‌اند اما دریافتی خوبی نداشته‌اند، اظهار داشت: این یک بحث درون خانواده است و حل می‌شود ولی اجازه بدهید هواداران از فوتبال لذت ببرند. اینطور نباشد که احساس خطر کنیم و بیانیه بدهیم و علیه هم مصاحبه کنیم. امیدوارم همه چیز داخل زمین رقم بخورد.


      

* آرش رضاوند 

بازی قشنگی بود. دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. متأسفانه نتوانستیم نتیجه کامل را بگیریم. امیدوارم در بازی بعد جبران کنیم. 

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند امکان ندارد استقلالی‌ها قراردادشان را کم کرده باشند، گفت: چرا امکان ندارد؟ چه چیزی است که امکان نداشته باشد؟ طرف خانه‌اش را می‌فروشد، بازیکن ما نمی‌تواند 5 یا 10 درصد از قراردادش را کم کند؟ این یک جنگ روانی است که می‌خواهند تمرکز تیم ما را بگیرند و مهم نیست. چیز خاصی نبوده و تأثیری هم نداشته است. 

هافبک استقلال در مورد توقف این تیم مقابل شمس‌آذر عنوان کرد: می‌توانستیم برنده باشیم. وقتی گل دوم را زدیم موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم اما متأسفانه مقداری تمرکز تیم را گرفتند. 

رضاوند در مورد اینکه در نیمه اول با برانکارت از زمین خارج شد، گفت:‌ بازیکن حریف با سر به سرم زد و دست و پایم شل شد. هیچ چیزی را متوجه نمی‌شدم.

وی در مورد اینکه منظورش از تمرکز ما را گرفتند چه بود، اظهار داشت: من یک قراردادی داشتم و صحبت شد که کم کنم. به بازیکنان دیگر پول دادند اما به  برخی از ما پرداخت نشد. 3-4 بازیکنی که در صحبت بودیم و تا الان کم نکرده بودیم. برای بقیه پول ریختند و برای ما نریختند! این به نظرم خیلی زشت و غیر حرفه‌ای است! خودم به شخصه صحبت کردم که این اتفاق بیفتد ولی احساس می‌کنم حالتی است که اول باید کم کنم و بعد پول بدهند. مگر می‌شود برای همه پول بریزند و برای ما 4-5 نفر پول نریزند؟! این کار غیر حرفه‌ای است که بخواهند تحت فشار قرار بدهند! من خودم راضی بودم که این اتفاق بیفتد ولی با این شرایط دیگر راضی نیستم.


 

* مهرداد محمدی 

چند هفته است که روی من پنالتی می‌شود اما نمی‌گیرند. نیمه اول این بازی و همچنین بازی با مس رفسنجان روی من پنالتی می‌شود اما نمی‌گیرند. کاری می‌کنند که صدای آدم دربیاید! 

داور هم خیلی خوب بود ولی در مورد خودم صحبت می‌کنم. الان چهار هفته است چهار پنالتی صددرصد را روی من نگرفتند. این صحبت در مورد خودم است. پنالتی‌های روی من گرفته نمی‌شود. شاید فکر می‌کنند من تمارض می‌کنم. 

محمدی در خصوص اینکه آیا روی نوع و سبک بازی او حساس شده‌اند، عنوان کرد: اصلاً حساسیتی وجود ندارد. پنالتی که می‌شود را باید بگیرید. بازی با مس رفسنجان یا نیمه اول بازی امروز صددرصد روی من پنالتی شد. تا الان اصلاً در مورد داوری صحبت نکرده‌ام ولی کاری کرده‌اند، بیایم صحبت کنم و صدایم را درآوردند! اصلاً با داور هم کاری ندارم. در مورد خودم صحبت می‌‌کنم. 

وینگر استقلال در خصوص اینکه در روزهای گذشته اتفاقاتی افتاده که باعث شده تمرکز این تیم مثل اوایل لیگ نباشد، اظهار داشت: تیم ما یکدل است و تمرکزش اصلاً به هم نمی‌ریزد. کار خودمان را انجام می‌دهیم و با کسی کاری نداریم. صددرصد مطمئنم که به هدف‌مان می‌رسیم.

وی در مورد اینکه چقدر انگیزه دارد به تیم ملی برگردد، گفت: در قطر یا پرتغال بودم صددرصد توانم را می‌گذاشتم. در هر تیمی بودم صددرصد توانم را گذاشتم تا مثمرثمر باشم و به تیم ملی هم برسم. در استقلال هم تا الان صددرصد توانم را گذاشتم تا هواداران را شاد کنم و به تیم ملی دعوت شوم. بقیه کار دست خدا است. خدا را شکر شرایط‌مان هم خیلی خوب است. من به این تیم خیلی امیدوارم که بتوانیم به هدف‌مان برسیم.


   

* امیرعلی صادقی 

بدشانسی آوردیم و باید در  همان نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. نباید به اینجا کشیده می‌شد. مستحق برد بودیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. مساوی نتیجه خوبی نبود و برای برد آمده بودیم. 

هافبک استقلال در مورد اینکه نعمتی (بازیکن پرسپولیس) صحبت‌هایی در مورد قراردادهای بازیکنان استقلال مطرح کرده است، گفت: اصلاً نعمتی چه کسی هست که بخواهد در مورد باشگاه ما و قرارداد بازیکنان صحبت کند؟ انگار چیزی به او یاد دادند و آمده از روی کتاب جلوی خبرنگاران می‌خواند!‌ اصلاً اجازه نمی‌دهیم هر کسی بخواهد در مورد تیم و باشگاه ما صحبت کند. اصلاً نباید چنین چیزی باشد. 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته نهم لیگ برتر/ تساوی در شب افتضاح خط دفاعی؛ شمس‌آذر در قزوین ترمز استقلال را کشید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار