مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل تراکتور تبریز گفتند: امروز برنده یک بازی بزرگ بودیم و با همین شیوه به سمت قهرمانی خواهیم رفت.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از برتری مقابل تراکتور تبریز، از هفته دهم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

علی خطیر (مدیرعامل استقلال)

این برد را به همه هواداران باشگاه استقلال، بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. برد جذابی بود. ما امروز برنده یک بازی بزرگ بودیم و با همین شیوه به سمت قهرمانی خواهیم رفت.

وی درخصوص حضور بهنام بانی در ورزشگاه خاطرنشان کرد: بانی از استقلالی‌های چند آتشه است و الان هم در رختکن حضور دارد. حضور او در ورزشگاه قطعاً باعث قوت قلب و افزایش روحیه بازیکنان شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم قهرمان خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: از الان نمی‌توان درمورد قهرمانی صحبت کرد، اما هدف ما رسیدن به قهرمانی است. ما آرام گام برمی‌داریم، اما موانع و مشکلات زیاد است و سعی می‌کنیم موانع را مرتفع کنیم.

خطیر درمورد عملکرد بلانکو و گلزنی‌اش در این مسابقه، گفت: بلانکو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به وی هم تبریک می‌گویم.

وی درخصوص زمان حل مشکلات مهدی هاشمی‌نسب، اظهار داشت: مشکلات هاشمی‌نسبت پس از فیفادی و با همکاری بازیکنان برطرف خواهد شد و به زودی او را روی نیمکت استقلال خواهیم دید.


   

* روزبه چشمی 

از هواداران، بازیکنان و کادر فنی استقلال تشکر می‌کنم. همگی سنگ تمام گذاشتند. خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و باید سه  امتیاز را می‌گرفتیم. حتی می‌توانستیم از موقعیت‌های خود در نیمه اول بیشتر استفاده کنیم اما خدا را شکر با کسب این سه امتیاز نتیجه هفته قبل را جبران کردیم.

وی در خصوص اینکه اواخر بازی برای کلین‌شیت کردن خیلی عصبانی شد، عنوان کرد: بچه‌ها در اواخر بازی خسته شده بودند اما در همان دقایق آخر با وجود خستگی نتایج رقم می‌خورد. حیف است وقتی 90 دقیقه تا این اندازه خوب بازی کرده‌ایم در یک یا دو دقیقه به خاطر اشتباه بچگانه گل بخوریم. خدا را شکر  توانستیم امروز بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد امیدوار شدن هواداران با این سبک بازی استقلال و اینکه این موفقیت‌ها تا چه زمانی ادامه‌دار است، تصریح کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم. همه تلاش خود را می‌کنیم و برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم. امروز هم نتیجه خوبی گرفتیم. ان‌شاءالله تا پس از تعطیلات و بازی آینده ببینیم چه می‌شود.

چشمی در خصوص اینکه آیا باشگاه هم به اندازه زحمات بازیکنان از تیم حمایت می‌کند، عنوان کرد: مشکلات هست اما همه تمام توان خود را می‌گذارد. البته قطعاً باید برخی جاها بیشتر کار کنند. این تیم و این بازیکنان و کادر فنی‌اش مستحق امکانات بیشتر و شرایط بهتری هستند. البته با این وجود همه تلاش می‌کنند. 

وی در مورد اینکه آیا خودش تمایل دارد در دفاع وسط بازی کند یا هافبک دفاعی گفت: امروز هم قسمت نبود هافبک دفاعی بازی کنم و مجبور شدم بار دیگر به دفاع بروم. فکر می‌کنم پس از جام جهانی شرایط مقداری برای من تغییر کرد لطف خدا بود و تمام تلاش خود را می‌کنم تا در هر پستی بهترین عملکرد را داشته باشم امیدوارم این تلاش ادامه‌دار باشد و خدا را شکر شرایط خوب است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد برتری 3 بر 2 تیم ملی نوجوانان مقابل برزیل در جام جهانی اظهار داشت: شنیدم در شرایطی که 2 بر صفر عقب بودند، 3 بر2 پیروز شدند. واقعاً کار بزرگی کردند دم‌شان گرم و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم. کار سختی است که بتوانید برزیل را در این شرایط ببرید. به حسین عبدی و کادر فنی و بازیکنانش دستمریزاد می‌گویم. 

وی در مورد ناراحتی شجاع خلیل‌زاده از فحاشی هواداران استقلال و اینکه او اعلام کرده به این دلیل که بانوان در ورزشگاه حضور دارند نباید اینگونه به خانواده او فحاشی شود، توضیح کرد: وقتی این صحبت‌ها مطرح می‌شود شاید اتفاقاتی بیفتد که بار دیگر بانوان را به ورزشگاه راه ندهند. قطعاً باید هواداران آقا رعایت این اتفاق را بکنند. زیرا حضور بانوان در استادیوم حق‌شان است تعداد بیشتری هم باید بیایند خدا را شکر این روند فعلی خوب است و ان‌شاءالله ظرفیت خیلی بیشتری در اختیار بانوان قرار بگیرد. امیدوارم در همه استادیوم‌های ما اتفاقاتی بیفتد که این سؤال مطرح نشود. واقعاً باید حواس‌مان به این موضوع باشد

ان‌شاءالله روزی در تمام استادیوم‌های ما هم ظرفیت بانوان و هم ظرفیت آقایان پر شود زیرا واقعاً فوتبال با هواداران زنده است.

بازیکن ملی‌پوش استقلال در خصوص آغاز اردوی تیم ملی از دوشنبه عنوان کرد: اجازه بدهید اردو شروع شود و سپس صحبت کنیم.

چشمی در خصوص اینکه آیا وضعیت بازیکنان استقلال خوب شده است، گفت: فکر می‌کنم برخی اتفاقات پشت بردهای تیم می‌مانند به بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه خسته‌نباشید می‌گوییم. همه تلاش می‌کنم لیاقت این بازیکنان هم بیشتر است. نمی‌گوییم شدت مشکلات مانند سابق است قطعاً تلاش کرده‌اند و برخی مسائل حل شده اما نباید بگوییم کامل همه چیز خوب است. از سال گذشته بازیکنان استقلال رقم زیادی طلب دارند و این موضوع مقداری کار را برای بازیکنان و مسئولان باشگاه سخت کرده است.

همانگونه که این بازیکنان غیرت می‌گذارند و کادر فنی تلاش می‌کنند، مدیریت هم در حال تلاش است اما امیدواریم این تلاش بیشتر شود تا مشکلات به شکل کاملی رفع شود. با این وجود به هر سه مجموعه خسته‌نباشید می‌گویم. 

بازیکن اسبق تیم‌های ملی پایه و فعلی تیم ملی بزرگسالان در ادامه صحبت‌های خود در خصوص پیروزی تیم نوجوانان مقابل برزیل توضیح داد: واقعاً لذت بردم. امیدوارم این بردها در جام جهانی ادامه‌دار باشد. وقتی آخر بازی استقلال به من گفتند ایران  برزیل را شکست داده خیلی خوشحال شدیم. همه برای این بچه‌ها دعا کرده و به آنها خسته نباشید می‌گوییم. این نتیجه نشان می‌دهد پتانسیل فوتبال ما خیلی بالا  است. امیدوارم در ادامه هم نتیجه‌ای بگیرند که همه لذت ببریم. امیدارم بازی بعدی را هم ببرند.


   

* ایمان سلیمی 

خدا را شکر. بازی خیلی سختی بود. چنین بازی‌های بزرگی مخصوصاً در خانه نیاز به کسب امتیاز دارد. خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم.

وی در مورد فشاری که روی خودش وجود داشت، توضیح داد: خیر، در شرایط خیلی خوبی بودم و تمرکزم را در تمرینات و بازی‌ها نگه داشتم. می‌توانستم در فاز هجومی به تیم نیز کمک کنم. روی ارسال خیلی خوب مهدی‌پور توانستم گل بزنم. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در این بازی مقابل تیم سابقش قرار گرفت، عنوان کرد: خاطرات خوبی در تراکتور داشتم اما اکنون بازیکن استقلال هستم. 

سلیمی در پاسخ به این سؤال که این استقلال خیلی هواداران را امیدوار کرده است، گفت: بازی‌ها هفته به هفته است. اگر هفته آینده نتیجه نگیریم روند  تیم نزولی می‌شود. هر هفته باید به سه امتیاز فکر کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. 

وی در خصوص جا افتادن در خط دفاعی این تیم توضیح داد: همه بازیکنانی که امروز حتی روی نیمکت نشسته بودند فوق‌العاده هستند. همه یک هدف داریم. باید دید در ادامه فصل چه می‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص همکاری با جواد نکونام گفت: عالی است. از هر بازیکنی که پرسیدیم این را می‌گوید. نکونام جزو پرافتخارترین بازیکنان ما است و ما هم از او خیلی یاد می‌گیریم.

سلیمی در مورد وضعیت محمدحسین مرادمند اظهار داشت: ضربه‌ای به پای او خورد که خودش باید بیشتر صحبت کند. ما در جریان بازی بودیم امیدوارم اتفاقی نیفتاده باشد.


        

* آرش رضاوند 

یک بازی 6 امتیازی بود. دم هواداران‌مان گرم که  امروز استقلال را تنها نگذاشتند. بازی خیلی زیبایی بود و هواداران هم لذت بردند. در نهایت هم ما برنده شدیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه شرایط این تیم هفته به هفته امیدوارکننده‌تر می‌شود و آرامش به آبی‌پوشان برگشته است، عنوان کرد: اوایل فصل حاشیه‌هایی اطراف تیم بود اما الان وضعیت خیلی آرام شده ما هم سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و جز این هدفی نداریم. می‌خواهیم در هر بازی برنده باشیم.

رضاوند در پاسخ به این سؤال که با  توجه به روند خوبش آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند، گفت: من در  هر لحظه و هر دقیقه تمام تلاشم را می‌‌کنم. امیدوارم یک روز این اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان سپاهان اعتقاد دارند که باید نتیجه بازی در زمین مشخص شده و چهار امتیاز کسر شده به آنها بازگردد، توضیح داد: آنها هم زحمت کشیدند. نمی‌دانم این داستان برچه اساسی است. اما به خاطر سقف قراردادها خود من یا بازیکنان دیگر استقلال قراردادهای‌شان را کم می‌کنند آن بندگان خدا هم حق دارند زیرا زحمت کشیده و امتیاز جمع کردند. باید فصل قبل کاری در مورد سقف قرارداد انجام می‌دادند تا به این فصل بیایند نه اینکه در ابتدای فصل چنین کاری انجام بدهند.

هافبک تیم فوتبال استقلال افزود: حق سپاهانی‌ها هم پایمال شده اگر فردا روزی اتفاقی برای ما هم بیفتد حق استقلالی‌ها پایمال می‌شود ما هم به خاطر سقف بودجه نتوانستیم بازیکن بگیریم.

رضاوند اضافه کرد: ما بازیکنان خیی زیادی مثل رافائل سیلوا، مهدی قائدی، محمد محبی و عارف غلامی را از دست دادیم. بازیکنی هم جذب نکردیم. فقط آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و گوستاوو را گرفتیم که بخواهد از استقلال امیتاز کسر شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت عارف غلامی بازیکن سابق این تیم گفت:‌ واقعیتش را بخواهید زیاد از غلامی خبر ندارم اما امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بار دیگر کنارمان باشد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد احتمال قهرمانی استقلال عنوان کرد:‌الان خیلی زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم. تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بازی به بازی پیش برویم.


           

رضا میرزایی  

خدا را شکر هواداران پرشور و زیادی امروز برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمده بودند و خدا را شکر 2 بر صفر برنده شدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش توضیح داد: شرایطم روز به روز بهتر می‌شود. حدود 5 ماه از عمل جراحی من گذشته و بیست روز تا یک ماه دیگر زمان لازم دارم. خدا جواد نکونام را خیر بدهد. امروز در مورد برخی مسائل پادر میانی کرد و برخی کارها را نهایی کرد. 

بازیکن مصدوم استقلال در خصوص اینکه آیا این موارد مالی بوده است، گفت: مالی و برخی مسائل دیگر؛ نکونام چند بار به من زنگ زد و حالم را پرسید به من گفت تیم از نیم‌فصل به تو احتیاج دارد باید قوی‌تر از قبل باز گردی امروز هم در رختکن به من گفت از سه‌شنبه به محل تمرین بیا تا  تستی را روی پایت انجام بدهیم تا بتوانم پس از دو هفته نرم‌دوی آرام آرام وارد تمرینات و کار تیمی شوم.


           

* امید حامدی‌فر 

رفاقت در این تیم فوق العاده است. خداراشکر توانستیم با این اتحاد به صدر جدول برسم و امیدوارم ادامه دار باشد.

هافبک استقلال در خصوص اینکه با پشت سرگذاشتن حواشی به وجود آمده توانست عملکردخوبی در این تیم داشته باشد، گفت: بعد از هرسختی آسانی وجود دارد. من هم توانستم سختی‌ها را پشت سر بگذارم و برای تیمم مثمر ثمر باشم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد.


  

* سید حسین حسینی 

خدا را شکر یک برد خیلی خوب را به دست آوردیم، به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم که شب فوق‌العاده‌ای را برای ما رقم زدند.

وی در خصوص کلین‌شیت خود در این مسابقه گفت: کلین‌شیت زحمات تمامی بازیکنان است و از آنها تشکر می‌کنم. امروز یک تیم واقعی بودیم و برد خیلی خوبی به دست آوردیم. 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با توجه به کسر قرارداد بازیکنان آیا شرایط مالی این باشگاه خوب شده است، توضیح داد: خدا را شکر شرایط‌مان خوب است مشکل خاصی نداریم و اگر مشکلی باشد خودمان حلش می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی به بازی پیش برویم و موفق باشیم.

حسینی در مورد صدرنشینی استقلال در لیگ برتر گفت: کادر فنی در این مدت خیلی زحمت کشیده است، در هر بازی جلسه آنالیز داریم و اتحادمان را باید نشان بدهیم. 

وی در خصوص ناراحتی شجاع خلیل‌زاده از فحاشی هواداران استقلال توضیح داد: شجاع دوست خوب من است و این شعارها درست نیست. امیدوارم در بازی‌های دیگر چنین مسائلی را نبینیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در مورد دو دیدار آتی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان تصریح کرد: امیداریم در دو بازی پیش‌رو موفق باشیم و حریفان را ببریم. 

حسینی در خصوص اینکه آیا جو ایجاد شده بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها  تمام شد، گفت: در این مورد هفته گذشته صحبت کردیم. امیدوارم این مسئله حل شود. 


  

* محمد نوازی (مربی استقلال) 

خداراشکر به هواداران و بچه های تیم تبریک می گویم. واقعا تلاش کردند و توانستیم ۳امتیاز شیرین به دست بیاوریم. ان شاءالله همین روند را ادامه بدهند تا شرایطمان از این بهتر شود و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مربی استقلال در مورد سختی‌های مالی که این تیم پشت سر گذاشت، گفت: اول فصل بود. با هماهنگی مدیران و مسؤولان دیگر، بخشی از پول بچه‌ها پرداخت شد. خداراشکر شرایط خوب است. ان شاءالله همین روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص حواشی که هفته گذشته ببن استقلال و پرسپولیس به واسطه مصاحبه‌ها به وجود آمد، عنوان کرد: حواشی این دو تیم همیشه بوده و هست. زیاد دامن نزنید. این حواشی تمامی ندارد. شنونده باید عاقل باشد. 

نوازی درمورد عملکرد بلانکو، گفت: بازی اول بود که فیکس بازی کرد و خداراشکر توانست گل بزند. تلاش خوبی داشت. 

 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته دهم لیگ برتر/ نکونام هر روز بهتر از دیروز؛ استقلال صدر جدول را با تراکتور شخم زد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار