ذوب آهن 0-0 استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های  ذوب آهن اصفهان و استقلال(تاج) ایران با تساوی به پایان رسید.

                    
به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های  ذوب آهن اصفهان و استقلال ایران(تاج) در دیدار خود از هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1402/1403 از ساعت 17:30 امشب(شنبه 4 آذر1402) در ورزشگاه فولادشهر  اصفهانو با حضور تعدادی هوادر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ذوب آهن اصفهانپارسا جعفری، محمد قریشی، پوریا آریاکیا، امیرحسین جدی، شایان مصلح، نادر محمدی، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی، مهرداد رضایی، مجیدعلیاری، محمدجواد محمدی.

ترکیب استقلال(تاج): سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، آرش رضاوند، مهرداد محمدی.

دقیقه 4: ذوب آهن صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال یوسفی با برخورد به مدافعان استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

دقیقه 7: کرنر خوب و تمرین شده آبی ها خطرساز شد. ارسال زمینی مهدی پور روی خط محوطه جریمه به کوین یامگا رسید که ضربه او را جعفری مهار کرد.

دقیقه 20: پرتاب بلند نادر محمدی از میانه های میدان، در محوطه جریمه استقلال با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد و توپ او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به کرنر رفت.

دقیقه 21: در یک رفت و برگشت، توپ به مهرداد رضایی رسید که ارسال او به روی دروازه نصیب شایان مصلح پیش تاخته شد که ضربه چکشی او را حسینی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 22: استقلال از سمت چپ یک حمله را تدارک دید که ضربه ابوالفضل جلالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: ضربه مهدی پور از راه دور زده شد که با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 37: یک ارسال به پشت محوطه جریمه ذوب آهن نصیب حامدی فر شد که این بازیکن با یک ضربه سر توپ را برای ایمان سلیمی پیش تاخته کاشت و شوت روی پا مدافع استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 39: شوت مهرداد محمدی که از پشت محوطه جریمه زده شد، به یکی از مدافعان ذوب آهن خورد و روی نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید. این بازیکن ابتدا توپ را کنترل کرد و سپس با یک شوت روی پا، دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که این موقعیت مهم نیز با عبور توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: استقلال یک موقعیت خوب دیگر را نیز از دست داد. آرمین سهرابیان از سمت چپ به حرکت درآمد که ارسال این بازیکن روی قوس پشت محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و شلیک محکم و زمینی این بازیکن را پارسا جعفری به زحمت و در گوشه دروازه مهار کرد.

دقیقه 45: این بار نوبت به بازیکنان ذوب آهن رسید که شانس خود را برای شوت از راه دور امتحان کنند که ضربه فردین یوسفی را حسینی مهار کرد.

دقیقه 3+45: ارسال مهدی پور در محوطه جریمه به بلانکو رسید و این بازیکن نیز توپ را به خوبی به حامدی فر سپرد که ضربه او در محوطه جریمه با برخورد به مدافع ذوب آهن در دستان جعفری آرام گرفت.

دقیقه 4+45: سوت پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل.

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

هفته یازدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ به دنبال فتح فولادشهر با نکونام!

داوران هفته یازدهم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور زنجانی قاضی دیدار ذوب آهن و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار