باشگاه استقلال(تاج)

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران جلسه‌ای جداگانه با مدیران باشگاه‌هایاستقلال(تاج) و پیروزی(پرسپولیس) برگزار کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، دکتر جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر ایرجی، معاون ورزشی اداره کل، ارشدی، مشاور عالی مدیر کل، آزاد، رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و پیام نظر رئیس روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران امروز با حضور در دو  باشگاه استقلال(تاج) و پیروزی(پرسپولیس) در آستانه شهرآورد، هر دو تیم را به یک رقابت سالم دعوت کردند.

   

 دکتر علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز میزبان رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همراهانش بود. دکتر جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در باشگاه استقلال ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده و همچنین اشاره به مهم بودن پدیده ورزش و به ویژه رویکرد دو  باشگاه مهم تهران در کشور که در نشاط اجتماعی بسیار اثر وافری دارند، اشاره کرد: آرامش فعلی در باشگاه استقلال مشهود است که این آرامش را ثمره مدیریت دکتر علی خطیر می دانم و از اقدامات انجام شده تشکر و قدردانی می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد بازی فردا فراتر از یک بازی، یک اثر اجتماعی اخلاقی و ترویجی است و تاثیری فراتر از یک بازی دارد، بنابراین وظیفه همه ماست که در این روز یاریگر یکدیگر باشیم.همچنین دکتر علی خطیر با تحسین مدیریت دکتر جوادی در ورزش تهران، اعلام کرد باشگاه استقلال آماده تعامل و همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است و تمایل دارد در ورزش همگانی هم همراه و همگام با مسئولان ورزش پایتخت باشد.

 

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

         

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این دربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته پنجم لیگ برتر/ نشست خبری جواد نکونام پیش از دربی صدویک: نگرانی در خصوص حواشی نیمکت حریف؟ نه! از جنس خودشان هستیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار