مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل پیروزی(پرسپولیس) گفتند: به کسب امتیازهای مفت عادت کرده‌اند، من جای آنها بودم خجالت می‌کشیدم به میکسدزون بیایم و در مورد داوری و VAR صحبت کنم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از تساوی در دربی 101 ، از هفته پنجم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

علی خطیر (مدیرعامل استقلال)

بازی بسار خوبی بود، بچه های ما یک بازی هوشمندانه و با تمرکز بالا را هم در نیمه اول و هم دوم ارائه دادند. همه هم دیدند که استقلال تیم برتر میدان هم از لحاظ خلق موقعیت هم مالکیت توپ بود، اما متاسفانه روی یک بدشانسی گل خوردیم که خوشبختانه توانستیم زود جبران کنیم.

ما باید ۳ امتیاز بازی را می گرفتیم و در رختکن که رفتم همه بچه‌ها از اینکه بازی مساوی شده است،  ناراحت بودند. باز هم خدارا شکر که VAR بود و حق استقلال خورده نشد و اگر نبود داور پنالتی را نمی گرفت.

 این نشان می دهد که فدراسیون باید تمام تلاش خود را بکند که VAR برای تمام مسابقات باشد. چون فرق بازی ها با VAR و بدون VAR را دیدید. اگر نبود ما باید با این همه پتانسیل و توانایی ۳ امتیاز را از دست می‌دادیم. باز هم خداراشکر که بازی حداقل مساوی شد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه اعتراض ها به نیمکت استقلال زیاد بود و حریف می گفت داور را مجبور به اعلام پنالتی کردند، گفت: اینکه VAR  بوده و نمی دانم دیگر دوستان به چه چیزی اعتراض می کنند. این انتقادات درست نیست. دیگر نمی توانید به VAR هم ایراد بگیرید.

وی در مورد اینکه در صحنه اول به سود استقلال پنالتی گرفته نشد و آیا اعتراض دارید یا خیر، گفت: من داور نیستم، اما حتما نبود که داور نگرفت.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه چند کار عمرانی انجام می دهید و الان در چه مرحله‌ ای است، عنوان کرد: در حال تجهیز کمپ مرحوم حجازی هستیم. برنامه ما این است که  سونا، استخر و جکوزی و باشگاه سلامت استقلال را در این‌کمپ داشته باشیم. 


   

* محمد نوازی (مربی استقلال) 

من فکر می‌کنم که ناراحتیم چون بازی را نبردیم. هم از لحاظ فنی و تاکتیکی همه جوره از پرسپولیس سرتر بودیم و روی یک اشتباه گل خوردیم. ناراحتی ما این است که پیروز مسابقه نشدیم.

اگر VAR نبود که الان اینجای جدول نبودید. خیلی از تیم‌ها که حقشان نبود بدون VAR امتیاز گرفتند.

مربی تیم استقلال در خصوص داوری گفت: ما 2 پنالتی به جز آن پنالتی می‌توانست VAR برایمان بگیرد. دنیای فوتبال همین است. VAR در همه جای دنیاست و تیم‌هایی که به ضررشان است، دوست ندارد VAR باشد.


   

* مهدی هاشمی نسب (مربی تیم استقلال)

از لحاظ فنی همه تماشاچیان و کسانی که از گیرنده‌ها بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدند؛ می‌توانند آنالیز خوبی داشته باشند و ببینند تیم برتر زمین کدام تیم بود. در نیمه دوم تنها یک توپ به روی دروازه ما و آن هم تبدیل به گل شد.

وی در مورد مصدومیت از ناحیه ابرو، گفت: لحظه‌ای که برای گل خوشحالی کردیم، با آرمین سهرابیان سر تو سر شدیم.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که هواداران پرسپولیس مدعی هستند که همه اعضا تیم استقلال پس از گل و نتیجه تساوی خوشحالی کردند، نظر شما چیست، اظهارداشت: خب، من باید برگردم به بازی 9 دی ماه سال 1379،در آن مقطع بعد از اینکه علی کریمی گل دوم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زد، شما آن صحنه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید که خوشحالی آن گل برای نتیجه 2-2 چطور بود. شما آن خوشحالی کادر فنی و بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید، پشتک زدن ها و خوشحالی کردند. این خوشحالی ما در مقابل آن خوشحالی‌ها هیچ چیزی نیست. اتفاقا در رختکن همه بازیکنان ناراحت بودند. از این نتیجه‌ای که به دست آمده است. در کنفرانس هم دوستان شما ناراحت بودند از این نتیجه.

هاشمی نسب در پاسخ به این سؤال که پرسپولیسی‌ها معتقدند که استقلال با VAR مساوی گرفته است، نظر شما چیست، گفت: من گفته‌ام که اگر VAR نبود، 3 امتیاز پر کشیده بود و رفته بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه بازی کردن در دربی به عنوان بازیکن و مربی چقدر تفاوت دارد، اظهار داشت: خب، خیلی سخت است، سختی آن برای این است که باید خیلی تمرکز کنیم. حواسم باید روی تیم و بچه‌ها باشد که بتوانند تمرکزشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست ندهند.

مربی تیم استقلال در واکنش به تشویق هواداران در لحظه ورود وی به ورزشگاه، گفت: آنها همیشه معرفت‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خرج داده‌اند. تا آخر عمر ممنون هواداران استقلال هستم تا بتوانم جوابگوی محبت آنها باشم.


   

* روزبه چشمی 

از لحاظ فنی مشخص بود  و تیم سرتر میدان بودیم. باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. دربی بازی نیست که 5-6 موقعیت گیرتان بیاید. بچه‌های ما راحت از موقعیت‌های گذشتند. باید از موقعیت‌هایمان بیشتر استفاده کنیم. باید بازی را می‌بردیم. روی یک اتفاق و کار بچگانه‌ای که همه‌ انجام دادیم، گل خوردیم.

الان با VAR نیز ما یک پنالتی طلبکاریم. فرار رو به جلو نکنند. شک نکنید. پنالتی اول، پنالتی بود. یکی از کارشناسان به برنامه فوتبال برتر پیام هم داده که در فوتبال دنیا، دست کشیدن پنالتی نیست.این دیگر یک قانونی است که این آقا از خودش درآورده است. می‌داند با که هستم. اسم نمی‌آورم به خاطر احترام است. اگر کارشناسی می‌کنیم، طرفداری نکنیم. اگر قرار است طرفداری کنیم، بگذاریم فوتبال به مسیر خودش ادامه دهد. کجای فوتبال چنین چیزی گفته شده؟ ما با ویدیوچک هم یک پنالتی طلبکاریم. شاید اصلا آن پنالتی را می‌گرفت ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

خودم به شخصه و باشگاه‌مان همیشه سعی کردیم احترام بگذاریم. این آقا یک ماه پیش یک چیز بگوید و بعد بیاید یک معذرت خواهی ساده بکند. هیچ برخوردی از طرف صداوسیما با او نمی‌شود. او تشویق هم انگار شده که پس از مدتی می‌آید مزه می‌ریزد. صداوسیما باید برخورد کند و کسی از آنجا اخراج شود. صداوسیما شخصی نیست و این دفعه دوم، سوم است که به باشگاه‌ و هواداران ما بی‌احترامی کرده است. تا وقتی که صداوسیما عذر او را نخواهد و رسماً او معذرت خواهی نکند، با صداوسیما مصاحبه نمی‌کنیم.

فکر می‌کنم 2-3 سال پیش یکی بود که در خصوص پرسپولیس حرف زد که نمی‌دانم الان زنده است؟ بنده خدا از او اصلا خبر ندارم. ما در خیابان هم دیگر او را ندیدیم. با یک جمله بسیار کوچک اخراجش کردند. او محو شد و الان فکر کنم طرفدار فوتبال هم دیگر نیست. بعد این آقا ماهی یکبار می‌آید و نمک می‌ریزد. قطعاً تشویق شده که 2-3 هفته بعد از آن اتفاق می‌آید و دوباره حرف می‌زند.

بازیکن استقلال در خصوص برد سپاهان نیز گفت: تازه دارد بازی‌هایمان یکسان می‌شود. الان هم زود است و مهم آخر فصل است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. بچه‌ها واقعاً زحمت می‌کشند و باغیرت فوتبال بازی می‌کنند. نتایج خوبی هم تا الان گرفتیم و تمام تلاشمان را هم می‌کنیم که بهتر نتیجه بگیرم.

حرف آخرم در خصوص احترام است. تیم مقابل یکسری از بازیکنان و مربیانش حرف از احترام می‌زنند. احترام را دیدیم. دوباره یکی از دوستانمان که نباید آن خوشحالی که مقابل هوادارانمان می‌کرد را انجام داد. جلوی هواداران خودشان هر کاری که دوست دارند، انجام دهند ولی اینکه پیراهن قرمز را بیایید جلوی هواداران ما بگیرید، این نه شخصیت است، نه حرمت و نه احترام.

اینکه دوباره آن بنده خدا آن خوشحالی که قدیم انجام بود را تکرار کند، نه شخصیت است و نه حرمت و نه احترام. پس اگر حرفش را می‌زنیم اول بازیکنان خودمان را درست کنیم. فکر نمی‌کنم تا حالا شده باشد پس از گل استقلال بی‌احترامی سمت تماشاگران کرده باشد. وقتی کتاب احترام، حرمت و شخصیت را خیلی خوب باز می‌کنند و در عمل در چندین دربی بازیکنانشان و یکسری مسؤولانشان این کارها را انجام می‌دهند، اول به خودمان نگاه کنیم بعد کتاب‌ها را باز کنیم.

امروز که افتضاح بود. پیراهن را گرفتند و آوردند جلوی تماشاگران ما و هنوز بازی تمام نشده است. فوتبال است و اگر آن پنالتی ما را گرفته بودند که ما الان برده بودیم. نیمه دوم پرسپولیس از خط نیمه رد نشد.  ما مستحق برد با قاطعیت بودیم.


        

* علی سامره (سرپرست استقلال)

در مجموع بازی بدی نبود. هرچند دوستان به دلیل عادت نداشتن به VAR دوست داشتن این بازی را خراب کنند. هر سال عادت کرده‌اند امتیاز مفت بگیرند. امسال هم شانس آوردیم VAR بود در غیر این صورت این پنالتی را هم مثل سال‌ها و پنالتی‌های گذشته یا همین 7-8 امتیازی که امسال جمع کردند یا به هر دلیلی که به آنها هدیه شد برای ما نمی‌گرفتند با همه این مشکلات بازی بدی نبود. استقلال به ویژه در نیمه دوم برتر بود. در مورد صحنه اول نیز باز هم باید فیلم را ببینم فکر می‌کنم آن صحنه هم صددرصد پنالتی بود اما به حدی فشار گذاشتند که داور تشخیص داد بازی را ادامه دهد. در مجموع امیدواریم استفاده از VAR ادامه یابد و باز هم مسئولان کشور آن را بیاورند. 

دوستان به کسب امتیازهای مفت عادت کرده‌اند و همین امسال 7-8 امتیاز گرفته‌اند. اگر من جای آنها بودم خجالت می‌کشیدم به میکسدزون بیایم و در مورد داوری و VAR صحبت کنم.

سرپرست استقلال در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها  اعتقاد دارند فشارهای جواد نکونام در کنار زمین و تحرکات وی داوری را تحت تأثیر قرار داد، عنوان کرد: احتیاجی نیست من بگویم تمام ایران می‌گویند یکی از شلوغ‌ترین نیمکت‌ها در ایران برای تیمی است که ما امروز مقابلش بازی کردیم. جملاتی هم که می‌گویند فرار رو به جلو است. می‌خواهند با ایراد گرفتن از VAR فرار رو به جلو کنند. دوستان داشتند امتیاز مفت بگیرند اما از این به بعد داوری‌ها مقداری با حساب و کتاب می‌شود. تاریخ  عوض خواهد شد و دیگر مثل گذشته نیست که با دو داد یا رفیق‌ و آشنابازی امتیاز بگیرند.


           

* آرش رضاوند 

در کل بازی خوبی بود و ما موقعیت‌های زیادی به خصوص در نیمه دوم داشتیم. متاسفانه روی اشتباه خودمان و یک شوت ۵۰ درصد گل خوردیم و توانستیم دقیقه ۹۰ به بازی برگردیم.

وی در مورد اینکه این تساوی به نفع سپاهان بود، گفت: ما برای ۳ امتیاز آمده بودیم و روی اتفاق گل خوردیم.  بازی دربی است و این طبیعی است که نمی‌توانید بی مهابا حمله کنید. به هرحال فشار بازی زیاد است. با این حال تیم ما خیلی خوب بازی کرد.

هافبک استقلال در مورد صحنه پنالتی و اینکه پرسپولیسی‌ها گفته اند پنالتی نبود، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد پنالتی بود و علی نعمتی  پای چپ مرا زد. اگر غیر از این باشد، من فوتبال را کنار می‌گذارم و دیگر بازی نمی‌کنم. چند کارشناس داوری هم صحبت می‌کنند که آدم خنده اش می‌گیرد، معلوم است رنگی صحبت می‌کنند. فکر می‌کنم فغانی هم در موردشان صحبت کردند و حرف خوبی زدند.

رضاوند در مورد VAR گفت: امروز یک صحنه ما را پنالتی نگرفت، اما مطمئن باشید ۱۰۰ درصد در نتایج تاثیرگذار است.  اگر امروز نبود داور صحنه دوم را پنالتی نمی‌گرفت. بررسی کنید که در بازی های قبلی هم تیم حریف چند بار در آفساید گل زده است. بازی آلومینیوم، ذوب آهن و همین اخیرا بازی هوادار. ببینید چه امتیازهایی جابجا شده است.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی ها گفتند استقلالی ها بعد از گل طوری خوشحالی کردند که انگار جشن قهرمانی گرفته اند، گفت: ما برای ۳ امتیاز آمده بودیم و روند بازی این را نشان می‌داد. اگر خوشحالی کردیم به خاطر این بود که دقیقه ۹۳ گل زدیم و اگر نمی زدیم بازنده می شدیم. شک نکنید ما خیلی بهتر از حریف بودیم.


           

* پیمان بابایی 

۵-۴ روز خیلی خوب تمرین کردیم و شرایط خوبی داشتیم. خیلی ناراحتیم که یک امتیاز گرفتیم. حقمان ۳ امتیاز بود. متاسفانه با اتفاقاتی که افتاد یک امتیاز گرفتیم. از این مساوی ناراحتیم و ان‌شاالله در هفته‌های بعد جبران کنیم. 

مهاجم استقلال در خصوص برگزاری اولین دربی با VAR گفت: به ضرر ما شد. صحنه قبل از پنالتی هم پنالتی بود. صحنه‌ای که برای من بود را بروید نگاه کنید. 

جای بعضی از دوستان باشم اصلا حرف نمی‌زنم و می‌روم! بروند امتیازاتشان را ببینند. اگر VAR بود الان انتهای جدول بودند. 


  

کیانوش رحمتی (مربی استقلال)

این بازی را می‌توان از چند منظر نگاه کرد. وجود VAR در بازی امروز خیلی مثبت بود. داوران با تجربه ما نشان دادند خیلی خوب هستند اما در فوتبال صحنه‌هایی وجود دارد که هیچ داوری در آن صحنه و لحظه نمی‌تواند در موردش تصمیم درستی بگیرد. VAR می‌تواند در آن صحنه‌ها به هر تیمی کمک کند یکی از نکات مثبت این بازی همین موضوع بود.

پس از ورود ما به زمین یا بین دو نیمه بطری‌های وحشتناکی را به سمت ما پرتاب کردند که به بیشتر بچه‌ها برخورد کرد. دیدم خود علیرضا بیرانوند به این موضوع اعتراض کرد. این کارها باید درست شود. از لحاظ فنی نیز بازی خیلی خوبی نسبت به تیم خوب و قابل احترام پرسپولیس انجام دادیم. برنامه‌های ما در بخش دفاعی خنثی کردن چنین فضاهایی بود که پرسپولیس از آنها به فرصت می‌رسید. کمترین موقعیت را به حریف دادیم 5-6 موقعیت بالای 80 درصد به ویژه در نیمه دوم داشتیم.

با احترام به تیم پرسپولیس تیم برتر زمین بودیم. این روند خوبی است. امیدوارم VAR باز هم در فوتبال ما باشد. اگر از ابتدای فصل این سیستم را داشتیم امتیاز خیلی از تیم‌ها پایین‌تر از چیزی بود که الان دارند. 


 

* بهزاد غلامپور (مربی گلر استقلال)

به خوبی پرسپولیس را کنترل کردیم. در نیمه دوم هم از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی از حریف سرتر بودیم. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. 

وی در مورد ناراحتی بازیکنان استقلال در رختکن گفت: مساوی حق ما نبود باید می‌بردیم.

مربی دروازه‌بانان استقلال در مورد استفاده از VAR و اعتراض پرسپولیسی‌ها به تصمیم داور در این مسابقه گفت: برعکس شده، اگر VAR در نظر گرفته می‌شد امتیازهایی که گرفتند، آفسایدهایی که گرفته نشد و ... باید اعلام می‌کردند. 

غلامپور در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی گفت: عالی بود. حق او بازی در جام ملت‌های آسیا است روی گل پرسپولیس  هم اصلاً‌ مقصر نبود.


  

* رضا میرزایی

شرایط خوبی دارم. چندین ماه است که از شرایط مصدومیتم گذشته است و دوران درمانم را سپری کردم و انشاءالله از نیم فصل کارتم صادر شود و بتوانم برای تیم بازی کنم. فکر می‌کنم 15 تا 20 روز دیگر بتوانم با تیم تمرین کنم. با دو مربی بدنساز کار می‌کنم و خدا را شکر شرایطم خیلی بهتر شده است. لطف آقا جواد، تیم و مدیریت باشگاه بود که آمدم و تیم آماده ام و تمرین میکنم. امیدوارم نیم فصل دوم بتوانم برای باشگاه استقلال بازی کنم.

رضا میرزایی در واکنش به این سؤال که امروز شما روی سکو استرس زیادی داشتید، گفت: واقعا خیلی سخت است. من هواداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک می‌کنم که چقدر حرص و جوش می‌خورند. واقعا به خاطر همین بازیکنان هرچه دارند باید در بازی بگذارند. الان همه بچه‌ها در رختکن ناراحت هستند، چون ما مستحق برد بودیم. خیلی موقعیت داشتیم و داور مسابقه نمی‌دانم چطور صحنه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تیم ما پنالتی نگرفت و یک صحنه کاملاً واضح بود.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیسی‌ها برخلاف شما نظر دارند و مدعی هستند VAR کمک کرد که استقلال بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تساوی بکشاند، نظر شما چیست، گفت: به تساوی بکشاند؟ به ما کمک کند؟ اگر می‌خواست به ما کمک کند که پنالتی اول صد درصد پنالتی بود تا پنالتی دوم! همه دیدند صد درصد پنالتی بود. در تصویر مشخص است که دست بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کشد. دیگر نمی‌دانم باید چه کار کند، فقط مانده‌ام ببینم کدام کارشناس می‌آید و در فوتبال برتر می‌خواهد بگوید که این صحنه پنالتی نبوده است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفت: خیلی صحنه‌ها بود که داور نمی‌دانم چرا نگرفت، اما این دیگر خیلی پنالتی بود، همه دیدند و خیلی هم واضح بود.

وی در واکنش به این سؤال که فرجی می‌گوید استقلالی‌ها با نتیجه تساوی دور افتخار زدند، نظر شما چیست، گفت: ما دور افتخار زدیم؟! ما فقط از هوادارانمان تشکر کردیم و بچه‌های ما و آقا جواد آمد داخل رختکن و همه ناراحت بودند از اینکه نتیجه مساوی تمام شده است. به خدا قسم همه ناراحت بودند که بازی مساوی شده است. دربی حساسیت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد و آنها هم هواداران خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند. ما مستحق برد بودیم، تیم ما نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد، اما متأسفانه بازی با نتیجه تساوی تمام شد. ان‌شاءالله در دربی بعدی نتیجه خوبی بگیریم.


  

* مهدی مهدی‌پور  

پرسپولیس بیشتر توپ را در اختیار داشت اما برنامه ما این بود که حتی اگر آنها توپ را بیشتر در اختیار دارند نتوانند از خط اول و دوم ما عبور کنند همین اتفاق هم افتاد و پرسپولیس به جز یک ضربه ایستگاهی در نیمه اول موقعیت خاصی نداشت. در نیمه دوم نیز روند بازی به شکلی پیش رفت که مشخص بود می‌توانیم به گل برسیم. متأسفانه بدون موقعیت دادن گل خوردیم و مقداری شرایط‌مان سخت شد.

باید یک موضوع را بگویم صداوسیمای مملکت جای مسخره‌بازی و دلقک‌بازی نیست. مجری برنامه نمی‌تواند در مورد باشگاه استقلال صحبت کند یا نمک بریزد. نباید حرف‌هایی بزند که در شأن صداوسیمای مملکت ما نیست. او گفته بود فکر می‌کنم بازیکنان استقلال VAR ندیدند و خدا را شکر که می‌بینند. خدا را شکر ما VAR را  دیدیم اگر نمی‌دیدیم باز هم حق استقلال ضایع می‌شد کارشناسان نظر می‌دهند اما به نظر من با وجود همین سیستم باز هم یک پنالتی ما سوخت. بازیکن پرسپولیس دست راست پیمان بابایی را گرفت و اجازه ضربه زدن به او را نداد. صددرصد آن ضربه هم پنالتی بود خدا را شکر VAR بود اگر نبود باز هم حق استقلال ضایع می‌شد. 

دو سال است می‌گویم VAR باید باشد نه فقط برای دربی بلکه باید در همه بازی‌ها از آن استفاده کنیم. اگر این سیستم بود در دربی‌های قبلی نتایج فرق می‌کرد. صحنه رودی‌ژستد، صحنه برخورد پای وحید امیری به مهدی قائدی، توپی که به دست گولسیانی برخورد کرد را به یاد بیاورید اگر در همه بازی‌ها VARبود قطعاً نتایج خیلی فرق می‌کرد و در قهرمانی هم خیلی تأثیر می‌گذاشت.

از طرف باشگاه استقلال این صحبت را می‌کنم. اگر با آن مجری عزیز که در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نمک شده بود برخورد در شأنی نشود بچه‌های تیم استقلال دیگر با هیچ دوربین صداوسیما مصاحبه نمی‌کنند.

وی در خصوص اینکه این مجری مدعی شده از باشگاه استقلال عذرخواهی نکرده است، توضیح داد: آن بنده خدا مهم نیست عذرخواهی کند یا نکند در حدی نیست که بخواهد در مورد استقلال نظر بدهد. آن زمان که این باشگاه  تأسیس یا قهرمان آسیا شد این بنده خدا وجود خارجی نداشت که الان بخواهد در مورد استقلال نظر بدهد یا عذرخواهی کند. فقط مهم است که با این بنده‌خدای بانمک برخوردی شود که در شأنش باشد.

هافبک استقلال در مورد حضور بانوان در دربی اظهار داشت:‌ فوق‌العاده اتفاق خوبی است که امسال می‌افتد سال گذشته هم در برخی بازی‌ها شاهد حضور بانوان بودیم. حضور بانوان در ورزشگاه فارغ از اینکه هوادار چه تیمی هستند اتفاق خوبی است. فضای استادیوم پس از حضور آنها بهتر شده و فقط امیدوارم جایگاه بهتری به این بندگان خدا بدهند. زیرا از طبقه دوم به سختی می‌توانند بازی را ببینند. 

مهدی‌پور در خصوص جنگ قهرمانی سپاهان، پرسپولیس و استقلال گفت: همه اعضای کادر فنی می‌گویند باید بازی به بازی پیش برویم. اصلاً الان صحبتی در مورد قهرمانی نداریم باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته و بهترین نتیجه را بگیریم. حتی مقابل فولاد که مساوی تمام شد بچه‌های کادر فنی و نظری در مورد دربی نداشتند بلکه فقط در مورد آن دیدار تمرکز داشتند.

اگر امروز VARنبود و هواداران‌مان ناراحت به خانه می‌رفتند خودم را تا آخر عمر نمی‌بخشیدم خدا را شکر امروز VAR بود و امیدوارم در همه بازی‌ها باشد.


   

* سیدحسین حسینی

می‌توانستیم برنده باشیم زیرا در نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و روی یک اتفاق گل خوردیم البته خدا را شکر توانستیم نتیجه را بگردان. 

وی در مورد صحنه گل پرسپولیس توضیح داد: در آن صحنه مقداری تمرکز خود را از دست دادیم. به هر حال پیش می‌آید. خود صالح حردانی هم ناراحت بود  اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. خیلی خوشحالم امروز VARبود اگر نبود مثل بازی‌های دیگر کار را برای پرسپولیس درمی‌آوردند. شنیده‌ام دوستان خیلی معترض بودند باید هم معترض باشند. تیمی که در سه چهار بازی در 11 هفته قبلی مثل دیدار با آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن، گل‌گهر و هوادار با اشتباه داوری نتیجه گرفته با برنده شده قطعاً الان باید پایین جدول بود. 

کاپیتان استقلال در مورد کری‌خواندن بازیکنان پرسپولیس مبنی براینکه استقلالی‌ها پس از به تساوی رسیدن بازی ظاهراً‌ برنده شدند زیرا دور افتخار می‌زدند، گفت: اگر آنها گل مساوی را می‌زدند شادی نمی‌کردند؟ امتیاز ما که از آنها بالاتر است. مساوی در آن شرایط نتیجه خیلی خوبی برای استقلال بودو به همین دلیل خوشحالی کردیم. 

حسینی در مورد عملکرد خوبش از ابتدای فصل گفت: اول فصل حرف زده‌ام و تا آخر فصل همین روند را ادامه می‌دهم.

 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته پنجم لیگ برتر/ این بار VAR عدالت را برقرار کرد؛ سهرابیان یار دوازدهم پرسپولیس بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار