علی خطیر

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: در اشتباه هستند که با کارهای نخ نما می خواهند علیه استقلال رای صادر کنند.

به گزارش استقلال نیوز،  دکتر علی‌ خطیر،  مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) س از برتری 4 بر صفر استقلال مقابل نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

   

* صحبت اول و برئ برابر نساجی؟

بازی بسیار خوبی بود. به همه هواداران باشگاه استقلال، بازیکنان پرتلاش و کادر فنی باغیرت‌مان تبریک می‌گویم. امروز توانستیم با تمرکز بالا و یک بازی خیلی خوب در طول 90  دقیقه نتیجه‌ای دلچسب کسب کنیم.

هر چند نساجی هم تیم دوم من است، زیرا تیم شهر من است، اما امیدوارم نتایج پرگل استقلال در بازی‌های بعدی هم اتفاق بیفتد تا بتوانیم این مسیر موفقیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آرام آرام به همین شیوه طی کنیم.

جعل سربرگ فدراسیون فوتبال و امضای هدایت ممبینی؟

برای یک مقام ارشد فدراسیون فوتبال متاسف هستم که بدون هیچ دلیلی جرأت پیدا کرده که چنین نامه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان جعل از طرف باشگاه استقلال تولید کند. واقعا از رقم خوردن این اتفاق متاسف هستم. با مهدی تاج صحبت کردم و رئیس فدراسیون قول داد به صورت جدی این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کند. نمی‌دانم چه باید بگویم. حتی تولید این نامه هم اشتباه بود، بیرون دادنش هم خیانت بود. کلی نامه محرمانه در فدراسیون فوتبال وجود دارد اما اینکه یک نامه پس از دربی و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس فشار زیادی می‌آورد، چنین نامه‌ای از طرف عوامل این باشگاه منتشر شود، عجیب است.

اینکه این نامه چگونه به دست عوامل باشگاه پرسپولیس رسیده خودش جای سؤال است. واقعا متاسف هستم، زیرا به صورت هدفمند این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست باشگاه پرسپولیس رسانده‌اند. با کلی خبرگزاری‌هایی که این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منتشر کرده‌اند هماهنگی کردیم و خودشان به صورت واضح گفتند که از طرف یکی از عوامل مهم باشگاه پرسپولیس این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کرده‌اند.

* آیا می‌توانید نام این شخص را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیاورد؟ 

اسم نمی‌آورم. ان‌شاءالله خود کمیته اخلاق و خود ارکان فدراسیون این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری می‌کنند. باید مشخص شود چگونه این نامه به عنوان نامه جعلی باشگاه استقلال منتشر شده و چگونه چنین نامه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیرون داده‌اند. به اشتباه آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولید کرده و به صورت هدفمند بیرون داده‌اند.

خیلی بابت این اتفاق ناراحت هستم. از رئیس فدراسیون خواهش می‌کنم همان گونه که به من قول داده حتما این مسئله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کند تا ببینیم چرا این نامه تولید شده و به صورت هدفمند به این شیوه بیرون داده شده است. به هیچ وجه نمی‌توانم  چنین موضوعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بپذیرم. در فدراسیون فوتبالی که در طول روز حداقل 200 نامه محرمانه می‌رسد، چنین نامه‌ای به این شکل از درگاه فدراسیون خروج پیدا کند و به این صورت هدفمند در رسانه منتشر شود تا به این شیوه باشگاه استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحت فشار قرار دهند.

* شما و هدایت ممبینی روابط دوستانه‌ای ندارند و آیا این موضوع در این اتفاق مؤثر بوده است؟ 

من هر چند هیچ رابطه دوستانه‌ای با ممبینی ندارم اما این اتفاق دلیل نمی‌شود غرائض شخصی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مسائل کاری دخالت بدهد. همین جا به ممبینی اخطار می‌دهم که این آخرین باری باشد چنین کاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با باشگاه استقلال انجام می‌دهد. زیرا اطمینان دارم سری بعد نوع برخورد باشگاه ما با او متفاوت خواهد بود.

* برای اثبات ادعایتان علیه دبیر کل فدراسیون و باشگاه پرسپولیس ادله‌ای دارید؟

قطعا مدارکی داریم.

برنامه‌های باشگاه استقلال برای تقویت تیم در نیم فصل ؟

قطعا تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نیم فصل تقویت می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم در همین مسیر موفقیت استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنیم. البته خیلی نگران هستم با توجه به این اتفاقات و حواشی که به ضرر استقلال به صورت هدفمند ایجاد می‌کنند در مسیر ما سنگ‌اندازی کرده و دست‌انداز ایجاد کنند. به همه این آدم‌ها هشدار می‌دهم برای آخرین بار باشد می‌خواهند با باشگاه بزرگ استقلال به این شیوه برخورد کنند.

* آیا از این مسئول باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کنید؟

قطعا این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم.

* اظهارات اخیر یحیی گل محمدی مبنی بر رابطه‌اش با رئیس فدراسیون فوتبال؟

اینکه من با تاج رابطه دوستانه داشته باشم برای امروز و دیروز نیست. او به حدی آدم حرفه‌ای و کارکشته‌ای است که روابط شخصی‌اش در مسائل کاری دخالت ندهد. خواهش می‌کنم دوستان به ضعف تیم خودشان بپردازند و در مورد تیم خودشان حرف بزنند. اجازه نمی‌دهم در باره تیم بزرگ استقلال و هوادارانش از این به بعد به این شیوه صحبت کنند.

جواد نکونام اعتقاد دارد صدرنشینی باعث ایجاد این حواشی علیه آبی‌پوشان شده است؟

قطعاً همینطور است.

* باشگاه پرسپولیس مدعی است با وجود 2 بار شکایت از استقلال، کمیته انضباطی واکنشی به این موضوع نشان نداده است؟

باشگاه استقلال تخلفی نکرده که بخواهند چنین اتفاقی را رقم بزنند. باشگاه‌های دیگر تخلف کرده‌اند که از آنها امتیاز کسر شده است. باشگاه استقلال هزینه رعایت قانون را داده است. تیم ما در کل 20 بازیکن دارد اما برای رعایت قانون هزینه داده‌ایم. اینکه با فشار رسانه و هر روز پست و استوری گذاشتن و کارهای نخ‌نما بخواهید کمیته انضباطی یا سایر ارکان قضایی فدراسیون را تحت فشار قرار بدهید تا علیه استقلال رأی صادر کنند، در اشتباه هستید. 

  

اخبار استقلال

    

  


 مطالب مرتبط: 

هفته سیزدهم لیگ برتر/ طلسم تساوی‌ها با ۴گل شکست؛ امضای استقلال پای اخراج رحمتی از نساجی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار