جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج)گفت: از دوستان خواهش می‌کنم که دیگر در این فوتبال حرف از عدالت نزنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفت‌وگویی مفصل با رسانه رسمی باشگاه، به حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و بازگرداندن امتیازهای سپاهان و پرسپولیس که منجر به از دست رفتن صدرنشینی استقلال در لیگ برتر شد، واکنش نشان داد و صحبت‌های مهمی را بر زبان آورد که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

          

* الان من به هواداران بگویم قانون فقط برای استقلال بود؟

روزی که با صدای بلند اعلام کردم قانون فوتبال را باید علی دایی و فوتبالی‌ها بنویسند به خاطر همین روزها بود. من اگر حرفی می‌زنم دلم به حال باشگاهی می‌سوزد که حقش را در روز روشن خورده‌اند. اگر بخواهم درباره مشکلاتی که قانون سقف بودجه برای‌مان ایجاد کرد بنویسم ۱٠ جلد کتاب می‌شود.

فقط از دوستان خواهش می‌کنم که دیگر در این فوتبال حرف از عدالت نزنند. هوادار استقلال دیگر نمی‌پذیرد که در این فوتبال رقابت برابر، فیرپلی و جوانمردانه وجود دارد. كجا هستند دوستانى كه مي‌گفتند نتايج تیم‌های متخلف سه بر صفر می‌شود؟! الان جواب هوادار استقلال را چه کسی می‌دهد؟

من بغضم می‌گیرد وقتی می‌بینم بچه‌ای ۱۰-۱۲ ساله با مشکلات جسمانی شدید از هزار کیلومتر آن طرف‌تر خودش را به کمپ استقلال می‌رساند و پدر و مادرش می‌گویند استقلال تمام زندگی‌اش است. من عشق واقعی را در همین کمپ استقلال دیده‌ام. این‌جا هوادارانی دیده‌ام که هزارتا مثل نکونام باید جلویشان کمر خم کنند. من الان به این هواداران چه بگویم؟ بگویم قانون فقط برای استقلال بود؟

دلم برای تیمم می‌سوزد

البته من و بازیکنان از شنیدن خبر بازگردان امتیازها شوکه نشدیم چون مثل روز روشن بود این اتفاق می‌افتد. فقط دلم برای تیمم می‌سوزد. می‌دانید همین رعایت سقف بودجه چقدر تیم من را درگیر کرد؟ چندین و چند ساعت جلسه گذاشتیم؟ چقدر با بازیکنان چانه زدیم؟ چقدر گفتیم قراردادها را کم کنید و بچه‌ها از حق خود گذشتند؟ در حالی که رقیبان استقلال از خریدهای خود لذت می‌بردند، تمام فکر و ذکرمان این بود که قراردادها را کاهش دهیم.

از قبل از شروع فصل درگیرش بودیم تا همین الان که هنوز قرارداد یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی تیم ثبت نشده است. همين دو روز گذشته داشتيم بخاطر قراردادش دعوا می‌كرديم. هنوز درگیر این هستیم که قرارداد بازیکنان کم شود. آقایان نمی‌خواستید قانون را رعایت کنید چرا ما را درگیر این چیزها کردید؟ چرا سر استقلال کلاه گذاشتید؟ از روز اول می‌گفتید همه چیز الکی است!

این امتیازها نوش جان رقبا 

البته ساده لوحی خودمان هم بود که سرکارمان گذاشتند. فقط می‌گویم طفلکی بازیکنان استقلال که فداکارانه مبلغ قراردادشان را کم کردند تا قانون اجرا شود. الان هم بيايند و قرارداد بازيكنان و كادر را به حالت اول برگردانند.

در کل این امتیازها نوش جان رقبا که هم تیم خوب بستند و هم اینکه سرشان کلاه نرفت و کار خودشان را کردند. به مصاحبه‌هاى اول فصل من خوب دقت كنيد متوجه می‌شويد این وسط فقط استقلال و هوادارانش مظلوم بودند و این‌قدر سختی کشیدند و حرص خوردند.

* تک تک بازیکنان استقلال را باید طلا گرفت

با وجود همه مشکلاتی که داشتیم، بازیکنان ما فداکاری کردند و هنوز هم می‌گویم باید تک تک آنها را طلا گرفت. امسال با همه مشکلاتی که بود مرد و مردانه جنگیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

از اين به بعد هم می‌جنگيم ولى بدانيد چه بر سر من و تيمم آوردند. امسال در ماجرای اخیر استقلال و هوادارانش خیلی چیزها را فهمیدند.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال: کمیته استیناف، ۵ دی را روز بی قانونی در فوتبال ایران، نامید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار