باشگاه استقلال(تاج)

اردوی خارجی استقلال(تاج) با تصمیم نکونام سرمربی این تیم لغو شد.

            

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، در حالی که  باشگاه استقلال(تاج) به درخواست سرمربی تیم، مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در دبی را فراهم آورده و بلیت های تمامی اعضای تیم را خریداری کرده بود تا کاروان استقلال فردا (سه شنبه دهم بهمن ماه) عازم امارات شود، صبح امروز جواد نکونام اردوی آماده سازی استقلال در امارات را لغو کرد.

این برای دومین بار است که اردوی خارجی استقلال در نیم فصل لغو می شود.

پیش از این نیز یک بار باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد برپایی اردوی ده روزه رایگان در امارات بود که جواد نکونام اعلام کرد تمایلی به اردوی خارجی ندارد.

سرمربی استقلال هفته گذشته درخواست برپایی اردوی خارجی را مطرح کرد و این بار باشگاه با صرف هزینه دست به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در امارات، تهیه بلیت، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری، توافق و تعیین دو بازی دوستانه زد که متاسفانه برای بار دوم سرمربی استقلال از برپایی اردوی خارجی منصرف شد.

استقلال قرار بود با کاروان ۴۷ نفره به اردوی امارات برود و شایعه لغو اردو به دلیل کمبود بازیکن که به شکل هدفمند و به قصد تخریب در فضای مجازی اعلام می شود، صحت ندارد.

در پی لغو اردوی آماده سازی استقلال در امارات، برخی افراد به نیت تخریب، مدعی شدند دلیل لغو اردو کمبود بازیکن بوده است اما برابر با لیست موجود در باشگاه استقلال، کاروان تیم قرار بود صبح فردا ۴۷نفره به دبی پرواز کند.

در لیست مسافران اردوی آماده سازی ۸ روزه استقلال در امارات، نام ۲۰ بازیکن، ۱۲ کادر فنی و پزشکی، ۶ رسانه، ۳ ماساژور، ۳ تدارکات، یک مترجم، افسر امنیتی و یک مسئول اجرایی به چشم می خورد.

قرار بود ۲۲ بازیکن در این اردو همراه استقلال باشند که به صلاحدید کادر فنی دو بازیکن از جمع بازیکنان فعلی در تهران ماندنی شدند و در عوض، مقرر شد نفرات جدید پس از قطعی شدن جذب شان، به اردوی استقلال در امارات ملحق شوند.

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال: قابل توجه هواداران فهیم؛ نتایج فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه به صورت رسمی منتشر می شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار