محمد نوازی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: امیدواریم مانند نیم فصل نخست جنگنده ظاهر شویم و چیزی که استقلال لیاقتش را دارد، به آن برسیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی  مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

            

* بازی فردا؟

خدا را شکر شرایطمان خوب است و توانستیم از تعطیلات به وجود آمده به واسطه بازی‌های تیم ملی، تمرینات خیلی خوبی داشته باشیم. سه بازیکن جدیدا اضافه شده‌اند و توانستیم آنها را جذب کنیم. امیدوارم بتوانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.

شرایط خوبی داریم، بازی‌های دور برگشت برایمان از فردا آغاز می‌شود. صنعت نفت تیم خوب و ریشه‌داری است که همیشه دنبال انجام بازی فوتبال بوده‌اند و توانسته‌اند صنعت نفت را روی پا نگه دارند.

آنها تغییراتی داشته‌اند و ما توانسته‌ایم روی آن کار کنیم. ایده‌هایی که آقای نکونام داشتند را با بازیکنان تمرین کرده‌ایم. مربی جدیدی به تیم صنعت نفت اضافه شده است. آقای بختیاری‌زاده هم‌بازی من بوده و هم بازیکن بزرگی بوده است. فکر می‌کنم که گزینه خوبی بود. او جوان و آینده‌دار است و ان‌شالله بتواند موفق باشد.

امیدواریم مانند نیم فصل نخست جنگنده ظاهر شویم و چیزی که استقلال لیاقتش را دارد، به آن برسیم. هر چند که در نیم فصل دوم بازی‌ها دشوار است. مانند نیم فصل نخست بازی به بازی پیش می‌رویم، به‌خصوص بازی فردا که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

* اختلافات میان مدیریت و سرمربی؟

فکر می‌کنم بهتر است این سوالات را برای بعد بگذاریم. مهم‌ترین مسئله برای ما، بازی فردا است. امیدوارم برای جبران لطف هواداران برنده از زمین خارج شویم.

* غیبت هواداران در بازی فردا؟

قطعا این موضوع تأثیرگذار است. این یک معضل بزرگ است و فکر می‌کنم محرومیت تماشاگران قشنگ نیست. امیدوارم ایده و نظر دیگری را جایگزین محرومیت‌ها بکنند. واقعا حیف است چون لذت و هیجان فوتبال به تماشاچی است. ما تمام تمرکزمان را روی مسابقه گذاشته‌ایم تا در بازی نخست نتیجه بگیریم.

* آیا فخرالدینی می‌تواند جانشین خوبی برای یامگا باشد یا نه؟

مشکلی برای یامگا پیش آمد که سخت است. امیدوارم دوباره به شرایط ایده‌آل خودش برسد. او بازیکن خوب و ارزشمندی است و همیشه زحمات زیادی برای تیم کشیده است. هم بازیکنان و هم اعضای کادرفنی ناراحت هستند چون او جزء بازیکنان موثر ما بوده که او را از دست داده‌ایم. آقای فخرالدینی نیز با نظر آقای نکونام جانشین یامگا شده و امیدوارم به خوبی این کار را انجام دهد.

* آیا باشگاه استقلال تمایلی به جذب اورونوف داشته یا نه؟

همانطور که گفتم، تمام تمرکزمان را برای بازی فردا گذاشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

* درباره شرایط وخیم تیم امید و انجام تمرینات با 10 بازیکن؟

این یک موضوع ریشه‌ای است و باید اساسی روی آن فکر شود. الآن جای صحبت در این خصوص نیست. ان‌شالله بعد از بازی فردا و کسانی که مسئول انجام این کار هستند باید بیایند پاسخ بدهند.

* درخصوص وضعیت بازیکنان جدید تیم و اینکه آیا ماشاریپوف به بازی فردا می‌رسد یا خیر؟

سیلوا دو هفته است با ما تمرین می‌کند. ولی ماشاریپوف و فخرالدینی تازه به جمع ما اضافه شده‌اند. انجام تمرینات باعث هماهنگی می‌شود و ان‌شالله که این بازیکنان نیز در تیم جا می‌افتند. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و بازی کردن در این تیم سخت است. اینها نیز فوتبالیست‌های بزرگی هستند و می‌توانند خودشان را وفق دهند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

میلاد فخرالدینی به استقلال برگشت!!!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار