محمد نوازی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان گفت: فصل نقل و انتقالات دیگر زمانش تمام شد و فکر می‌کنم که مردم خودشان دیدند چه اتفاقاتی افتاد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در غیاب نکونام در نشست خبری پس از برتری مقابل سپاهان اصفهان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

            

* صحبت اولیه؟

اول صحبت‌هایم از هواداران عزیزمان که در این سرما مانند همیشه حمایتمان کردند، تشکر می‌کنم. یک فوتبال خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه را کسب کنیم. از تک تک بچه‌ها، از دروازه‌بانمان گرفته تا بازیکنانی که جلو بازی می‌کردند و نفراتی که بیرون از زمین بودند، تشکر می‌کنم. فکر میکنم که تمام بازیکنان تمرکزشان را گذاشتند و توانستیم چیزهایی که آقا جواد گفته بود را در زمین پیاده کنند و به نتیجه برسیم.

* غیبت نکونام در نشست خبری؟

ایشان به من دستور دادند و من آمدم.

* برتری مقابل سپاهان؟

سپاهان تیم خیلی خوب و پرمهره ای بود که توانستیم امروز آن ها را مهار کنیم و صاحب سه امتیاز بشیم. طبق برنامه‌ریزی‌ای که کرده بودیم، قرار بود که در زمین خودمان ایستا بازی کنیم. بیشتر کارشان این بود که با خط جلویشان بازی کنند و توانستیم آن ها را مهار کنیم. زمان اضافه شدن آن ها به خط حمله، توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتر دست یابیم.

* عملکرد داور؟

در نیمه اول داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد ولی به هر حال از او ممنونیم. بازی سختی بود و داور خوب سوت زد و توانستیم برنده شویم.

* رضایت از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات؟

فصل نقل و انتقالات دیگر زمانش تمام شد و فکر می‌کنم که مردم خودشان دیدند چه مشکلاتی داشتیم و چه اتفاقاتی افتاد. به هر حال همین بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم، زحمت کشیدند و تا به اینجای کار زحمت کشیدند. مدیون این بازیکنان هستیم.

با تمام مشکلات توانستیم آن ها را حفظ کنیم و توانستیم از آن ها بازی بگیریم. بازیکنان ما خوب عمل کردند و واقعا جای تشکر دارد.

* قهرمانی؟

این خوشحالی و این اتفاقات فکر می‌کنم تا ساعت ۱۲ شب است. ما بازی‌های مهم‌تری داریم و به آینده فکر می‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم تا به اهدافمان نزدیکتر شویم. ان‌شاالله که بتوانیم همان چیزی که تماشاگران و هواداران می‌خواهند، به آن برسیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته هجدهم لیگ برتر/ برد ۶ امتیازی استقلال مقابل سپاهان؛ موشک چشمی سوپرکلاسیکو را آبی کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار