محمد نوازی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان گفت: با مس بازی داریم که تیم بزرگ و سختکوشی است، الان نیز سرمربی آنها عوض شده، شرایط تیمی و روندشان پیشرفت کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی  مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در غیاب نکونام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

            

* بازی فردا؟

راجع به دیدار فردا باید بگویم بازی سختی است و فکر می‌کنم نسبت به دیدارهای لیگ برتر متفاوت‌تر است. به خاطر اینکه حساسیت و اهمیتی که در جام حذفی است، این بازی‌ها برای همه تیم‌ها یک جورهایی سخت است. بخاطر اینکه همه رده‌های لیگ کشور از جمله لیگ برتر، دسته اول و لیگ دوم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

همیشه و در همه جای دنیا بازی جام حذفی سخت بوده، حالا در هر سطحی و در هر تیمی باشید، فکر می‌کنم که شرایطش متفاوت است. ولی خب با مس رفسنجان بازی داریم که تیم بزرگ و سختکوشی است. الان نیز سرمربی آنها عوض شده، شرایط تیمی و روندشان پیشرفت کرده است.

ما مانند تمام بازی‌های لیگ، بازی به بازی جلو آمده‌ایم و به جام حذفی رسیده‌ایم. یک بازی سختی در پیش داریم. با برنامه‌ریزی‌هایی که آقای نکونام نسبت به بازی رفسنجان داشتند، ان‌شاءالله اهدافی که آقا جواد داشتند را بتوانیم در زمین پیاده کنیم و دست پر برگردیم.

* بازیکنان محروم و مصدوم استقلال برای این مسابقه؟

نه مشکل خاصی نداریم فکر می‌کنم تنها بازیکن محروممان زبیر نیک‌نفس است. شرایط خوبی دارم فقط فشردگی بازی‌ها زیاد است. قبل از این دیدار، دو بازی پشت سر هم انجام دادیم و دو بازی سخت دیگری پیش‌رو داریم. برای دربی شرایط خیلی سختی داریم. امیدوارم که مسئولین برگزار کننده لیگ مقداری شرایط همه تیم‌ها را یکسان در نظر بگیرند و عدالت برای همه رعایت شود. اگر این شرایط درست شود، مشکل خاصی نداریم. امیدوارم بازی خوبی انجام شود و به هدفی که داریم برسیم.

* خودتان در سال 88 و در بازی جام حذفی برابر مس رفسنجان که با شکست آبی‌ها همراه شد؟

تمام بازی‌های جام حذفی برای همه تیم‌ها سخت است. فرقی نمی‌کند که کجای جدول باشید و با چه تیم بازی داشته باشید. فکر می‌کنم حساسیت و سختی خودش را دارد.

* نگاه اصلی استقلال به کدام جام است؟

ما برایمان فرقی نمی‌کند. همیشه بازی به بازی جلو رفته‌ایم و این دیدار هم مانند همه مسابقات برایمان اهمیت دارد. فرقی نمی‌کند جام حذفی باشد یا لیگ برتر.

* گفته می‌شود تاریخ برگزاری دربی تغییر کرده است؟

من اطلاعی ندارم و از این موضوع بی‌خبرم. 

   

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

داوران مرحله 1/16 نهایی جام حذفی مشخص شدند؛ داور اهل بابلسر قاضی دیدار مس رفسنجان و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار