باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج) تمامی مدارک و مستندات مرتبط با دریافت مجوز حرفه ای را تا قبل از پایان مهلت قانونی بارگذاری کرده و هیچ گونه خطری از این بابت مجوزحرفه ای استقلال را تهدید نمی کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، متاسفانه طی روزهای اخیر برخی افراد خاص به نیت شیطنت و مسموم کردن فضا، شروع به سناریو سازی و ایجاد دلهره برای هواداران استقلال(تاج) کردند و با سو استفاده از سکوت باشگاه استقلال که قصد دارد در آرامش و به دور از تنش، وظیفه خود را به انجام برساند، تلاش کردند باشگاه استقلال را با شایعه ناتوانی در دریافت مجوز حرفه‌ای تخریب کنند اما هواداران استقلال مطمئن باشند باشگاه تمامی مدارک و مستندات لازم را جهت دریافت مجوز حرفه ای، به موقع و با دقت کامل بارگذاری کرده و همانگونه که پیش از این مدیرعامل باشگاه به هواداران محترم اطمینان داده بود هیچ گونه نگرانی و دغدغه بابت مجوز حرفه ای وجود ندارد.

همچنین بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیز به دلیل پرونده سانتاکلارا بوده و خوشبختانه در این مقطع از فصل تاثیری روی عملکرد باشگاه ندارد و خللی در دریافت مجوز حرفه ای نیز ایجاد نخواهد کرد. پنجره نقل و انتقالات بعد از انتقال باقی مانده مبلغ طلب سانتاکلارا، باز خواهد شد.

باشگاه استقلال از هواداران فهیم خود تقاضا دارد توجه ای به شایعه سازی افرادی که آرامش استقلال را نشانه گرفته و در این مقطع حساس، قصد ایجاد تنش در مجموعه آبی را دارند، نداشته باشند و اخبار رسمی را از رسانه های باشگاه دنبال کنند.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال مشکل مالیاتی را برطرف کرد؛ یک مانع دیگر از سر راه دریافت مجوز حرفه ای برداشته شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار