h.zamani

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: سرپرست جدید باشگاه استقلال در مصاحبه دیروز خود کمی احساسی حرف زد و ناک استقلال بزرگتر از هر کدام از اعضای این باشگاه است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه استقلال، شرایط این تیم در آستانه برگزاری هفته چهارم لیگ برتر و مصاحبه احساسی سرپرست جدید باشگاه استقلال صحبت کرد. متن کامل صحبت های عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درادامه می آید.

* افتخاری فعلا مدیرعامل نمی شود

در نظر داریم دوشنبه هفته آینده نخستین جلسه هیات مدیره با حضور سرپرست جدید باشگاه را برگزار کنیم اما بعید می دانم ایشان در هفته آینده به عنوان مدیرعامل معرفی شود. نیاز است تا سرپرست جدید با مسائل و کارهای باشگاه آشنا شود همچنین اعضای هیات مدیره نیز شناخت کافی از سرپرست جدید پیدا کنند. پس از آن اگر قرار بر اتخاذ تصمیم در این باره باشد مدیرعامل انتخاب خواهد شد. اما فعلا بعید است.

* احساسی حرف زد

دیروز اولین روزی بود که آقای افتخاری به عنوان مسئول باشگاه با رسانه ها رو به رو شد. افتخاری انسان شریف و بزرگی است و رزومه قابل اعتنا و بزرگی دارد اما به نظرم چون بزرگی خودش را مقابل بزرگی نام و جایگاه استقلال به خوبی درک نکرده در نخستین صحبت هایش کمی احساسی حرف زد. قطعا افتخاری با پی بردن به بزرگی استقلال به این شکل صحبت نخواهد کرد چون مطمئنا استقلال بزرگتر از نام هر کدام از اعضای این باشگاه است. 

* افتخاری دو شغله نمی ماند

موضوع دو شغله بودن افتخاری قطعا برطرف خواهد شد. فعلا ایشان در هر دو پست ریاست کمیته فوتسال و سرپرستی باشگاه استقلال حضور دارد تا اینکه در باشگاه استقلال جا بیفتد. پس از آن قطعا این موضوع حل می شود. 

* فکر اساسی برای دربی می کنیم

با توجه به همزمانی تاریخ برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال با زمان برگزرای دربی پایتخت قطعا جناب افتخاری یک فکر اساسی در این باره خواهد کرد و به احتمال زیاد فردی را به کلمبیا می فرستد تا کنار تیم ملی فوتسال باشد. شاید هم تصمیم دیگری بگیرد ولی قطعا این موضوع به استقلال ضربه نخواهد زد.

* نیاز بود که افشارزاده برود

افشارزاده انسانی شریف و بزرگ است. ایشان در مقطعی ماموریت داشت تا به استقلال آمده و به باشگاه کمک کند. حالا هم این مقطع به پایان رسیده و نیاز بود که برود. مانند خود من که در مقطعی از هیات مدیره باشگاه کنار رفتم و حالا دوباره برگشته ام. همه ما برای خدمتگزاری آماده هستیم و هر زمان به حضورمان نیاز باشد به باشگاه استقلال کمک می کنیم. قطعا بهرام افشارزاده هم با توجه به تجربیاتی که در این مدت کسب کرده در آینده می تواند کمک حال استقلال باشد.

* افتخاری را گرشاسبی انتخاب نکرد

مطلع شدم با توجه به همکاری قدیمی سید رضا افتخاری و حمیدرضا گرشاسبی در اداره کل تربیت بدنی استان تهران عنوان شده که معاونت وزیر در انتخاب افتخاری برای سرپرستی باشگاه استقلال دخالت داشته در صورتی که چنین نیست. افتخاری با نظر هیات مدیره و شخص وزیر ورزش برای این منظور انتخاب شده است. 

* بحث مدیر فنی استقلال بررسی می شود

این که افتخاری دیروز اعلام کرده علیرضا منصوریان به مدیر فنی نیاز دارد نظر خودش را داده است. قطعا این نظر در هیات مدیره مطرح می شود و اگر اعضا به این نتیجه برسند که نیاز به حضور مدیر فنی کنار کادر فنی استقلال است این موضوع تصویب می شود اما در نهایت حرف آخر را خود منصوریان می زند.

* سرپرست جدید وعده 4 ستاره شدن داده است

همان طور که گفتم افتخاری دیروز کمی احساسی شده و در مصاحبه خود موضوع چهارمین قهرمانی استقلال در آسیا را به شکلی دیگر عنوان کرد. فکر می کنم نظر ایشان این بود که بگوید آن قدر در استقلال می ماند تا استقلال چهارمین ستاره آسیایی اش را هم بگیرد. همه ما می دانیم که استقلال دو بار در آسیا قهرمان شده و افتخاری می خواسته بگوید تا قبل از کسب چهارمین ستاره جایی نمی رود.

* 40 درصد استقلال، پیکان را شکست می دهد

امیدوارم با پتانسیلی که در جمع اعضای کادر فنی استقلال داریم همچنین نفرات خوبی که در نقل و انتقالات جذب شده اند بتوانیم در هفته های بعد انتظارات را برآورده کنیم. معتقدم اگر بازیکنان فعلی 40 درصد توانایی شان را در دیدار با پیکان به نمایش بگذارند حداقل با تفاضل دو گل این تیم را شکست خواهند داد. قطعا هواداران در بازی پنجشنبه از تیم شان حمایت می کنند و خوشحال به خانه بر می گردند.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار