12f12457 3056 4e4b bd25 6b5b569a5490

 عضو هیات مدیره استقلال در مورد بازی استقلال و ذوب آهن و مسائل داخلی باشگاه صحیت کرد.

به گزارش استقلال نیوز عباس کردنوری در گفت و گو با کاپ، درباره اینکه باشگاه ذوب آهن اعلام کرده تنها 1100 بلیت به طرفداران تیم استقلال اختصاص می دهد تا در دیدار فردا به ورزشگاه بروند اظهار داشت: شاید پیش بینی آنها این است که استقلال بیش از این تماشاگر ندارد و یا اینکه تصور می کنند هواداران اصفهانی 90 درصد باقیمانده را پر می کنند.

وی افزود: قطعا از نظر اقتصادی این به ضرر باشگاه ذوب آهن است چراکه با اختصاص دادن تعداد بیشتری بلیت به هواداران استقلال آنها از نظر اقتصادی می توانند سود بیشتری ببرند که به نظر می رسد برایشان اهمیتی ندارد. البته این را باید یادآور شوم که تعداد استقلالی های اصفهان خیلی زیاد است چون سنگ بنای اصفهان توسط تاجی ها یا همان استقلالی های قدیم گذاشته شده است.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال ادامه داد: در چنین مواردی اختیار با تیم میزبان است و سازمان لیگ این اجازه را به آنها می دهد که از چنین قوانینی استفاده کنند گرچه در تهران به یاد ندارم که استقلال برای ورود طرفداران تیم مقابل تعداد مشخصی بلیت یا سکو تعیین کند.

کردنوری در ارتباط با بازی فردا که اولین دیدار استقلال پس از تعطیلات محسوب می شود بیان داشت: به اعتقاد من ما در شروع دوباره مسابقات مصاف فینال گونه می رویم. ذوب آهن در حال حاضر در لیگ یکی از رقبای جدی استقلال است. از طرفی هم در فینال جام حذفی ما با این تیم بازی داریم. از طرفی حریف استقلال در شهر خودش همیشه بازی های خوبی را نشان داده اما مطمئنم استقلال با روح جوانی و انگیزه ای که بازیکنانش دارند فردا نتیجه لازم را در اصفهان می گیرد.

وی در این باره که چرا آرش برهانی از لیست هجده نفره استقلال خط خورده و آیا این موضوع به چک نگرفتن او از باشگاه ارتباط دارد گفت: این موضوع هنوز به هیات مدیره اعلام نشده و من اطلاعی از آن ندارم.

عضو هیات مدیره باشگاه در این باره که چرا همچون شهریورماه که از سوی وزارت ورزش اعلام شد که دیگر به بازیکنان چک داده نشود بار دیگر به جای واریز پول به حساب اعضای تیم به آنها چک داده شده گفت: پولی که قرار است در این نوبت به بازیکنان پرداخت شود از سوی اسپانسر به باشگاه پرداخت شده و طبق روال ادارات دولتی این پول به حسابی که توسط حسابرس ویژه دولت بر آن نظارت دارد واریز شده است.

وی افزود: حالا این پول در اختیار باشگاه استقلال است که هم می تواند آن را به صورت نقدی به حساب بازیکن واریز کند یا به صورت چک به آنها بدهد. حتی می تواند برای مصارف دیگری مثل تنخواه از این حساب پول برداشت کند. از این رو مشکلی از بابت دادن چک به بازیکنان وجود نداشته است. ضمن اینکه امروز هم بخشی از مطالبات اعضای کادر فنی تیم به آنها پرداخت خواهد شد. بازیکنان هم در تاریخ مشخص شده در چک هایشان می توانند پول خود را برداشت کنند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار