afc87089 3f48 42a9 a37a 62e2c1c67cb4

سرمربی استقلال تهران گفت: جوانانی در تیم هستند که مرا امیدوار کردند. تیمی که 11 تی شرت استقلال را می پوشند، برای استقلال جان می دهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: 2 نیمه متفاوت درون زمین داشتیم. تقریبا 25 دقیقه نیمه دوم آن شکلی که هواداران استقلال دوست دارند و من هم دوست دارم بازی کردند. جانانه بازی کردند و خلق 5 موقعیت کردند. می توانستیم حتی به برتری هم برسیم. 

 وی ادامه داد: باید به جلالی هم تبریک بگویم که تیم خوبی را ساخته است. به بازیکنان نیز گفتم که هوادار از بازی انها لذت برد. این بازی از امید ابراهیمی شروع شد و فرشید اسماعیلی نیز آن را ادامه داد.از عملکرد بازیکنانم در کل راضی هستم که سعی و تلاش می کنند برای بردن. یک جایی باید استارت می خورد که بتوانیم سعی و تلاش کنیم.

سرمربی استقلال افزود: تیم ما شکل گرفت و خیلی شدید به تیمم اعتقاد دارم. ما باید برای هوادارانمان کارگری کنیم. از بعد از تعطیلات که تمرینات ما شروع می شود، باید با لباس، کارگری کنیم و تلاش کنیم. امروز این قول می دهم که تیمی را به استادیوم بفرستم که همه لذت ببرند. امروز چیزی را دیدم. روحیه جنگندگی در تیم وجود دارد و هوادار می داند که بازیکن از جان بازی می کند. من قول می دهم که تیم باصلابتی خواهیم داشت. دست تک تک شما را می بوسم و قول می دهم این اتحاد بعد از تعطیلات به مقصود می رسیم.

وی ادامه داد: جوانانی در تیم هستند که مرا امیدوار کردند. تیمی که 11 تی شرت استقلال را می پوشند، برای استقلال جان می دهند. باید نهایت قدردانی را داشته باشم. تیم جلالی هم خوب بود و باید قدردانی کنیم. 

منصوریان درباره زمین شهر قدس بیان داشت: فکر می کنم سومین استادیوم فوتبال ایران باشد که ما دغدغه درباره چمن نداریم. امکانات خوبی دارد و در حد توانایی این شهر که شهریار است و خانواده همسر من هستند، خوب است. زمان پذیرایی و به موقع آمدند باید تشکر کنم. احترام به پورحیدری گذاشتند و با ماشین دنبالشان آمدند. هر کسی مدیر این مجموعه هست، دستش درد نکند. 

 وی درباره برنامه تیمش گفت: ما 3 روز تعطیلات داریم و بعد از آن کارمان را شروع می کنیم. البته ما زمین تمرین درست و حسابی نداریم و خانه به دوش هستیم. هر روز باید یک جا تمرین کنیم. البته افتخاری به من قول داد که این وضعیت را درست کند. 

منصوریان در پایان افزود: می توانیم به این جوانان اعتماد کنیم چون لیاقتش را دارند. 4 بازی در طول تعطیلات داریم و می خواهیم روحیه جنگندگی را بالا ببریم. بازهم تشکر می کنم از هواداران و به آنها قول می دهم که جنگنده باشیم.

 

کاپ

 

 

 

دیدگاه‌ها  
hamid
+3 #1 hamid 1395-05-21 21:00
به فردا دلخوشم..
شاید که با فردا طلوع خوب خوشبختی من باشه
نقل قول کردن
یوسف
0 #2 یوسف 1395-05-21 21:11
عجب!
نقل قول کردن
استقلال کبیر
-2 #3 استقلال کبیر 1395-05-21 23:14
تیم استقلال قهرمانه فقط حمایت
نقل قول کردن
هوادار بیگناه
+1 #4 هوادار بیگناه 1395-05-22 06:08
تازه بعد تعطیلات ؟هرکی بود الان میگفت ، بازیکن ها و کادر فنی حق یک جلسه استراحت ندارن ، ازفردا صبح و بعد از ظهر کار میکنیم تا عقب موندگیمونو جبران کنیم . 4تا بازی گذشته ، 2 ماه هم پیشفصل تازه میخواین لباس کارگری تن کنید؟؟؟؟تا حالا چی تنتون بود؟هرکس نون این مجموعه و هواداراشو میخوره باید تک تک روزها لباس کارگری تنش کنه و برای این تیم و هوادارش عرق بریزه . هرچند ، اصلا چه توهمی زدم من . بازیکنایی که 30 سالشون نشده ، ماشین زیر پاشون دو میلیارده ، کارگری میفهمن چیه!!!!
نقل قول کردن
morteza
+1 #5 morteza 1395-05-22 07:21
امیدوارم منصوریان رفاقت را کنار بزارت اول به خاطر استقلال بعد به خاطر خودش یه مربی وتمرین دهنده مجرب خارجی به کادر فنی اضافه کند....جناب منصوریان عزیز قانون فوتبال قانون بی رحمی است باید بکشی تا کشته نشوی .....متاسفانه منصوریان دارد خودش را قربانی دستیاران ضعیف اش میکند ....هنوز هم دیر نشده این یک ماه فرصت مناسبی است که ضعف ها را بر طرف کرد...یکی دو بازی آینده مهمترین بازی های تاریخ مربی گریت است منصوریان عزیز ودوست داشتنی. ...امیدوارم از این یکماه تعطیلی نهایت استفاده را ببری... . نمی تونیم خودمون را گول بزنیم دوستان تیم مشکل فنی داره بازیکنان با هم مچ نیستند .خلاصه اینکه همه چیز نشون از این میده که باید سبک وشیوه بازی تیم عوض بشه ولو با نشاندن بازیکن ستاره روی نیمکت ویا حتی سکو...فوتبال یک کار تیمی ست 11تا کارگر مى خواهد که با هم عرق بریزند وبا هم کارها را پیش ببرند .. منصوریان عزیز شما که همیشه خود را عاشق فوتبال روز دنیا میدونستید چه اشکالی داره که از مدیریت باشگاه تقاضای یک دستیار مجرب خارجی بکنید ...در پایان تأکید می کنم کلید موفقیت وکامیابی استقلال ومخصوصا شخص علیرضا منصوریان دست خود خود منصوریان عزیز است. ..بایک انتخاب واصلاح درست ....
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار