mohamad khoramgahhhh

 مربی تیم استقلال گفت: تماشاگران ما خوب و بد را تشخیص می دهند برای همین مار ا تشویق می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد خرمگاه پس از بازی استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: ما تا دقیقه 70، 75 مثل بازی قبل خوب نبودیم و موقعیت ایجاد نکردیم و از دقیقه 75 با تعویض هایی که انجام دادیم میانه زمین را در دست گرفتیم و موقعیت خلق کردیم ما یک گل زدیم و سه موقعیت گل خلق کردیم. ما فقط یک ربع در خور نام استقلال بودیم تلاش می کنیم بهتر شویم. 

مربی استقلال افزود: ما می رویم بررسی می کنیم تا ببینیم چرا استقلال خوب بازی نمی کند ما هفته قبل خوب بازی کردیم اما غافلگیر شدیم و بسیار مبتدیانه دو گل خوردیم و بازی که باید 4 5 گل می زدیم را باختیم.

خرمگاه افزود: اگر ما و هواداران به هم اطمینان داشته باشیم همه چیز درست می شود ما به کار خود اطمینان داریم ما امسال 6 بازیکن را جدید آورده ایم و اینها تا با هم هماهنگ شوند زمان می برد ما اینها را می دانیم و می دانیم تماشاگران از ما چه می خواهند اینکه می گویید تماشاگر ما را تشویق می کنند چون آنها کار خوب و بد را تشخیص می دهند من دست تک تک آنها را می بوسم مطمئن باشند این بچه ها قابلیت زیادی دارند و به شرایط آرمانی می رسیم.

وی افزود:می دانیم که گرفتن دو امتیاز از 4 بازی نتیجه خوبی نیست؛ اما تلاش مان را می کنیم تا تیم بهتری را بعد از تعطیلات روانه میدان کنیم. باید بهترین کار را برای خانواده بزرگ استقلال ارائه دهیم.

 

کاپ

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار