e751957

منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال گفت:من به دلیل شرایط جسمانی نامناسب نمیتوانستم روی نیمکت بنشینم اما همچنان در هیات مدیره حضور خواهم داشت

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری درباره کناره‌گیری‌اش از سرپرستی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی تلاش کردم که روی نیمکت حضور داشته باشم، اما به‌دلیل اینکه ورزشگاه‌های ما استاندارد نیست، امکان نشستن روی نیمکت برایم وجود نداشت. در بازی مقابل پیکان، ورزشگاه محل بازی حداقل 35 پله داشت و برای من سخت بود که به سمت رختکن یا نیمکت بروم. در نیمه اول با خودرو راهی رختکن شدم، اما در نیمه دوم به سختی از پله‌ها پایین رفتم.

وی تصریح کرد: پزشکان حضورم روی نیمکت تیم را ممنوع نکرده بودند، اما واقعاً نشستن روی نیمکت برایم سخت بود. دوری از استقلال در کنار زمین سخت است، اما در هیئت مدیره حضور دارم و در کنار دیگر دوستان کارها را کنترل می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به حضور نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا در کادر فنی این تیم گفت: عبداللهی در کنار تیم حضور داشت و هر زمان که گیر می‌کردم، او کارهایم را انجام می‌داد. از طرفی، منصوریان با آمدن فریبا موافقت کرد تا یک نفر مدیر فنی انتخاب شود. بهتاش خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی در مورد حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرین استقلال عنوان کرد: وقتی شنیدم وزیر در تمرین استقلال حضور پیدا کرده است، خیلی خوشحال شدم. از اقدام ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص نتایج ضعیف این تیم در چهار دیدار ابتدایی لیگ گفت: اتفاقاً نظرم این است که علیرضا (منصوریان) با تیم خوب کار کرده و تنها اشکال تیم عدم نتیجه‌گیری بوده است. فکر می‌کنم این تیم درست می‌شود و همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار