b83ecfae 5016 48f5 adb5 61ae7926db98

مدیر آکادمی استقلال گفت: پیراهن اول و دوم تیم نوجوانان استقلال در یک تم رنگ بوده و داور به این دلیل اجازه ی برگزاری بازی را نداده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره اتفاقات رخ داده در بازی روز گذشته تیم نوجوانان استقلال اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته اتفاق بد و نادری برای ما افتاد و بازی تیم نوجوانان استقلال به دلیل نبود پیراهن مناسب و عدم حضور تیم ما برگزار نشد. 

وی ادامه داد: نمی خواهم منکر این اتفاق شوم، اما اصل قضیه این است که پیراهن های اول و دوم تیم ما که البته از قبل هم تهیه شده بود هر دو در یک تم رنگ بود و به همین دلیل داور اجازه حضور در زمین را به تیم ما نداد.

مدیر آکادمی استقلال اظهار داشت: این اتفاق در رده سنی پایه برای اولین بار نبوده و پیش از این هم تیم های دیگری دچار چنین مشکلی شده بودند که بازی های آنها تجدید شده است. این موضوع نیز قطعا به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد و کمیته انضابطی نیز احتمالا جریمه ای برای باشگاه ما در نظر می گیرد و این بازی را تجدید می کند.

وی سپس در خصوص مهدی صمدایی، بازیکنی که در دو رده سنی امید و جوانان برای استقلال بازی می کند توضیح داد: این بازیکن یک بازیکن توانمند است که مثل امید نورافکن فصل قبل که یک ضرب از تیم جوانان به بزرگسالان رفت، حتی می تواند با این که در رده سنی جوانان بازی می کند، برای بزرگسالان هم بازی کند. این بازیکن بعنوان سهمیه فیفا با تیم جوانان ما قرار داد بست و در حال حاضر برای دو رده سنی جوانان و امید ما بازی می کند.

مدیر آکادمی استقلال در خاتمه نیز در خصوص اتفاقاتی که در انتهای بازی تیم های امید استقلال و پیکان روی داد و اشک های کاپیتان تیم امید اظهار داشت: فردین یکی از بهترین و با اخلاق ترین بازیکنان تیم امید ما می باشد و به خوبی نقش یک کاپیتان را در این تیم ایفا می کند. این بازیکن معتقد بود که پنالتی که در دقیقه 92 به ضرر استقلال گرفته شد ناحق بود و برای همین در پایان بازی اشک ریخت و گریان با داور صحبت کرد.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار