13940807145421816408514

به گزارش استقلال نیوز به دلیل تاخیر در پرواز استقلال سرمربی استقلال در کنفرانس خبری حاضر نشد.

به گزارش استقلال نیوز قرار بود نشست خبری پرویز مظلومی ساعت 18 برگزار شود اما به دلیل تاخیر در پرواز تیم استقلال، نشست خبری سرمربی استقلال لغو شد.

ابتدا گفته شد خبرنگاران تا ساعت 19 خبرنگاران منتظر سرمربی استقلال باشند اما در نهایت این نشست خبری برگزار نشد.


سرمربی ذوب آهن اما در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگو خبرنگاران و اصحاب رسانه شد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای ذوب‌آهن اصفهان و استقلال گفت: می‌دانیم که استقلال روی زمین خوب بازی کرده و در ضد حملات خوب کار می‌کند. ما هم در نیم فصل سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی - روانی آماده کنیم. تمرینات و بازی‌های خوبی را در تعطیلات انجام دادیم و امیدوارم بازی روانی مقابل استقلال انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم‌ها از مسابقات به دور بودند شاید فردا بازی زیبایی را شاهد نباشیم با این حال امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی از آب در آید. ما محروم نداریم اما سه بازیکن به نام‌های محمدزاده، محمدرضا عباسی و مهرداد قنبری مصدوم هستند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که تیمش در 28 روز آینده باید هر 4 روز یک بار به مصاف حریفان برود و با توجه به این مسئله چه راهکاری برای وارد نشدن فشار به بازیکنانش دارد گفت: یک ماراتن سخت در حال آغاز شدن است و اولین بازی ما در این ماراتن فردا مقابل استقلال خواهد بود. رقابت‌های بسیار سختی داریم و باید از همه داشته‌هایمان استفاده و تقسیم انرژی کنیم. باید از بازیکنانی که جذب کردیم به خوبی استفاده کرده و حتی از بازیکنان جوان هم کمک بگیریم. در نیم فصل اول تلاش کردیم تا بازیکنانمان از نظر آمادگی جسمانی به وضعیت خوبی برسند و مطمئنا این مسئله در ادامه فصل به ما کمک خواهد کرد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: باید تا روز 28 اسفند این روند را حفظ کنیم و هر 4 - 5 روز یکبار مقابل حریفان قرار بگیریم. کار سخت ما از همین حالا شروع شده و در این بین چیزی که به ما انگیزه می‌دهد هدفمان است که باید به این هدف برسیم. این هدف بزرگ به ما انگیزه زیادی می‌دهد و باید بگویم بازیکنان من بی‌صبرانه منتظر بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستند تا توانایی‌های خود را نشان دهند. اعتقاد و اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم و به نظرم آنها با تمرکز خوب و تقسیم انرژی به خوبی می‌توانند بازی‌های پیش‌رو را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی درباره استفاده از بازیکنان جدید در ترکیب فردا عنوان کرد: اگر نیاز باشد از خریدهایمان استفاده می‌کنیم. خریدهایمان برای پوشش نقاط ضعفمان انجام شده است. البته به خاطر مصدومیت بازیکنانمان مشکل داشتیم اما کار خوب پیش می‌رود. بازیکنان جدید احتیاج به بازی دارند تا جا بیفتند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در خط حمله جسارت کافی ندارد، گفت: این حرف را قبول دارم این موضوع را روی حساب کم تجربگی بازیکنانم بگذارید. به بازیکنانم گفته‌ام که پس از گل اول دنبال زدن گل دوم و سوم باشید، این مسائل روحی و روانی است و باید جسارت بیشتری برای حمله کردن داشته باشید.

گل‌محمدی اظهار داشت: ما بی‌جهت عقب نمی‌نشینیم اما بازیکنان باید با جنگندگی برای زدن گل‌های دوم و سوم تلاش کنند و فکر نکنند با یک گل همه چیز تمام می‌شود. این مسئله را همانطور که گفتم به حساب کم تجربگی بازیکنان بگذارید و سعی می‌کنیم این مشکل را حل کنیم.

تسنیم

اخبار مرتبط

افشارزاده:پرویز مظلومی هیچ وقت تسویه حساب شخصی انجام نمی دهد

کارشکنی ذوب آهنی ها ادامه دارد/این بار محدود کردن هواداران استقلال

 

دیدگاه‌ها  
استقلال سرور لنگ
0 #1 استقلال سرور لنگ 1394-11-12 20:34
گل دوم و سوم!جمع کن عاموووو فردا سوراخ میشی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار