139404300842404635726404

 محمد نوازی مربی استقلال اعتقاد دارد بازی با ذوب آهن 6 امتیازی است و استقلال باید از این بازی امتیاز لازم را کسب کند.

به گزارش استقلال نیوز محمد نوازی به خبرگزاری تسنیم گفت: بازی حساسی است. ما صدرنشین هستیم و ذوب‌آهن می‌خواهد در اصفهان فاصله‌اش را با استقلال کمتر کند. با این حال تیم ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم. این یک مسابقه شش‌امتیازی است و اگر بازی را ببریم یک جهش بزرگ خواهیم داشت. امیدوارم در نهایت نتیجه به سود ما رقم بخورد.

وی درباره اینکه استقلال در چند سال اخیر موفق به شکست دادن ذوب‌آهن نشده است، عنوان کرد: به این مسائل توجه نمی‌کنیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم. در بازی رفت شرایط خوبی نداشتیم و همین باعث شد شکست بخوریم. در این مسابقه اما مطمئن باشید از لحاظ مالکیت توپ وضعیت بهتری خواهیم داشت. شرایط هر مسابقه با بازی دیگر فرق می‌کند.

نوازی در خصوص اینکه استقلال موفق به جذب هافبک بازیساز نشد، اظهار داشت: از ابتدای فصل با همین شرایط جلو آمدیم و فکر نمی‌کنم نبود هافبک بازیساز مشکل‌ساز شود. بازیکنان ما می‌توانند همین روند را ادامه دهند.

مربی استقلال در مورد حل شدن مشکلات مالی بازیکنان و اینکه کادر فنی هنوز پولی دریافت نکرده است، گفت: اعضای کادر فنی هنوز چکی دریافت نکرده‌اند، ولی فکر می‌کنم در این شرایط بازیکنان مهم‌تر بودند. آنها باید برای دیدار با ذوب‌آهن و ادامه مسابقات از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشند، چون در زمین مسابقه بازی می‌کنند. امیدوارم در چند روز آینده مشکل مالی کادر فنی هم برطرف شود.

نوازی در واکنش به سوالی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: حرف زدن درمورد قهرمانی از حالا زود است. واقعا بازی‌های سختی درپیش خواهیم داشت و اگر در همین بازی با ذوب‌آهن شکست بخوریم کارمان سخت می‌شود. باید تا آخرین هفته دنبال جمع کردن امتیاز باشیم.

 

دیدگاه‌ها  
ben
0 #1 ben 1394-11-13 11:03
نمیشه عزیز من. شرایط نیم فصل دوم کاملا متفاوته و تیم ها قویتر شدن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار