15925081 9314 42f5 83fe d1f58999e869

بهتاش فریبا در حاشیه تمرین امروز صبح استقلال گفت آنطور که به من اطلاع داده اند فیفا به نفع پادوانی رای داده است 

به گزارش استقلال نیوز بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ، درباره پیروزی استقلال مقابل راه آهن در دیداری دوستانه اظهار داشت: بازی دیروز بازی خوبی بود. باید به مهدی پاشازاده تبریک گفت. او تیم خوبی را درست کرده بود. بازی درگیرانه بود. تیمهای کوچک مقابل تیمهای یزرگ انگیزه ویژه ای داشتند.

وی در ادامه افزود: بچه های ما هم در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند. به نکاتی و تمریناتی که کادر فنی برایشان تدارک دیده بودند توجه داشتند. نیمه اول 5 موقعیت صد در صد گل داشتیم که فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد.

مدیرفنی تیم استقلال درباره گل اول این تیم تصریح کرد: فرشید اسماعیلی هم با یک پاس در، جابر را تک به تک کرد و یک گل زدیم. جابر سه بار تک به تک شد و حتی یک بار هم دروازه بان حریف را دریبل کرد ولی توپ گل نشد.

وی همچنین بیان داشت: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم. موقعیت های خوبی داشتیم. روی پاس زیبای بختیار، پنالتی گرفتیم. می توانست پنالتی اخراج باشد. قربانی هم سر خوبی زد که توپ گل نشد.

مدیرفنی استقلال درباره ادعای راه آهنی ها مبنی بر اینکه پنالتی استقلال درست نبود گفت: فیلم بازی هست و می توان آن را مشاده کرد. اتفاقا داور مسابقه هم از ما خواست که فیلم مسابقه را در اختیارش قرار بدهیم تا به کمیته داوارن ببرد. البته نتیجه این دیدار چندان مهم نبود. من داور نیستم اما با توجه به سابقه ای که دارم می گویم پنالتی اخراج درست بود.

وی درباره مهمترین هدف استقلال در این بازی دوستانه خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف ما غیر از برد در این دیدار این بود که از طریقی غیر از سانتر توانستیم به گل برسیم و تمام موقعیت ها هم از همین طریق بدست آمد.

مدیرفنی استقلال درباره غیبت منصوریان بیان داشت:  منصوریان یک کار مالیاتی داشت که باید انجام می داد و با ما در تماس است.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت کاوه رضایی و فرشید باقری گفت: کاوه رضایی دیروز آمده بود و می توانست بازی کند اما با نظر دکتر ستوده و درخواستی که از کادر فنی داد او بازی تکرد. کاوه از ناحیه استخوان روی شست پا دچار آسیب دیدگی بود و ما ریسک نکردیم. او برای گرفتن عکس به دکتر رفت و خدا را شکر امروز اطلاع دادند مشکل او جدی نیست. کاوه الان کلینیک است و اگر بعد از ظهر تمرین داشتیم می توانست با ما کار کند. باقری هم روی یک ارسال ساده روی پای تکیه گاهش در بازی دیروز دچار اسپاسم از ناحیه کمر شده است. او هم از پس فردامی تواند تمرین کند.

وی درباره صحبتش با بختیار رحمانی اذعان داشت: نه تنها با بختیار، بلکه با هر کدام از بچه ها برای اینکه بهشان نزدیک شوم در حدی کوتاه و به اندازه مسائل فنی شان با آنها صحبت کنم. دیروز هم قبل از بازی با بختیار صحبت کوتاهی داشتیم. قرار شد بچه ها آماری درباره تعداد دفعات حضور بختیار در درون محوطه جریمه به ما بدهند که آمار بسیار خوبی بود. بختیار دیروز فیزیکی و فنی بازی کرد و برمی گردد به جایی که باید برگردد.

فریبا در پایان درباره وضعیت پادوانی و حضورش در تمرین دیروز استقلال گفت: در این باره که در تمرین بوده یا نه اطلاع دقیقی ندارم اما آنطور که شنیده ام فیفا به نفع او رای داده است و یک اختلاف مالی با سپاهان دارند که باید حل شود تا ایشان بتواند به تمرینات ما بیاید. کادر فنی ما او را می خواهد و باید ظرف یکی دو روز آینده مساله او حل و فصل شود تا با بچه ها هر چه سریع تر هماهنگ شود. حضور دو مدافع برزیلی در خط دفاع به ما کمک می کند چرا که همزبان هستند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار