EFbashgah

افتخاری سرپرست باشگاه استقلال معتقد است باید به منصوریان فرصت داد تا تیم استقلال را از شرایط فعلی خارج کند

به گزارش استقلال نیوز سید رضا افتخاری که تماشاگر دیدار دوستانه فوتسال ایران و ازبکستان بود درباره آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت:بارها گفته ایم که از منصوریان حمایت می کنیم.این حمایت به نتایج منصوریان در استقلال در بازی های آتی دارد.استقلال از آرامش خوبی برخوردار است.به منصوریان فرصت می دهیم کارش را پیش ببرد.

وی ادامه داد:قبلا گفته ایم که پس از دربی هم منصوریان فرصت دارد تا استقلال را همراهی کند.

سرپرست سابق کمیته فوتسال درباره کیفیت پایین پیراهن تیم ملی فوتسال بیان داشت:قبلا در این باره اعتراض مان را به فدراسیون اعلام کرده بودیم.فدراسیون با جیووا قرارداد دارد و بحث مربوط به آدیداس تنها مربوط به بازی قطر است.

افتخاری درباره وضعیت تیم ملی فوتسال گفت:نگران وضعیت 4 ملی پوش فوتسال کشورمان بودیم.خوشبختانه آنها به مرز آمادگی رسیده اند و جز نقاط ضعف کوچک در بحث دفاعی تیم مشکلی دیگری دیده نمی شود.امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه چرا تیم ملی ایران همچون ازبکستان نتوانست دیدار دوستانه مناسبی با تیم های بزرگ دنیا برگزار کند گفت: بازی با تیم های بزرگ مثل اسپانیا هزینه زیادی دارد که متاسفانه در فدراسیون فوتبال ایران نمی توانست از پس  از هزینه برآید.

افتخاری در پاسخ به اینکه آیاوزارت بودجه ای برای کمک به تیم ملی فوتسال در نظر گرفته بود یا نه گفت: متاسفانه با توجه به تقارن بازی المپیک از جام جهانی فوتسال وزارت ورزش بودجه ای را که از دولت گرفته بود خرج هزینه های کاروان اعزامی به المپیک کرد و بودجه ای برای تیم ملی فوتسال وجود نداشت.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار