Ali mansoorian 10

سرمربی تیم استقلال پیروزی مقابل قطر را به کی روش، بازیکنان تیم ملی و جامعه فوتبال ایران تبریک گفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار کرد: به نمایندگی از کل مجموعه باشگاه استقلال، این پیروزی شیرین را به کارلوس کی روش، بازیکنان، همه اعضای تیم ملی و جامعه فوتبال ایران تبریک می گویم. خدا را شکر که در مسابقه اول با 3 امتیاز از زمین خارج شدیم و این پیروزی می تواند گام بلندی جهت رسیدن به جام جهانی 2018 باشد.

او افزود: پیروزی با 2 گل مقابل قطر بسیار خوب و راضی کننده است. خیلی خوشحال شدم که پس از گل اول، گل دوم را هم زدیم زیرا گل جهانبخش مهر تاییدی بر گل قوچان نژاد بود و بهانه را از قطری ضها گرفت. به نظر من تیم ملی فوتبال حساب شده ای را به نمایش گذاشت و بدون تردید در بازیهای آینده از این هم بهتر می شود. من برای تیم ملی کشورم از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دیدار با چین و سایر مسابقات هم برنده از زمین خارج شود.

سرمربی استقلال بیان کرد: جدا از کسب نتیجه، حضور هواداران در ورزشگاه آزادی هم نقطه عطف دیگر این بازی بود. زمانی که دیدم ورزشگاه پر از تماشاگر است، احساس غرور کردم و بسیار خوشحال شدم. از هواداران استقلال هم واقعا تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند. قسمتی که معمولا هواداران استقلال می نشینند، پر بود و این اتفاق بسیار خوبی است. در بازیهای ملی، قرمز و آبی و سایر رنگها مهم نیست زیرا همه باید متحد و یک دل، برای موفقیت تیم ملی ایران تلاش کنند.

 

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار