4296

فرشید اسماعیلی بازیکن جوان استقلال در مورد نیمکت نشینی امید ابراهیمی هافبک محبوب استقلال گفت:چیزی از ارزش های امید امید ابراهیمی کم نمی شود و مطمئنم به زودی امید به ترکیب باز خواهد گشت

به گزارش استقلال نیوز فرشید اسماعیلی در گفت و گو با کاپ،درباره روند استقلال اظهار داشت:تعطیلات خوبی برای استقلال بود.ما قبل از این،4 مسابقه داشتیم اما این زمان فرصت خوبی برای ما شد که روند خوبی پیدا کنیم.چیزی که الان من در تیم می بینم به نظرم نسبت به قبل از تعطیلات شرایط بهتری پیدا کرده ایم. تنها مشکل استقلال یک برد است.اگر اولین پیروزی را کسب کنیم تیم متحول شده ای را خواهیم دید و فشار روحی از تیم ما برداشته می شود.

وی ادامه داد:من به این استقلال بسیار امیدوارم.از هواداران می خواهم در بازی ماشین سازی هواداران از تیم حمایت کنند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

هافبک استقلال درباره پیروزی تیم ملی مقابل قطر و نیمکت نشینی امید ابراهیمی در این بازی گفت:خوشحالم که تیم ملی برد خوبی را کسب کرد.به طور حتم این برد کمک زیادی به ما می کند.البته من درباره نیمکت نشینی امید ابراهیمی نمی توانم صحبت کنم.این تصمیم کادر فنی تیم ملی بود اما چیزی از ارزش های امید امید ابراهیمی کم نمی شود و این بازیکن به طور حتم در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی به تیم ملی کمک زیادی می کند.

اسماعیلی درباره درگیری میان بازیکنان دو تیم ایران و قطر اظهار داشت:آن چیزی که تلویزیون نشان داد خیلی واضح نبود.اطمینان دارم شروع کننده حواشی کادر فنی تیم ملی ما نبود.ما در آن صحنه گل زده بودیم و دلیلی نداشت که درگیری را آغاز کنیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار