photo 2016 06 24 05 05 09

منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که بازیکنان استقلال این روزها بسیار هماهنگ تر از قبل شده اند

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در دو هفته اخیر به دلیل مشکلاتی که داشت کمتر حاضر به مصاحبه با رسانه ها شد. با وی درباره شرایط این روزهای استقلال و بازی تیم ملی مقابل قطر و چین همکلام شدیم(کاپ) که در زیر می خوانید.

*بازی تیم ملی مقابل قطر را تماشا کردید؟

بله من بازی را دیدم. به نظرم تیم ملی در این بازی خوب ظاهر نشد. این بازی حاشیه اش زیاد بود که البته از طرف ایرانی ها بود. همین باعث شد بازی خراب شود. این بازی می توانست بهتر از این برگزار شود.

*دلیل این حاشیه را در چه می دانید؟

فکر می کنم استرس پیش از این بازی روی تیم ملی تاثیر گذاشت. آن قدر گفتند قطر بازیکن ملیتی دارد که به تیم ملی استرس داد. تیم قطر در این بازی چیزی نداشت و فکر می کنم خود بازیکنان قطری بهتر از این بازیکن چندملیتی هستند. خدا دوستمان داشت و به ما کمک کرد و شانس آوردیم که گلر قطر اشتباه کرد و به گل رسیدیم.

*خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند استرس روی نیمکت تیم ملی هم زیاد بود.

من هم همین عقیده را دارم. استرس روی نیمکت تیم ملی بیشتر از داخل زمین بود و به بازیکنان داخل زمین هم سرایت کرد. خدا رحمت کند مستر رایکوف را.او همیشه می گفت استرس از بیرون زمین به درون زمین می رود و این موضوع وظیفه سنگین کادر مربیان را نشان می دهد.انگار حرف رایکوف را باید به کادر فنی تیم ملی گفت.البته باید از مردم تشکر کنیم که حمایت کردند و به نوعی بازیکنان را شارژ روحی داخل زمین انجام دادند. فکر می کنم اگر در ادامه به این صورت در بازی ها ظاهر شویم به مشکل بر خواهیم خورد.

*بازی مقابل چین را چطور می بینید؟

تیم ملی چین در دو سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و بازی دشواری در پیش خواهد بود.با این وجود مطمئن هستم در این بازی تیم ملی بهتر از دیدار مقابل قطر ظاهر خواهد شد. 

*قبل از بازی از شما دعوت کردند تا برای تماشای تمرین و بازی به ورزشگاه بروید.

از مسئولین فدراسیون تشکر می کنم که به من زنگ زدند و مرا دعوت کردند. ولی باید بگویم اصلا شرایط مناسبی نداشتم. چون دوست داشتم تیم ملی در این بازی به پیروزی برسد به همین دلیل استرس داشتم و برایم خوب نبود با این وضعیت از منزل خارج شوم.

*شرایط استقلال را به عنوان عضو هیات مدیره چطور می بینید؟

چند روزی است از منزل خارج نشده ام و در تمرینات نبودم. اما در دیدار مقابل راه آهن در بازی حضور داشتم. بازیکنان نسبت به قبل خیلی بهتر شدند.بازی ماشین سازی هم دیدار سختی است. ماشین سازی نتایج خوبی گرفته است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار