fabio janvario

هافبک اسبق استقلال گفت: من به صورت یک هوادار حرفه ای و استقلالی، بازی های تیم مورد علاقه ام را پیگیری می کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، فابیو جانواریو در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: بعد از اینکه از فوتبال خداحافظی کردم سراغ بیزینس رفتم. البته فوتبال همواره با من است و سعی می کنم به صورت یک بیننده حرفه ای مسابقات را دنبال کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز بازی های استقلال را دنبال می کند یا خیر، اذعان داشت: مگر می شود بازی های تیمی را که سال ها در آن بازی کردم و هوادارانش این قدر به من محبت دارند را دنبال نکنم؟ من به صورت یک هوادار حرفه ای و استقلالی، بازی های تیم مورد علاقه ام را پیگیری می کنم.

هافبک اسبق استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: در این فصل نتایج گویا چندان خوب نبوده است اما همه باید صبر کنند. بازیکنان جدیدی به تیم آمده اند و سرمربی تیم هم عوض شده است. مطمئنم استقلال دوباره به روزهای خوب خود باز می گردد.

وی درباره دربی 83 بیان داشت: دلم برای بازی در دربی تنگ شده است. خیلی دوست داشتم در این دیدار می توانستم گل بزنم. واقعا این مسابقه جو فوق العاده ای دارد. امیدوارم که استقلال این دیدار مهم و سرنوشت ساز را ببرد تا هم وضعیتش در جدول خوب شود و هم هواداران را سربلند کند.

جانواریو در پایان گفت: بازهم از هواداران استقلال تشکر می کنم. آنها هنوز من را فراموش نکرده اند و مدام از من یاد می کنند. این برایم فوق العاده است و نیمتونم توصیفش کنم. بدون شک اگر فرصتی پیش بیاید به ایران خواهم آمد. خیال هواداران هم راحت باشد؛ دربی برای استقلال است.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار