nassiii

سرپرست تیم استقلال گفت: اگر استقلال دربی را هم می باخت منصوریان از سرمربیگری این تیم برکنار نمی شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ، در خصوص تساوی دربی 83 اظهار داشت: این دربی همه چیز داشت. فقط گل در آن زده نشد وگرنه هر دو مربی کار تاکتیکی کردند. جنگ در وسط زمین وجود داشت اما چون با تساوی بدون گل به پایان رسید همه می توانند بگویند دربی هیجان انگیزی نبوده است.

وی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال برخلاف پرسپولیسی ها بعد از بازی با رسانه ها مصاحبه نکردند ادامه داد: این تصمیم هر دو باشگاه بود. تا آنجا که می دانم اسپانسر هر دو باشگاه با سازمان لیگ درگیر است و قرار است طی روزهای آینده این مشکل حل شود. 

عبداللهی درباره اینکه پیش از بازی شایعه شده بود در صورت باخت در دربی منصوریان برکنار خواهد شد تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نبود. هر اتفاقی هم در دربی می افتاد منصوریان همچنان سرمربی تیم ما بود. قرار بر این است که به منصوریان چند سال مهلت بدهند تا بتواند برنامه هایش را در استقلال اجرا سازد.

وی در خصوص انتقادهایی که به خرید آرش افشین و بختیار رحمانی صورت گرفته است بیان داشت: بختیار که جزو 18 نفر ما بود. در ابتدای فصل هم بازی کرد. حالا کادر فنی تصمیم گرفته کمتر از او استفاده کند. از کجا معلوم در بازی بعدی این بازیکنان فیکس بازی نکنند. هر دوی آنها بازیکنان خوبی هستند و در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید. بختیار و افشین نیاز به زمان دارند تا با جو تیم بیشتر آشنا شوند. 

عبداللهی در خصوص اینکه سکوهای سمت استقلالی پر نشده بود گفت: فکر می کنم هواداران استقلال انتظار چنین بازی خوبی را از استقلال نداشتند و به همین دلیل به ورزشگاه نیامدند. آنها از بازی بعد می آیند و در کنار ما خواهند بود. شاید هم بلیت خریده اند و در آخرین لحظه تصمیم گرفته اند نیایند.

 

 

دیدگاه‌ها  
sasy
0 #1 sasy 1395-06-27 12:00
دقیقا منم نظرم همینه این دو بازیکن نیاز به زمان دارن ولی باید کم کم به تیم اضافه بشن و مهره ثابت بشن
نقل قول کردن
حمید
+1 #2 حمید 1395-06-30 12:18
من یک پرسپولیسی هستم.از همه طرفداران ابی میخوام که از تیم خودشون علی الخصوص علی اقا منصوریان حمایت کنید.یادتون باشه تیم استقلال پوست انداخته با وجود مربی امتحان پس داده ای مثل ایشون که از دلالیسم بیزاره تیمتون موفق میشه /انشاالله یا علی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار