EFbashgah

رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:نیم فصل بعضی از بازیکن ها را آزاد خواهیم کرد زیرا عجولانه با آنها قرارداد بسته شده است!

به گزارش استقلال نیوز سید رضا افتخاری درباره شرایط کنونی استقلال اظهار داشت: 

بعد از برد مقابل ذوب آهن شرایط تا حدودی بهتر شد و انگیزه ها بیشتر شد. روحیه بازیکنان بهتر شد و با انگیزه بیشتری کار می کنند تا خودشان را به جایگاهی که شان استقلال است برسانند.

وی افزود: 

تغییر و تحولات آغاز فصل روی بازیکنان اثر منفی گذاشته بود. تیم نتوانست خود را به خوبی آماده کند و نتایج خوبی هم نگرفت. اما وقتی به تیم اضافه شدیم ما تلاش کردیم که آرامش به باشگاه استقلال بازگردد. در باشگاه هم باید فعالیت هایی انجام دهیم که باشگاه ثبات بیشتری پیدا کند و مشکلات مالی و حقوقی آن برطرف شود. اخیرا هم مسایل مربوط به اسپانسر و تبلیغات مطرح شده است که وقت ما را بسیار گرفته است. مقداری از کارها پیش رفته است ولی هنوز به صورت قطعیب مشکلات حل نشده است.

مدیرعامل استقلال درباره مصاحبه نکردن بازیکنان و عدم حضور آن ها در گفتگوهای زنده اظهار داشت:

اسپانسر  اجازه نمی داد بازیکنان مصاحبه کنند زیرا می گفت که قرار داد بسته ایم. راست هم می گفتند. 3090 که متعلق به همراه اول است با تیم قرارداد دارد. البته 3040 در جهت مخالفی برای دو باشکاه است. به همین خاطر چند روز پیش جلسه ای با دکتر طاهری و دکتر سجادی و رییس فدراسیون داشتیم و به نتایج خوبی رسیدیم. امیدوارم دوستان در فدراسیون فوتبال هم همکاری کنند. زیرا با این حجم قراردادها و مبالغ، اگر مشکلات اسپانسر حل نشود، این دو باشگاه نمی توانند ادامه فعالیت دهند.

وی درباره تعدیل قرارداد کادرفنی و بازیکنان استقلال در ادامه فصل اظهار داشت: 

من به خود بازیکنان گفته ام که آدمی نیستم که وعده بدهم و عمل نکنم. قبلا با بازیکنان به صورت شفاف صحبت نشده و وعده و وعید زیاد داده شده است. اما در پایان فصل امکان عملی شدن آن محقق نشد. همین مسایل بدبینی نسبت به مدیریت برای بازیکنان ایجاد کرد. مبالغی که از گذشته هم مانده و بازیکنان نتوانستند وصول کنند مبلغ سنگینی است که شاید منتشر کنم.

افتخاری تصریح کرد: 

به بازیکنان گفتم در درجه اول تلاش می کنم بر مبنای قراردادهایی که مدیران قبلی با شما بسته اند، عمل کنیم و اگر هم به بحران خوردیم از راهکارهای دیگری استفاده می کنیم. در حال حاضر بازیکنانی داریم که برخی از آن ها را می توانیم در نیم فصل آزاد کنیم زیرا عجولانه با آن ها قرارداد بسته شده است و نیازی به آن ها احساس نمی شود.

وی درباره امین حاج محمدی گفت:

این طور نیست که بخواهیم به بازیکنان چیزی را تحمیل کنیم و ان ها را به زور از استقلال دور کنیم. شاید بازیکنان وقتی ببینند روی نیمکت بنشینند به آمادگی آن ها لطمه وارد می شود. در هر حال امیدواریم مشکلات آن ها را با پرداخت قراردادشان آزاد کنیم.

افتخاری در رابطه با گرفتن حکم مشاوره از علی کفاشیان در فوتسال و تاثیرات خود در تیم ملی فوتسال گفت: 

الان کار من خیلی سنگین است زیرا استقلال کارهای عقب مانده زیادی دارد. ما بیش از 2 سال برای این تیم فوتسال زحمت کشیدیم. در زمان خسوس تیم ملی پوست انداخت و نفراتی چون سنگ سفیدی را ما به جای پابه سن گذاشته ها وارد کردیم. زمان می برد تا این نفرات خود را آماده کنند. آن ها در تورنمنت های مختلف بازی کردند تا به این درجه رسیدند و توانستند در برابر  برزیل چنین بازی انجام دهند. هنوز هم هر شب با فوتسالیست ها صحبت می کنیم.

وی در ارتباط با پاداش بازیکنان فوتسال تصریح کرد: 

ما سال گذشته پاراگوئه را 2 بر صفر در گرند پریکس بردیم. امیدواریم تیم به 4 تیم برسد و فردا هم وقت گرفتم تا پیش دکتر گودرزی بروم و قولی از ایشان بگیرم تا دست خالی نزد فوتسالیست ها نروم. آن ها بدون چشمداشت جانفشانی می کنند.

افتخاری درباره اختلاف با جهانیان درباره موضوعات مربوط به ساعدی و روشن گفت:

اعضای هیات مدیره شرح وظایفی در حیطه کاری خود دارند و در صورت ورود به کارهایی که در حیطه مدیرعامل است، این مساله باعث تضعیف مدیرعامل می شود. من تازه مدیر نشده ام و سالهای سال با آدمهای مختلف در جاهای مختلف کار کرده ام. فردا در باره همین مسایل با وزیر صحبت می کنم و از او می خواهم که مشکل را مدیریت کند و آن را حل کند. زیرا این مساله به ضرر باشگاه تمام می شود. بنابر این سعی می کنم در داخل باشگاه این مساله حل شود. با توجه به این که رییس مجمع استقلال شخص وزیر است، تصمیم نهایی را باید وی بگیرد. ما اختلافی نداریم اما می گویم که من باید به عنوان مدیرعامل بتوانم مشکلات اساسی را برطرف کنم و کسی نباید در حیطه وظایف من دخال کند. ما به موقع از پیشکسوتان استقلال هم استفاده خواهیم کرد. اما در حال حاضر تیم های پایه استقلال، پادر هوا هستند. قبلا در اداره ورزش و جوانان تهران به هم ریختگی بود اما به من اختیار تام دادند. من فردا می خواهم که وزیر به من اختیار تام بدهد. فردا اتمام حجت می کنم تا ان شاالله بتوانم مشکلات را برطرف کنم.مدیرعامل توسط هیات مدیره نباید تضعیف شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار