b83ecfae 5016 48f5 adb5 61ae7926db98

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد بازی برابری انجام شد و استقلال از میتوانست با کمی تلاش 3 امتیاز را کسب کند.

به گزارش استقلال نیوز صادق ورمزیار در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار تیم های ذوب آهن با استقلال اظهار داشت: شاید در نگاه کلی به نظر برسد که تیم اصفهانی در حفظ توپ بخش بیشتری از زمان بازی را در دست داشت اما از نظر موقعیت های گل هر دو تیم شانس هاس تقریبا برابری داشتند و می توان گفت که شانس هر دو تیم برای برد یکسان و نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: گرچه ذوب آهن توانست حملات زیادی را روی دروزاه استقلال تدارک ببیند اما ضد حملات استقلال خطرناک و زهردار تر بود و مظاهری هم در چند نوبت به زحمت افتاد. در میانه زمین هم رجب زاده و حدادی فر از سایر نفرات دو تیم برتر و موفق تر ظاهر شدند و برتری نسبی بر هافبک های میانی استقلال داشتند. در جناح راست هم دانیال اسماعیلی زاده بارها در نیمه اول از فضای پشت سر میثم مجیدی استفاده کرد و از آن نقطه توپ را روی دروازه استقلال ارسال کرد اما در نیمه دوم استقلال این فضا را بست.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: در نیمه دوم ذوب آهن از عمق و جناح چپ حملاتش را تدارک می دید ولی روزبه چشمی و امید ابراهیمی به خوبی توانستند حملات حریف را کنترل کنند. در مجموع می توان گفت که رجب زاده، حدادی فر و پهلوان از ذوب آهن و ابراهیمی، چشمی و اسماعیلی از استقلال جنگ اصلی را در میانه زمین انجام می دادند و بیشترین دقایق بازی را با توپ سروکار داشتند.

ورمزیار تأکید کرد: استقلال برای گلزنی به قدرت سرزنی سجاد شهباززاده و بازی اسماعیلی دلخوش بود تا با سرعتی که این بازیکن دارد ببتواند به دروازه ذوب آهن برسد ولی در نهایت هر دو تیم کاملا باهوش کار کردند و نگذاشتند که دروازه تیم شان باز شود. البته این را هم نباید از یاد برد که دروازه بانان هر دو تیم روز سختی را پشت سرگذاشتند.

پیشکسوت استقلال در این باره که بازیکنان شاخص دو تیم را کدام نفرات می داند گفت: حدادی فر، پهلوان و تبریزی که در دو جناح راست و چپ بارها به محوطه استقلال وراد شد خوبهای ذوب آهن بودند ولی حدادی فر از همه نفرات ذوب آهن شاخص تر بود و در استقلال هم امید ابراهیمی که هم در کار دفاعی کمک می کرد هم توپگیری عالی داشت و هم بازیسازی انجام می داد بهترین بازیکن استقلال بود.

ورمزیار در پایان تأکید کرد: همانقدر که ذوب آهن فرصت خوبی را برای رسیدن به استقلال از دست داد حریفش که استقلال باشد بهترین فرصت را در هفته ای که همه صدرجدولی ها نتیجه نگرفته بودند  و می توانست فاصله اش را با هم بیشتر کند را از دست داد تا باز هم نامطمئن در صدرجدول جای بگیرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار