h.zamani

عضو هیات مدیره استقلال گفت: در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری می شود که چه مقدار از قرارداد بازیکنان کسر شود تا آنها هم ضرر نکنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با آخرین وضعیت قرارداد استقلالی ها که قرار بود کاهش یابد اظهار داشت: من شخصا قرارداد تمام بازیکنان استقلال را بررسی کردم و متوجه شدم که با شرایط فعلی باید قرارداد 7،8 بازیکن کاهش یابد. این جزو سیاست های باشگاه استقلال و وزارت ورزش است که از اسراف و پرداخت های نجومی جلوگیری شود. ما هم مجبوریم این کار را در باشگاه استقلال انجام دهیم و به زودی قرارداد برخی از بازیکنان تا حدودی کاهش پیدا می کند. 

وی همچنین افزود: در اولین جلسه ای که هیات مدیره استقلال تشکیل دهد کسر قرارداد این تعداد از بازیکنان را در دستور کار خواهیم داشت. آنجا تصمیم می گیریم که تا چه اندازه قرارداد بازیکنان کاهش یابد تا آنها نیز متضرر نشوند. 

عضو هیات مدیره استقلال همچنین درباره بستری شدن پورحیدری در بیمارستان تصریح کرد: از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم. هیات مدیره باشگاه استقلال برنامه ویژه ای برای حمایت از پورحیدری و دلگرمی دادن به خانواده او دارد. امیدوارم هرچه سریعتر منصورخان سلامتی خود را به دست آورد و بتوانیم در استقلال از تجربیات او استفاده کنیم.

زمانی در پایان درباره وضعیت این تیم در تعطیلات لیگ گفت: بعد از بردی که مقابل ذوب آهن به دست آوردیم فشار از روی تیم برداشته شده و هم اکنون وضعیت بهتری داریم. امیدوارم در بازی جام حذفی هم به راحتی پیروز شویم و بار دیگر شاهد بردهای استقلال باشیم.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار