conferans

سرمربی استقلال گفت: بازی با ملوان نوین برای او تمام شد و از امروز تنها فکر و ذکرش دیدار مقابل سیاه جامگان است.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با ملوان نوین اظهار داشت: خسته نباشید می گویم به دو تیم خصوصا ملوان. می دانستم بازی سختی در پیش داریم و با اتفاقی که دیروز در بازی پرسپولیس افتاد کار ما سخت بود. خوشحالم از این که در انزلی هستم. فوتبال در این شهر مثل آبادان همیشه زنده است. حیف است که ملوان در لیگ برتر نیست. امیدوارم که ملوان سریعا به لیگ برتر برگشته و باز هم سهمیه لیگ داشته باشد.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و خیلی زود به گل رسیدیم. گل دوم یک حاشیه امنیت بود. اما حریف ما هرگز عقب نشینی نکرد و تا جایی که توان داشت مبارزه کرد. کیفیت زمین در روند بازی تاثیر گذاشت. به جوانان خوب ملوان تبریک می گویم. چند تا از آنها فوق العاده بودند و آینده های تیم ملوان هستند.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا این برد برای آبی پوشان یک سکوی پرتاب است بیان داشت: ما بعد از دربی یک مسیر خوب پیدا کردیم. لیگ برتر و جام حذفی را جدی دنبال می کنیم. مسیر جام حذفی کوتاه تر است و این مسیر کوتاه سورپرایز برای ما می باشد. شاید در این جام تیم های لیگ یکی تیم های لیگ برتری را حذف کنند. ما بازی به بازی به این مسابقات نگاه می کنیم و الان این بازی برای ما تمام شد و تنها فکر ما سیاه جامگان است.

وی درباره حضور لیدرهای ملوان در اردوی استقلال در شب گذشته گفت: من به این هواداران افتخار می کنم. آنها شدیدا ملوانی بودند و پیش ما آمدند. یک شال ملوان هم به من دادند. من در کلکسیونم شالی از ملوان نداشتم اما الان دارم. 

منصوریان درباره شعارهای داده شده علیه مهدی رحمتی اظهار داشت:از مسئولین خواهش می کنم. رحمتی را مثال می زنم. رحمتی برای فوتبال ایران زحمت زیادی کشیده و از همین تیم ملوان مازیار زارع و پژمان نوری و.. ما خیلی تیم ملوان را دوست داریم و بعنوان برادر کوچک خواهش می کنم که هواداران آرامش داشته باشند. از بابت شال هم ممنونم. امروز این فحاشی ها در ورزشگاه ها مرسوم است و امیدوارم که این رسم ناپسند حذف شود. ابتدا که با استقلال به ملوان می آمدم فحشی نبود اما الان هست. من نگذاشتم هواداران استقلال فحاشی کنند و جلوی آنها را می گرفتم. ای کاش هواداران ملوان هم مراعات مهدی رحمتی را می کردند.

وی در خصوص پیشنهاد از لیگ انگلیس و اینکه نام این تیم چیست گفت: من دنبال بازار گرمی نیستم. همه عقبه مرا می دانند و من خیلی راحت صحبت می کنم. اگر در باره شال ملوان صحبت می کنم خیلی راحت است. تا کنون دروغ نگفتم و بازار گرمی هم نکردم. سال 96 که چین و کره را زدیم کاروان شادی راه افتاد آن روز آمدند و علی دایی و باقری مهدوی کیا را بردند. آن روز علی دایی رفت و بقیه هم دنبالش رفتیم.من ایرانی ها را باور دارم چون هموطنانم را باور دارم. در این خصوص دروغ نگفتم. لازم به توضیح هم نیست. در کنفرانس هم اسم تیم را نمی آورم. اگر کسی روی او فشار بوده من کاری ندارم. همانطور که در حوزه بازیگری خط را شکستیم و به اروپا رفتیم باید در حوزه مربیگری هم تلاش کنیم و خط ها را بشکنیم.

منصوریان درباره اینکه تقوی گفته است هر زمان مربی کشتی انگلیسی به ایران آمد، مربی ایرانی هم به بریتانیا می رود بیان داشت: یک روزی هیچ کس فکرش را نمی کرد علی دایی از آسیا آقای گل جهان شود و یا والیبال ما که گرفتن یک ست از ژاپن و کره برای ما آرزو بود حالا مدعی قهرمانی المپیک هستیم. قرار نیست جواب همه را بدهم. خیلی از آنها همبازیان من بودند. این اتفاق برای مربیگری هم افتاده و من هم شفاف صحبت هایم را کردم.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

 

دیدگاه‌ها  
siroan
-1 #1 siroan 1395-07-10 19:04
لنگیا منتظر بودن امروز ما هم ببازیم خخخخخخ
لنگی من چطوره
نقل قول کردن
Metti-Totti
-1 #2 Metti-Totti 1395-07-10 19:19
به نقل از siroan:
لنگیا منتظر بودن امروز ما هم ببازیم خخخخخخ
لنگی من چطوره


گمونم لنگی شما فعلن توو آمپاس باشه :cry: :cry:
نقل قول کردن
کیانوش کاه خر
0 #3 کیانوش کاه خر 1395-07-10 19:28
نه عزیز پرسپولیس بزرگتر از این حرفاست که از برد تیم دست اول یا دومی مقابل تیم رقیبش از خوشحالی بال در بیاره
نقل قول کردن
saeed_tajii
0 #4 saeed_tajii 1395-07-10 20:03
به نقل از کیانوش کاه خر:
نه عزیز پرسپولیس بزرگتر از این حرفاست که از برد تیم دست اول یا دومی مقابل تیم رقیبش از خوشحالی بال در بیاره

باشه حالا برو بال اونایی که فصل شروع نشده بود بال در میاوردن اونا رو بچین بیا بعد نظر بده
نقل قول کردن
کیانوش کاه خر
0 #5 کیانوش کاه خر 1395-07-11 00:29
بال که هیچ ارزانیتان* تاج هم در اوردین
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار