d0aa8964 ed22 46e6 9025 c6a22295e064

 محمود فکری پیشکسوت استقلال پس از تساوی تیم های ذوب آهن و استقلال عنوان کرد یک امتیاز برای استقلال نتیجه بدی نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز محمود فکری در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار روز گذشته استقلال برابر ذوب آهن اظهار داشت: تیم اصفهانی به خوبی از شرایط میزبانی اش استفاده کرد و در 30 دقیقه ابتدایی بازی اجازه هیچ حرکتی به تیم استقلال نداد و البته از هر دو جناح به ویژه از سمت چپ استقلال بارها خودش را به محوطه جریمه این تیم رساند اما نتوانست به گل برسد.

وی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بازی روی یک ارسال کرنر از همان جناح ذوب آهن تا مرز بازکردن دروازه استقلال پیش رفت اما درخشش مهدی رحمتی مانع از این شد که ذوب آهن به گل برسد. در واقع استقلال با دو هدف به میدان مسابقه اصفهان رفته بود و که متمترین آن گل نخوردن و باز نشدن دروازه اش بود و پس از آن استفاده از ضد حملات روی سرعت بالای محسن کریمی و فرشید اسماعیلی که البته کریمی در بازی دیروز خیلی کمتر انتظار ظاهر شد.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: یکی از فاکتورهایی که مانع از شکست استقلال شد یا بهتر است بگوییم یک امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد مهدی رحمتی بود که درون دروازه مثل همیشه درخشید. رحمتی یکبار دیگر هم در ابتدای نیمه دوم روز ضربات رضایی و سپس بیک زاده درون شش قدم دوبار پیاپی توپ را دفع کرد تا دروازه استقلال باز نشود.

فکری درباره تعویض های استقلال گفت: محسن کریمی دیروز باید تعویض می شد چون فکر می کنم به دلیل شناسایی دقیق گل محمدی از نحوه بازی اش و با توان بالای قاسم حدادی فر و دیگر هافبک های ذوب آهن همه حرکاتش خنثی شده بود و نتوانست خواسته های سرمربی استقلال را برآورده کند. عناصر دیگر هجومی هم که به میدان رفتند بیشتر برای عقب نکشیدن استقلال و هجوم بیشتر ذوب آهن بودند تا گلزنی استقلال. چون ذوب آهن کاملا به گونه ای بازی می کرد که مشخص بود به هیچ وجه به تساوی راضی نیست و این دقیقا برعکس استقلالی بود که چندان طرح و برنامه ای برای گلزنی نداشت و بیشتر به فکر کسب امتیاز از خانه حریف بود.

این کارشناس استقلالی در پایان گفت: یک امتیاز از بازی مهمی که در دور رفت با شکست استقلال در خانه خودش همراه شده بود برای این تیم نتیجه بدی نبود ولی از طرفی در هفته ای که همه رقبای این تیم نتوانسته بودند نتیجه بگیرند یک فرصت مطلوب به نظر می رسید تا با کسب سه امتیاز فاصله اش را با همه افزایش دهد ولی این تساوی هم برای استقلال یک برد بود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار