jabari2

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: چرا هیچ کدام از بازیکنان استقلال به جز مهدی رحمتی و آرش برهانی که الان دیگر بازیکن استقلال هم نیست، به ملاقات پورحیدری نرفتند؟

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری در گفت و گو با کاپ، درخصوص وضعیت کمیته فنی استقلال اظهار داشت: قرار است امروز جلسه ای با مسئولان استقلال در این باره داشته باشیم. پیش از سفر افتخاری قرار بود اعضای این کمیته مشخص شوند. 

جباری در خصوص اظهارنظر جالب بختیار رحمانی که اعلام کرده پیراهن شماره 7 را به زور بر تن من کرده اند گفت: در ابتدا باید بگویم اصلا نباید پیراهنی در باشگاه استقلال بایگانی شود. اگر قرار بود چنین اتفاقی بیفتد باید پیراهن امثال بازیکنانی چون عادل خانی، کارگر جم و خیلی از بازیکنان دیگر بایگانی می شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درباره صحبت های این بازیکن باید بگویم در باشگاه استقلال معلوم نیست چه خبر است. هر روز یک اتفاق جدید در این باشگاه می افتد. مگر می شود به یک بازیکن به زور بگویند این شماره پیراهن را بردار اما در صحبت هایشان چیز دیگری بگویند؟

پیشکسوت استقلال درباره صحبت های افتخاری مبنی بر اینکه پیشنهاد منصوریان تبلیغاتی است، تصریح کرد: این مساله نشان می دهد که مدیرعامل باشگاه اصلا با سرمربی هماهنگ نیست. مگر می شود سرمربی تیم بگوید برایم پیشنهادی آمده اما مدیرعامل در بدو ورود به ایران بگوید چنین چیزی صحت ندارد. این نشان می دهد که اتفاقاتی در باشگاه استقلال در راه است. 

وی درباره وضعیت منصور پورحیدری که بعد از 2 هفته از بیمارستان مرخص شد، گفت: من هر شب با خانواده اش در تماس بودم و حال منصور را می پرسیدم. به خاطر اینکه فرزند خودم دچار بیماری است، کمتر می توانستم به بیمارستان بروم اما روی صحبت من با بازیکنان استقلال است. مگر همین منصور پورحیدری در ابتدای فصل سرپرست تیمشان نبود؟ پس چرا هیچ کدام از بازیکنان استقلال به جز مهدی رحمتی و آرش برهانی که الان دیگر بازیکن استقلال هم نیست، به ملاقات پورحیدری نرفتند؟

جباری در پایان گفت: من از این اتفاق تاسف خوردم و فکر می کنم باید به آنها در این باره اعلام می کردند که احترام به پیشکسوت از همه چیز واجب تر است.

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار