1

منصور پورحیدری این روزها دیگر بر روی تخت بیمارستان حضور ندارد او بر روی تخت خواب منزل خود آرام میخوابد و به آینده روشن پیش روی استقلال فکر میکند

به گزارش استقلال نیوز «پاییز یهو می‌آد... تو یه روز...» این قاعده پاییز است، امسال هم پاییز خیلی زود آمد.

وقتی خبر بستری شدن منصور پورحیدری کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی و خروجی خبرگزاری‌ها را یک به یک  درمی‌نوردید، پاییز آمد.

بعد از چند روز دلهره برای آبی‌ها حالا خبر خوشی آمده و اخبار خوش‌تری هم برای آنها در راه است. اینکه پدر استقلال حالا شب‌ها را روی تخت خودش صبح می‌کند، نه تخت بیمارستان ایرانمهر، به‌تنهایی می‌تواند بهترین خبر برای استقلالی‌ها باشد. حالا به‌ همت جمعی از پیشکسوتان استقلال قرار است در روزهای آینده، سورپرایزهای زیادی برای منصورخان، مردی که خیلی فرصت‌ها را به عشق نیمکت آبی ترک کرد، در راه باشد.

به عشق آقامعلم؛ شاگردان به‌صف!

استقلال منهای پورحیدری بخش مهمی از ویترین افتخاراتش را از دست می‌دهد و شاید با یک باشگاه عادی تفاوت زیادی نداشته باشد. پورحیدری استقلال را به آخرین عنوان آسیایی‌اش رساند و آخرین ستاره روی پیراهن استقلال با مربیگری او کسب شد.

حالا کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال می‌خواهد برای تجلیل از پورحیدری، کارهای زیادی انجام دهد. اولین‌اش جمع کردن شاگردان منصورخان کنار هم است. همان‌هایی که آخرین‌بار استقلال را قهرمان آسیا کردند، دوباره قرار است کنار هم جمع شوند و به عشق آقامعلم دوباره بازی کنند. اولیایی برنامه‌های ستاد نکوداشت پورحیدری را این‌گونه تشریح کرد: قرار است همان‌هایی که استقلال را قهرمان آسیا کردند دوباره دور هم جمع شوند و برای شادی منصورخان دوباره فوتبال بازی کنند. چون اکثر این بازیکنان در فوتبال امروز مشغول مربیگری هستند، تصمیم گرفتیم این بازی در نیم‌فصل برگزار شود. دیروز با نماینده باشگاه بارسلونا مذاکراتی را آغاز کردیم تا احتمالا پیشکسوتان بارسلونا برای این دیدار به تهران بیایند. البته صحبت‌هایی هم با پرسپولیسی‌های همان سال که با هدایت پروین قهرمان ایران شدند، انجام شده و شاید برای گرامیداشت پورحیدری، یک تورنمنت چهارجانبه برگزار کنیم.

تمبر پورحیدری

اما تجلیل از پورحیدری که بیش از 50سال در فوتبال ایران زحمت کشیده باید چیزی فراتر از یک بازی دوستانه باشد. اولیایی که به‌نظر در رأس تشکیلاتی که قرار است نکوداشت پورحیدری را برگزار کند، قرار دارد تصمیمات ویژه‌ای برای منصورخان در نظر دارد: «ما ستادی برای گرامیداشت و نکوداشت آقای منصور پورحیدری برپا کرده‌ایم و می‌خواهیم کاری ارزنده برای ایشان انجام دهیم. رونمایی از تمبر پورحیدری قرار بود در مراسم نکوداشت ایشان به‌تاریخ دهم مهرماه در کتابخانه ملی برگزار شود اما به‌خاطر بستری شدن ایشان، این مراسم تا بعد از ایام سوگواری اباعبدالله(ع) عقب افتاد. حالا ما در مراسمی که به‌زودی درباره‌ آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، از تمبر پورحیدری رونمایی خواهیم کرد.»

نصب مجسمه

در تمام شهرهای بزرگ، مجسمه افراد نامدار ساخته و در مکان‌های ویژه نصب می‌شود. در تهران خودمان هم از این مجسمه‌ها کم نداریم. حالا اولیایی خبر خوشی برای استقلالی‌ها دارد و آن هم نصب تندیس پورحیدری است: «با شهرداری تهران مذاکرات خوبی داشته‌ایم و قرار است در پارک قیطریه که نزدیک به محل زندگی پورحیدری است، تندیس ایشان را نصب کنیم. این تندیس هم‌اکنون در حال ساخت است و به‌امید خدا به‌زودی این کار انجام خواهد شد.»

نشان لیاقت و خدمت

دولت نشان داده در سالیان گذشته، از مفاخر ایران تجلیل کرده است. در این طرح‌ها که در قالب چهره‌های ماندگار چند سالی است که برگزار نمی‌شود، به مفاخر ایرانی، نشان‌های مختلفی اعطا می‌شد و حالا شاید پورحیدری هم یکی از همین نشان‌های ارزشمند را روی سینه‌اش بگذارد.

اولیایی درباره اعطای نشان به پورحیدری می‌گوید: «نشان‌های دولتی مثل نشان لیاقت یا خدمت، مراحل خاصی دارد که باید طی شود. ما طرحی به جناب وزیر ارائه کردیم به نام چهره‌های ماندگار ورزش، که در صورت تایید ایشان هرساله برگزار خواهد شد و از چهره‌های زحمتکش ورزش تقدیر می‌شود. حالا از طریق وزیر ورزش پیگیر اعطای نشان لیاقت به منصور پورحیدری هم هستیم.»

برگرفته از وب سایت کاپ

دیدگاه‌ها  
metti-totti
0 #1 metti-totti 1395-07-16 22:24
تا کسی مریض نشه و آخرای زندگیش نرسه هیچکی به فکر این کارا نمی افته
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار