bakhi

بختیار رحمانی بازیکن با اخلاق استقلال با انتشار متنی نوشت:بر تن کردن پیراهن استقلال افتخاری بزرگ است و من به خوبی قدر این بزرگی را خواهم دانست

به گزارش استقلال نیوز بختیار رحمانی اظهار داشت: به عنوان یک استقلالی همواره خودم را تابع مدیران و مربیان این باشگاه می دانم و هرگز به خودم اجازه نمی دهم کوچک ترین حرفی از سوی آنها مطرح شود و من انجام ندهم. در مورد پیراهن شماره هفت نیز این اتفاق رخ داد. همان روزی که به استقلال پیوستم و با آقای منصوریان در مورد مسائل مختلف صحبت کردم، بحث پیراهنم مطرح شد و من به ایشان اعلام کردم هر شماره ای که شما صلاح بدانید به تن خواهم کرد و هیچ مساله ای با شماره پیراهن ندارم.

او افزود: بر تن کردن پیراهن استقلال افتخاری بزرگ است. فکر می کنم مهم اصل پیراهن باشد که بر تن من و سایر بازیکنان است، نه شماره آن. من می دانم پیراهن شماره هفت استقلال پیش از این بر تن بازیکنان بسیار بزرگی مانند فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان، محمد نوازی، مجید نامجو مطلق و غیره بوده و حالا که این شماره به من رسیده احساس مسئولیت بیشتری دارم و کمال میل و افتخار آن را به تن کرده ام.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار