h.zamani

عضو هیات مدیره استقلال گفت: قرار است در جلسه هیات مدیره در باره کاهش قرارداد بازیکنان و چگونگی همراهی پورحیدری با استقلال صحبت شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با اینکه مدت زیادی از آخرین جلسه هیات مدیره استقلال می گذرد، اظهار داشت: در این مدت درگیری های زیادی وجود داشت و فرصت نشد که جلسه را برگزار کنیم. با این حال برگزاری جلسه هیات مدیره در هفته آینده قطعی است. به اعضای هیات مدیره هم اعلام شده که دوشنبه باید در جلسه حاضر شوند.

وی درباره دستور جلسه عنوان کرد: قرار است در این جلسه درباره بحث کاهش قرارداد بازیکنان بررسی هایی صورت بگیرد. همچنین در خصوص غیبت پورحیدری و چگونگی همراهی باشگاه استقلال با وی در زمان بیماری اش، صحبت هایی را انجام می دهیم. 

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که غیبت منصور پورحیدری مشکلی را ایجاد نمی کند، تصریح کرد: خیر، مشکلی نیست. جلسه با حضور سایر اعضا برگزار می شود. اینطور نیست که پورحیدری اگر در جلسه نیست، نفر دیگری به جای او تصمیم گیرنده باشد.

زمانی در پایان گفت: امیدوارم استقلال بتواند فردا با یک نمایش خوب با 3 امتیاز زمین را ترک کند. افتخاری به عنوان نماینده هیات مدیره تیم را همراهی می کند و امیدوارم از مشهد و بازی با سیاه جامگان دست پر برگردند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار